اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape

چرا که ذهن بازیکنان علاوه بر حل معما به جلوه‌های ترسناک نیز معطوف می‌شود. به طور کلی درجه ترسی که بازیکن (پلیر) تجربه می‌کند به تعداد تجربیات او از بازی اتاق فرار نیز بستگی دارد. مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ تاسیس و راه‌اندازی شد.

کدوم اتاق فرار را انتخاب کنیم؟

همینطور که میدونید اتاق فرار یه بازی تیمیه و دقیقا به همین دلیل باید باهم حرف بزنید، هم فکری کنید و هرچیزی که پیدا می کنید و میخونید رو با صدای بلند به هم اطلاع بدید. حضور شما برای بازی بدون پرداخت آنلاین امکان پذیر نیست، پس باید ابتدا با پیش پرداخت یک نفر بازی را از سایت رزرو کنید. دقت داشته باشید که نفرات ثبت شده در رزرو خیلی مهم است و اگر با تعداد نفرات متغایر با رزرو شما به بازی تشریف ببرید مجموعه بابت متغایر بودن نفرات از شما غرامت دریافت میکند. گاهی طراحی بازی به قدری به دنیای واقعی نزدیک می‌شود که اغلب بازیکنان، احساس می‌کنند در یک فضای واقعی به دنبال اشیاء واقعی و معماهای واقعی هستند. معمولا بازیکنان این احساس را می‌کنند که دارند در یک ماجرای واقعی زندگی میکنند.

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape بل، حداقل سن برای ورود به اتاق فرارهای معمایی 16 و برای اسکیپ روم های ترسناک 18 سال است. با توجه به سلیقه خودتون، ژانر، میزان سختی و سناریو بازی های این مجموعه اتاق فرار مورد نظرتون رو انتخاب کنید. تعداد زیادی اسکیپ روم در کرج وجود دارد که برخی از آن ها واقعاً بسیار با کیفیت و جذاب هستند. بنابراین بهتر است که با شناخت انواع گوناگون ژانرهای اتاق فرار و بررسی آن ها، به شیوه ای ایده آل دست به انتخاب اسکیپ روم کرج بزنید.

استفاده (کپی) از مطالب این وبسایت تحت هر عنوانی بدون اجازه مکتوب پیگرد قانونی دارد. تمام حقوق وب‌سايت متعلق به شرکت توسعه سرگرمی نوین کاوش و‌ معما (گروه سرگرمی آفلاین) است. به‌تمامی نشانه‌ها و المان‌هایی که در مسیر شما قرار می‌گیرد دقت کنید و فراموش نکنید که شما در یک بازی هستید پس نویسنده‌های بازی همیشه یک سرنخ در مسیر شما قرار می‌دهند تا به کمک آن بتوانید معما را حل کنید.

  • شبح بازارچه اتاق فراری هیجانی است که در آن برای اولین بار با ترکیب تئاتر تعاملی و اتاق فرار شما را وارد فضایی می کند که قبل از آن در هیچ جای دیگری نظیرش را ندیده اید.
  • اسکیپ روم یا همان اتاق فرار این روزها به تفریح اصلی بسیاری از افراد تبدیل شده است، تعریفی که می‌توان در مورد این بازی ارائه داد این است که ابتدا باید یک گروه تشکیل دهید و وارد اتاق‌هایی اعجاب‌انگیز اسکیپ روم اقتباسی شوید.
  • در ایران نیز تنها پس از گذشت سه سال از راه‌اندازی اولین اتاق فرار، بیش از ۱۰۰ اسکیپ روم در تهران و دیگر شهرها افتتاح شدند.
  • در زمستان ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد و دارای سه بازی در دو لوکیشن است.
نمی‌توان گفت که مخاطبان اتاق فرار، افراد و یا گروه‌های خاصی هستند که در این بازی شرکت می‌کنند. تجربه نشان داده است که مخاطبان اتاق فرار دارای جنسیت، رنج سنی و یا گروه شغلی مشخصی نبوده و دایره مخاطبین آن تقریبا همه افراد را شامل می‌شود. حتی جالب است بدانید که اتاق فرار، بازی ای است که در برخی از کشورها، سر از مدارس و حتی شرکت‌ها نیز درآورده است. اجزای کلیدی اتاق فرار جنایی، رمز و راز، پیدا کردن سرنخ، کنجکاوی و تنش هستند. در این بازی‌ها، ماموریت بازی‌کنندگان عموما پیدا کردن قاتل سریالی، کشف معمای قتل یا جنایت، جلوگیری از وقوع جنایات و … است.

بازی های فعال