آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین به همراه کد تخفیف صرافی Kucoin

کد تأیید شش رقمی به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود، چند ثانیه فرصت دارید تا کد را در کادر” email verification code” وارد کرده و بر روی گزینه “sign up” کلیک کنید. بدون نیاز به vpn و vps در صرافی کوکوین وارد شوید و خرید و فروش خود را انجام دهید. صفحه اصلی صرافی کوکویندر صفحه باز شده ایمیل و پسورد خود را که هنگام ثبت نام مشخص کرده اید وارد کنید . با نگه داشتن KCS در کیف پول صرافی خود، کاربران KuCoin تخفیف هایی در کارمزد معاملات دریافت می کنند. در امتداد نوار منوی بالای صفحه اصلی KuCoin، کاربران می توانند برگه هایی را برای بازارها، دارایی ها، اخبار، معاملات، مشتقات، امور مالی و پشتیبانی پیدا کنند.

↵ آموزش انجام معاملات آتی یا فیوچرز(Futures) در صرافی کوکوین

همانطور که در این پنل مشاهده می‌کنید، 5 نوع حساب برای دارایی‌های شما در این پنل وجود دارد. یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها رمز دوعاملی 2FA گوگل است که باید با نصب برنامه Google Authenticator بر گوشی موبایل خود آن را انجام دهید. مشکل این روش پرداختی این است که شما نمیتوانید ارز فیات را در حساب خود نگه‌داشته و در صورت صلاح، دست به خرید کردن بزنید. لیست اول یعنی USDT-Margined contracts قرار دادهای اهرم‌دار آتی است که بر مبنای تتر هستند.

از منوی بالایی صفحه، روی گزینه Deposit & Withdrawal History کلیک کنید، تا تاریخچه تراکنش‌های واریزی و ارسالی شما نحوه ثبت نام در کوکوین نمایش داده شود. دقت کنید که معاملات اسپات، ریسک مناسب‌تری برای معامله‌گری و ترید دارد و انجام معاملات اهرمی (فیوچرز، مارجین) دانش سرمایه‌گذاری ویژه و همچنین ریسک بالایی می‌طلبد. با انتخاب گزینه Select a Coin ارز مورد نظر برای انتقال را انتخاب کنید. کوکوین در ماه می سال ۲۰۱۷ توسط تیمی متشکل از متخصصان بازار‌های مالی در هنگ‌کنک بنیان گذاشته شد و مقر اصلی این صرافی، در حال حاضر در جزیره سیشل است. در آخرین صفحه اتصال به پلتفرم دارایا، 4 تا عبارتی که توی کوکوین مشخص کردیم رو باید اینجا وارد کنید.

صرافی کوکوین یکی از امن‌ترین پلتفرم‌های معامله ارز دیجیتال در جهان است.

اسناد ارسالی، می‌تواند شامل کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی و یا پاسپورت فرد غیرایرانی باشد. در صفحه نمایش داده شده، روی گزینه view transaction کلیک کنید تا جزئیات تراکنش خود را در مرورگر بلاک‌چینی آن مشاهده کنید. می‌توانید با انتخاب گزینه All در کنار گزینه amount تمام آن دارایی را انتخاب کنید. یک شرط قیمتی می‌باشد، که به عنوان مثال فرض نمایید، در حال حاضر، قیمت اتریوم 2500 دلار است، شما یک شرط می‌گذارید که اگر قیمت اتریوم به 2200 دلار رسید، به مقدار 1 اتریوم، برای من بخر یا بفروش.

اگر کاربرانی مراحل تایید شناسه و هویت خود را کامل نکرده باشند، جهت به کار گرفتن اهرم دارای محدودیت هایی خواهند بود. کاربرانی که مراحل تایید حساب را به صورت کامل انجام داده باشند قادرند تا صد برابر سرمایه ای که برای معاملات فیوچرز کنار گذاشته اند به انجام معامله بپردازند. می توانید وجه مورد نظر خود را از حساب اصلی خود در صرافی کوکوین به حساب فیوچرز خود منتقل نمایید.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین به همراه کد تخفیف صرافی Kucoin

پس از کلیک بر روی گزینه Assets یا دارایی ها وارد بخش کیف پول صرافی کوکوین میشویم. کیف پول صرافی کوکوین به چهار بخش Main Wallet یا کیف اصلی ، Spot Wallet ، Future wallet و Pool wallet تقسیم میشود. بنابراین شما باید برای انجام هر نوع از معاملات کیف پول مختص به آن نوع از معاملات را شارژ کنید. مثلا اگر قصد انجام معاملات اسپت یا فیوچر را دارید باید موجودی خود را از والت اصلی به والت اسپات یا فیوچر منتقل کنید. پس از کلیک بر روی گزینه Security ، لیستی از تمهیدات امنیتی قابل اعمال در صرافی کوکوین ظاهر میشود. از بین گزینه های این لیست فعال بودن گزینه های Google Verification ، Email و Password ضروروی میباشد.