بهترین بروکر فارکس در آبان 1401 معرفی 10 بروکر معتبر-بروکر آمارکتس

این تعریف نشان می‌دهد که برای سرمایه گذاری در بازار فارکس استفاده از خدمات یک بروکر برای کاربران و سرمایه گذاران الزامی است و از این گذشته ورود به فارکس بدون وجود این بروکرها برای کاربران خرد عملاً امکان‌پذیر نخواهد بود. متأسفانه ما ایرانیان در زمانی که نیاز داریم مبادلات بین‌المللی با جهان داشته باشیم به خاطر وجود تحریم‌ها با مشکلات دانلود متاتریدر 4 برای ویندوز آلپاری فراوانی مواجه می‌شویم. شما به عنوان یک تریدر نمی‌توانید در یک بروکر خارجی ثبت نام کنید، زیرا چالش‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند سرمایه شما را به خطر بی اندازد.

بهترین بروکرهای فارکس برای ساکنین خارج از ایران

امکان واریز و برداشت ریالی از طرق مختلف و حتی امکان استفاده از خدمات شرکت های معتبر برای این منظور. بروکر HYCM قابلیت های بسیار زیادی دارد که یکی از اصلی‌ترین آنها امکان انجام معامله بر روی بیش از ۳۰۰ جفت ارز مختلف است. یکی از اصلی‌ترین معایب بروکر USGFX اسپردهای بالای آن نسبت به سایر بروکرها است که البته مزیت های بسیار عالی این بروکر باعث شده تا این عیب خیلی در چشم نباشد. USGFX در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین اولویت های درصد قابل توجهی از تریدرهای ایرانی است. همچنین برای انتخاب بروکر در متاتریدر لازم است تا به میزان محبوبیت و حجم معاملات از صورت گرفته در آن نیز دقت داشته باشید.

  • آیا کارگزاری، بازارها یا جفت ارزهای مورد نظر شما برای تجارت را پیشنهاد میکند؟ اگر جفت های مهم معامله میکنید (لیست زیر را ببینید)، همه کارگزاری ها پاسخگوی شما خواهند بود.
  • از نظر اسپرد بهترین اسپرد فارکس رو فعلا در بروکر آلپاری و بروکر جاست فارکس میتونید مشاهده کنید.
  • ما در ادامه قصد داریم به بررسی مهمترین نهاد های ارائه دهنده‌ی رگولاتوری در بازار فارکس بپردازیم.

این بروکر از سال ۱۹۸۸ وارد بازار فارکس شده و در میان بهترین بروکرها برای ایرانیان جایگاه خوبی دارد. یکی از اصلی‌ترین مزیت های بروکر Markets که باعث شده تا آن را در لیست بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان قرار دهیم، سرعت بسیار بالای معاملات در آن است. این مهم به دلیل اتصال این بروکر به تأمین کنندگان نقدینگی معتبر و شناخته شده است که چنین شرایطی را برای آن فراهم آورده اند. در حال حاضر بسیاری از بروکرهای معتبر جهان حساب‌های کاربری چندین میلیون دلاری را با استفاده از سازمانهای کاملاً معتبر و شناخته شده بیمه می‌نمایند خیال کاربران خود را از بابت حفظ دارایی کامل راحت نمایند. بهترین بروکر های مناسب برای فارکس برای ایرانیان نیز در برخی موارد چنین شرایطی را برای کاربران ایرانی فراهم کرده‌اند.

درباره بروکر ویتوکپیتال

این در حالیست که میزان اسپرد در حساب های معاملاتی Pro و ECN کمتر بوده و دارای حداقل میزان ۰.۱ پیپ می باشد. در مورد روش های واریز و برداشت روش های متنوعی در این بروکر وجود دارد. ایرانیان می توانند از طریق صرافی تاپ چنج به صورت مستقیم واریز و برداشت ریالی انجام دهند. علاوه بر این روش هایی مثل پرفکت مانی و وبمانی نیز در دسترس است. علاوه بر این نیز این بروکر با فراهم نمودن حساب های اسلامی (بدون سواپ) و پشتیبانی کامل از زبان فارسی، خدمات بسیار خوبی را برای ساکنین داخل ایران فراهم نموده است. بنابراین در صورتی که با هر گونه مشکل مواجه شوید می توانید بدون داشتن دغدغه، با پشتیبانی فارسی زبان بروکر ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را مطرح نمایید.

نکته حائز اهمیت در مورد این بروکر، گارانتی جبران خسارت تا سقف ۵,۰۰۰,۰۰۰ پوند است که می تواند باعث ایجاد حس اعتماد بیشتر در میان مشتریان گردد. علاوه بر این نیز دارای دو نوع حساب معاملاتی مختلف بوده که هر دو با پلتفرم معاملاتی محبوب متاتریدر ۴ سازگار می باشد. استفاده شما از سایت تجارت فارکس به معنی قبول سلب مسئولیت ما در خصوص فعالیت در بازارهای مالی و مخصوصا فارکس میباشد. دقت داشته باشید که فعالیت در بازار فارکس همواره دارای ریسک های بسیار بالایی چون از دست دادن تمام سرمایه است.

بروکر فارکس تایم (FXTM Broker)

بهترین بروکر فارکس در آبان 1401 معرفی 10 بروکر معتبر-بروکر آمارکتس