اداره كل امور مالیاتی جنوب تهران فرهاد شمس | تکس مپ

اعزام نیرو حسابدار یکی از روش های دیگر ارائه خدمات حسابداری در جنوب تهران می باشد . اعزام نیرو میتواند به صورت دائمی یا اصطلاحاً تمام وقت باشد به نوعی که نیرو کل روز های هفته در شرکت کارفرما مستقر شده باشد همچنین اعزام نیرو میتواند پاره وقت یا نیمه وقت باشد مثلاً دو روز در هفته ، هفته ای یک روز ! گاهاً پیش می آید شرکتی نیرو حسابدار داشته باشد و صرفاً به مدیر مالی یا حسابرس جهت بررسی و کنترل کار های انجام شده توسط کارمند حسابداری نیاز داشته باشد. در این صورت شرکت درخواست مدیر مالی از موسسه حسابداری در جنوب تهران خواهد داشت که یکی از خدمات مهم حسابداری می باشد. درواقع ممکن است تنظیم برخی گزارش‌ها یا ترازنامه‌ها با اشتباهات ریز و جزئی صورت گیرد و همین اشتباهات، مجموعه را از برخی تخفیف‌ها یا معافیت‌ها محروم سازد. چه‌بسا که این اشتباهات نوعی تخلف مالیاتی محسوب شود و جرائم مالیاتی را برای مجموعه به‌همراه داشته باشد.

تلفن و آدرس اداره کل امور مالیاتی غرب تهران :

اداره كل امور مالیاتی جنوب تهران فرهاد شمس | تکس مپ

در چنین شرایطی مودیان نیاز به پیگیری مواد مختلف قانون مالیاتی پیدا می‌کنند. ضمن اینکه ممکن است در طول یک سال، بخشنامه‌ها یا استفساریه‌های جدیدی برای یک ماده قانون ابلاغ شده باشد که مودیان نسبت به آن بی‌اطلاع باشند. اما اطلاع از هرگونه تغییر در قوانین از الزامات تخصص مشاوران مالیاتی است. کانون مشاوره مالیاتی تهران، جمعی از اساتید دانشگاهی، وکلای مالیاتی و کارشناسان مالیاتی هستند که این الزام را در دستور کار خود قرار می‌دهند. بهترین شرایط ممکن در زمینه خدمات مشاوره مالیاتی زمانی تامین می‌شود که افراد فعال در مرکز، به همه جزئیات موجود در قوانین مالیاتی و آنچه برای کارشناسان و بازرسان ادارات مالیاتی مهم است آگاه باشند. کانون مشاوران مالیاتی تهران پارستکس، که متشکل از جمعی از کارمندان بازنشسته سازمان امور مالیاتی کشور است، چنین شرایطی را به تضمین تجربه وکلا و مشاوران خود در ادارات مختلف مالیات فراهم کرده است.

ممکن است خیلی از افراد از ارسال اظهارنامه مالیاتی امتناع ورزند و یا تمایل نداشته باشند که میزان درآمد سالیانه خود را برای سازمان مالیات مشخص نمایند، در این صورت باید گفت که اگر این افراد اقدام به چنین کاری کنند و اظهار نامه مالیاتی را ارسال نکنند، با مبالغ بالای پراخت مالیات نیز مواجهه خواهند شد. افرادی هم در کشورمان هستند که اصلا تمایل به پرداخت مالیات ندارند و در ابتدا برای این افراد اخطار مالیاتی صادر می شود و اگر به اخطار مالیاتی توجهی نکنند، مجازات قانونی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد. ضمنا” در مواردیکه درمقررات مالیاتی برای انجام امری موعد تعیین شده و مبداء آن باابلاغ واعلام مشخص نشده باشد مانند پرداخت مالیات حقوق موضوع ماده ۸۵ قانون مالیاتهای مستقیم مصوب اسفند ماه ۱۳۶۶ روز پرداخت حقوق جزء موعد محسوب خواهد شد. بین این روش ها برخی محبوب تر است که در این مطلب به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

موسسه حقوقی وکلای رای مثبت در مواجه با پرونده های حقوقی و کیفری با به کارگیری ازوکیل پایه یک دادگستریو متخصص در آن حوزه به صورت تخصصی و خرد جمعی عمل نموده و حافظ حقوق موکلین خود به بهترین شکل ممکن می باشد. موسسه حقوقی مهرپارسیان به صورت تخصصی با گسترده‌ترین کارگروه مشترک در زمینه دعاوی مالیاتی با حضور مبرزترین وکلا، حسابداران و حسابرسان مالیاتی آماده ارایه خدمات مشاوره حقوقی و قبول پرونده در زمینه مالیاتی است. چنانچه بدون دلیل قانونی به طور کلی قبلا از ارسال پرونده به هیئت حل اختلاف بدوی خودداری شده و به این ترتیب پیش از رفع اختلاف عملیات اجرائی شروع گردیده باشد، در این صورت هیئت موضوع ماده ۲۱۶ فوق الاشعار در رسیدگی جایگزین هیئت بدوی بوده بالطبع رأی صادره ازسوی آن با رعایت مقررات مذکور در ماده ۲۴۷ قابل طرح و رسیدگی در هیئت تجدید نظر هم خواهد بود. همانطور که سابقه و مهارت و ارائه خدمات هر یک از این نیرو های حسابداری متفاوت می باشد هزینه و تعرفه هر یک نیز متفاوت است.

تلفن و آدرس اداره امور مالیاتی مرکز تهران – سپند شمالی :

در صورتی که شما در جهت رشد و پیشرفت کسب و کارتان به مشاوره مالی و مشاوره مالیاتی نیاز دارید میتوانید همواره با کارشناسان و متخصص ما در دفتر خدمات مالی ایلیاحساب نیز تماس بگیرید. مشاوران مالیاتی تهران در کامل‌ترین مرکز مشاوره مالیاتی تهران در تمامی این حوزه‌ها حاضر به ارائه دقیق‌ترین، سریع‌ترین و بهترین خدمات مشاوره مالیاتی هستند. مشاوران مالیاتی و وکلای مالیاتی افرادی هستند که با تفسیر و شرح ساده ماده قانون‌های مالیاتی چنین سوء برداشت‌هایی را به حداقل ممکن می‌رسانند. این همان خدماتی است که به بهترین شکل در بهترین مرکز مشاوره مالیاتی تهران می‌توان دریافت نمود. اداره مالیاتی شهر و دیگر حوزه های مالیاتی زیر نظر ادارات مالیاتی استان تهران هستند. در حاشیه های شهر که حوزه مالیاتی وجود ندارد تمام صنوف و شرکت ها زیر نظر نزدیکترین اداره مالیاتی استان هستند و برای پیگیری پرونده خودشان باید به آنجا مراجعه کنند.

  • مشاوران مالیاتی تهران، علاوه‌بر تسلط بر قوانین مالیاتی، به علوم حسابداری نیز آگاهی لازم را دارند تا بتوانند به بررسی کامل و همه جانبه پروند‌های موکلان خود و مودیان عزیز متقاضی دریافت خدمات مشاوره مالیاتی بپردازند.
  • به کمک این وکلا و کارشناسان شما می‌توانید خدمات لازم را از حرفه‌ای ترین مرکز مشاوره مالیاتی تهران دریافت کنید.
  • سوالی دارید؟ از ما بپرسید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.
  • این موسسه متشکل از کارمندان بازنشسته امور مالیاتی و حسابداران خبره کشوری می باشد.
  • اگر بنا به تشخیص و و رأی هیئت مورد بحث ادعای مودی دایر بر انجام عملیات اجرائی قبل از قطعیت مردود شناخته شود، و چنین رأیی غیر قابل تجدید نظر است اما ظرف مهلت مقرر قابل شکایت به شورای عالی مالیاتی می باشد.