این پروژه که توسط هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص)، در حال توسعه است و در اردیبهشت 1402 به این هلدینگ واگذار شده، نقش مهمی در توسعه حمل و نقل و زیرساختهای جادهای دارد.
رحم،: بزرگراه کنارتخته – دالکی به شریان حیاتی بوشهر تبدیل میشود
با پیشرفت عملیات خاکبرداری، خاکریزی، بتنریزی و ساخت ابنیه فنی و پلها، این پروژه تا کنون 300 هزار مترمکعب خاکبرداری و 40 هزار مترمکعب خاکریزی را پشت سر گذاشته است. در حال حاضر 207 نفر به همراه 65 دستگاه ماشینآلات سنگین به صورت مستقیم در این پروژه مشغول به کار هستند.
انتهای پیام/
منبع: https://tn.ai/3164734
تاکنون، پروژه بزرگراه کنارتخته – دالکی به خوبی در حال پیشرفت است و 5 هزار مترمکعب بتنریزی و 963 متر حفاری شمعها انجام شده است. با تأمین اعتبارات لازم و رفع موانع، این پروژه در موعد مقرر افتتاح میشود
اجرای پروژه بزرگراه کنارتخته – دالکی باعث کاهش تصادفات جادهای، کاهش مصرف سوخت و زمان سفر میان استانهای بوشهر و ، خواهد شد. همچنین این پروژه نقش مهمی در افزایش نرخ اشتغال در منطقه و توسعه اقتصادی دارد.
سوتیتر: “پروژه بزرگراه کنارتخته – دالکی به شریان حیاتی استان بوشهر تبدیل میشود.”
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پروژه بزرگراه کنارتخته – دالکی به ،وان یکی از پروژههای ملی در استان بوشهر، برای اتصال کریدور شمال به ج، و کاهش ترافیک جادهای و ترانزیتی در حال انجام است.
محمدرضا رحم،، مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، این پروژه را یکی از اساسیترین پروژههای این موسسه دانست و گفت: با تزریق اعتبارات مصوب، سرعت اجرای پروژه افزایش خواهد یافت و انتظار میرود که این مسیر به یکی از مهمترین راههای ارتباطی در ج، کشور تبدیل شود.
پیشرفت عملیات و برنامههای آینده
گفتنی است؛ پروژه بزرگراه کنارتخته – دالکی به،وان یکی از پروژههای اساسی توسعه زیرساختی ج، کشور، با سرعت خوبی در حال پیشرفت است. این پروژه نه تنها به بهبود زیرساختهای ترانزیتی کشور کمک میکند، بلکه کاهش ترافیک و تصادفات، افزایش اشتغال و رشد اقتصادی در منطقه را نیز به دنبال خواهد داشت. با ادامه این پروژه و همکاری ،ت و نهادهای مرتبط، انتظار میرود که این بزرگراه به شریان حیاتی ج، ایران تبدیل شود.
طبق گزارش قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص) از پیش پروژه بزرگراه کنارتخته – دالکی، این پروژه 6.5 کیلومتر مسیر اصلی و نزدیک به 2 کیلومتر مسیر فرعی دارد. از دیگر ویژگیهای آن، احداث 2 دستگاه تونل به طول 600 متر و سه دستگاه پل خاص به طول 510 متر است.