ورود و ثبت نام ساخت حساب سایت صرافی کوینکس چگونه است؟

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش ثبت نام در کوینکس با موبایل لطفا از سایت ما دیدن کنید.

ورود و ثبت نام ساخت حساب سایت صرافی کوینکس چگونه است؟

وارد پنجره جدیدی خواهید شد که باید در آن ایمیل خود را تایید کنید. در پنجره باز شده روی گزینه Send Code کلیک کنید تا کد به ایمیل شما فرستاده شود. با کلیک بر روی این گزینه صفحه دیگری برای شما باز خواهد شد که باید اطلاعات کاربری خود اعم از ایمیل و پسورد انتخاب شده را در آن وارد کنید.

فدرال رزرو چیست و چه تاثیری در بازار فارکس دارد ؟

۲- در این بخش در مقابل گزینه Anti-Phishing Code روی دکمه تنظیمات Setting کلیک کنید. به این ترتیب افراد با ارتقا سطح کارب خود در این صرافی می‌توانند از تخفیفات بیشتری برخوردار شوند و میزان کامزدهای پرداختی خود را کاهش دهند. رابط کاربری بسیار آسانی دارد و کاربر در مدت زمان کوتاهی می‌تواند به آن مسلط شود. تمامی حقوق برای سایت مدرسه کسب و کار معین صادقیان محفوظ می باشد. اینکه بتوانید توسط ویزاکارت و مسترکارت پرداخت های خود را انجام دهید یکی از مزایای بزرگ این صرافی است.

آموزش صرافی ارز دیجیتال

عرضه توکن CET زیرنظر صرافی کوینکس و در قالب برنامه‌های مختلف، ازجمله ایردراپ صورت می‌گیرد. علاوه بر آن، به‌منظور حفظ ارزش توکن CET برنامه توکن‌سوزی نیز در دستور کار صرافی کوینکس قرار دارد. این صرافی روزانه 50 درصد از توکن‌های CET دریافتی از محل پرداخت کارمزد معاملات را در فرایند توکن‌سوزی از دسترس خارج می‌کند. به علاوه اینکه ماهانه مبلغ مشخصی به صلاحدید تیم صرافی برای بازخرید توکن‌های CET و اجرای فرایند توکن‌سوزی صرف می‌شود. این فرایند تا زمانی که مجموع توکن‌های CET در گردش به سه میلیارد برسد، ادامه خواهد داشت. جالب است بدانید تاکنون حدود 6/7 میلیارد توکن CET سوزانده شده‌ است.

در بخش تنظیمات امنیتی گزینه Bind را در دسترس شما خواهد بود. حالا گزینه TOTP Authenticator را انتخاب کرده و کد تایید دریافت شده از طریق ایمیل را وارد کنید. برای شروع فعالیت در صرافی کوینکس وارد سایت آن به آدرس coinex.com شوید و روی دکمه Sign Up کلیک کنید. در پنجره بازشده ایمیل خود را وارد کرده و یک رمز عبور متشکل از اعداد، حروف انگلیسی کوچک و بزرگ و علائم خاص بسازید. با کلیک روی دکمه Sign Up به مرحله بعد می‌روید و باید با وارد کردن کدی که برایتان ایمیل شده است، حساب کاربری خود را تایید کنید.

هم دات نتورک و هم دات کام دوتا آدرس رسمی کوینکس هستند.

حالت ایزوله باعث می شود که کل موجودی ولت ما به خطر نیفتد و نکته دیگر آنکه هیچگاه تمام موجودی خود را در یک پوزیشن و یا در یک معامله قرار ندهید. سعی کنید حدود ۲ تا ۵ درصد موجودی خود را در هر معامله که وارد می شوید، قرار دهید. در اینصورت هرگاه آن پوزیشن در خطر افتاد و یا نزدیک لیکوئید شدن رسید کل موجودی ولت از میان نرود. هم دات نتورک و هم دات کام دوتا آدرس رسمی کوینکس هستند. البته توجه داشته باشید گاهی وقتها ممکنه کوینکس هم اجازه نده. شما اگر از اپ موبایل استفاده می کنید، اینبار از سایت و مرورگر استفاده نمایید و اگر از مرورگر استفاده کردید، اینبار از اپ موبایل استفاده نمایید.

برای اعمال تغییرات بیشتر مطابق شکل پایین میتونین وارد قسمت Account Setting بشین و اگه دوست دارین شماره موبایل خودتون رو هم تایید کنین یا تلگرام صرافی رو در تلگرام خودتون اکتیو کنین و غیره. اگه هم نه نیازی به این کارها ندارین و می تونید برای ترید رمز ارز ها از این صرافی استفاده کنین. آموزش صرافی کوینکس را با موضوع CoinEx Swap پی می‌گیریم. در منوی صفحه اصلی صرافی کوینکس در کنار تب Exchange عبارت Swap وجود دارد. ظاهر این بخش از صرافی کوینکس، به محیط تبادل ارزهای دیجیتال در صرافی‌های غیرمتمرکز شباهت زیادی دارد.