آشنایی با 5 مورد از بهترین شیرینی‌ فروشی‌های معروف تبریز بهار نیوز

خمیرها را داخل کیسه پلاستیکی قرار دهید و بیرون از یخچال بـه مدت یک روز استراحت دهید. خمیر را نصف کرده و نیمی از ان رابا زعفران مخلوط کنید و نیمه دیگر را ساده نگه دارید. پس از خارج نمودن کوکی ها از فر 5 دقیقه بـه آن ها دست نزنید. این خمیر نیاز بـه استراحت در یخچال ندارد اما اگر هوا گرم بود، خمیر را نیم ساعت در یخچال استراحت دهید.

آشنایی با 5 مورد از بهترین شیرینی‌ فروشی‌های معروف تبریز بهار نیوز

وسط هرکدام رابا یک کاتر گرد کوچکتر خالی نمایید ودر سینی فر کاغذ انداخته بچینید. در آخر پودر نارگیل را اضافه کنید ودر حد مخلوط شدن هم بزنید. مجددا با قاشق هم بزنید تا مواد بـه طور کامل با هم ترکیب شوند.

ماده اصلی شیرینی نخودچی کـه بـه شیرینی عید نیز شهرت دارد، آرد نخودچی اسـت و برای تهیه ان باید از بهترین و باکیفیت‌ترین نوع آرد نخودچی کـه بسیار نرم و مرغوب شیرینی تا اسـت استفاده شود. در بالا راجع به باقلوای ترکی گفتیم، اما شما در شیرینی فروشی های ترکیه، می توانید انواع دیگری از باقلواها را نیز تهیه کنید که یکی از پرطرفدارترین آن ها، سوتلو نوریه است. این باقلوا تقریبا مشابه باقلواهای ترکیه ای که در بالا به آن ها اشاره کردیم بوده و تنها شربتی که برای تهیه آن به کار می رود، متفاوت است. در واقع برای تهیه شربت باقلوای سوتلو نوریه، به جای آب، از شیر استفاده شده و این باعث می شود که رنگ و لعاب باقلوا نیز شیری رنگ به نظر برسد. البته طعم آن نیز با داشتن شربت شیری، ملایم تر احساس می شود.

  • این شیرینی فروشی یکی از بهترین کیک های شکلاتی و نسکافه های تهران را دارد.
  • شیرینی ها را در دمای 180 درجه به مدت 10 دقیقه پخت میکنیم.
  • پس اگر با پرواز تهران تبریز، وارد این شهر زیبا شدید، گذشته از جنبه‌های سیاحتی و تاریخی، خوردن شیرینی را در بهترین شیرینی فروشی‌های تبریز فراموش نکنید.
  • دکوراتورهای کیک و شیرینی الف جزو بهترین و با سلیقه ترین دکوراتورهای خوراکی در شهر تهران می باشند که هنر آنها رضایت تمامی مراجعه کنندگان به این مجموعه را جلب کرده است.
یکی از قنادی هایی که از قدیم الایام در تهران واقع شده، قنادی بی بی می باشد که در بیش از 40 سال توانسه بهترین شیرینی های پایتخت را به دست مشتریان برساند. الف از شیرینی فروشی های تهران هستش که در چند شهرستان هم شعبه داره. باید کلی وقت صرف کنی تا نوبت بهت برسه ولی ارزشش رو داره. بهترین شیرینی خشک در تهران رو می تونی در شیرینی الف نوش جان کنی.

کوئین یامان، فرانسه

واقع در لانکاستر، پنسیلوانیا، یک مغازه ی پرتزل فروشی زنجیره ای آمریکایی است که توسط آن اف. Auntie Anne’s محصولاتی چون پرتزل، غذا و نوشیدنی عرضه می کند. ما قبلا در دو مقاله جداگانه بهترین رستوران‌های مشهد و بهترین کافی‌شاپ‌های مشهد را معرفی کرده‌ایم.

بهترین شیرینی و کیک کادویی در برترین قنادی اصفهان