بهترین لپ تاپ‌های 2022 مناسب برای گیمینگ همیار آی‌تی

خوشبختانه امروزه لپ تاپ‌ گیمینگ در بازار بسیار متنوع‌تر شده‌ و در هر رنج قیمتی امکان خرید آن وجود دارد. حال ممکن است برای برخی از کاربران کارت گرافیک قدرتمند مهم باشد و برای برخی طراحی ظریف با لولاهایی مقاوم. در نهایت لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با توجه به نیاز و معیار خود و حتی بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید. معمولا لپ تاپ‌های گیمینگ از صفحه نمایشی با وضوح 1080 یا 4K برخوردار است که سبب شده تا کیفیت تصویر خوبی را مشاهده کنید. قطعات در نظر گرفته شده برای بهترین لپ تاپ گیمینگ در بازار بسیار قدرتمند از سایر سیستم‌ها می‌باشد.

مقایسه پوکو M5 با پوکو M5s ؛ بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌های گوشی‌های جدید پوکو

برای اینکه بتونم این مقاله رو آماده کنم، مدل‌های زیادی رو از برندهای مختلف از نظر طراحی، نمایشگر، سخت‌افزار، نرم‌افزار، باتری و حافظه باهم مقایسه کردم تا تونستم لیست زیر بهترین پرینترهای جوهر افشان رو آماده کنم. به جرأت میتونم بگم که این مقاله، چکیده بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ بازاره که میتونید همین الان بخرید. اکثر لپ‌تاپ‌های گیمینگ ارزان قیمت در بازار از صفحه نمایشی با وضوح تصویر 4K یا Quad HD استفاده می‌کنند؛ اما می‌توانید محصولات خوبی را پیدا کنید که از صفحه نمایشی با وضوح تصویر Full HD بهره می‌برند. البته اندازه مناسب صفحه نمایش باعث می‌شود که بتوانید نرخ نوسازی بیشتری را در اختیار داشته باشید که باعث می‌شود بازی‌ها با نرخ فریم بالاتری اجرا شوند. البته این موضوع به سخت افزار قرار گرفته روی لپ‌تاپ شما هم بستگی دارد. هرچقدر که سیستم قوی‌تری داشته باشید، بازی‌ها با فریم بالاتری اجرا می‌شوند.

  • اولین تلفنی که میخوام بعنوان بهترین لپ تاپ گیمینگ بهتون معرفی کنم، لپ‌تاپ لنوو آیدیاپد گیمینگ L340 هست.
  • به طور کلی لپ تاپ‌های گیمینگ ارزان دارای بدنه پلاستیکی هستند، اما در مدل‌های پرچم‌دار آلومینیوم نیز در بدنه دیده می‌شود.
  • لپ تاپ‌ها اگرچه به اندازه کامپیوترهای دسکتاپ قابل توسعه نیستند؛ اما در عوض، به راحتی می‌توانید آن‌ها را با خود حمل کنید و از تجربه یک بازی جذاب در کنار دوستان، آشناها، همکاران و … لذت ببرید.
  • همچنین اسکرین پر با قابلیت بلند شدن از سطح برای تهویه و خنک سازی بهتر هم دارد.
  • این یکی از تجهیزات جذاب این لپ تاپ می‌باشد که احساس خوشایندی را به ارمغان می‌آورد.
  • علاوه بر این، استفاده از یک هارد HDD یا SSD اکسترنال هم می‌تواند یک انتخاب عالی باشد؛ البته ما همیشه هاردها و حافظه‌های داخلی را پیشنهاد می‌کنیم.

Acer Swift 3 همچنین یک لپ‌تاپ فوق‌العاده سبک – کمتر از 3 پوند – برای دستگاهی است که می‌توان آن را با قیمت کمتر از seven-hundred دلار پیدا کرد. هسته‌های در نظر گرفته شده برای این پردازنده در بهترین حالت ممکن توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری four.6 گیگاهرتز را دارند که نشان از قدرت بالای این پردازنده است. یکی دیگر از قدرتمند‌ترین مشخصات در نظر گرفته شده برای لپ‌تاپ ROG Strix G15 G513QM-AB، بدون شک صفحه‌نمایش 15.6 اینچ با رزولوشن 1080×1920 است که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی a hundred and forty four هرتز را هم دارد. چنین نرخ بروزرسانی سبب خواهد شد تا در تجربه گیم‌پلی بسیار لذت بخشی با این لپ‌تاپ داشته باشید. سری G از لپ‌تاپ‌های شرکت دل مدتی‌ست که به بازار عرضه شده و مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته است. این لپ‌تاپ‌ها برای کاربری گیمینگ و کاربردهای گرافیکی و تدوین طراحی شده‌اند و سخت‌افزارهای قوی و امکانات متعددی که در این سری به کار رفته است پاسخگوی نیاز کاربران برای استفاده‌های حرفه‌ای خواهد بود.

بهترین لپ تاپ‌های 2022 مناسب برای گیمینگ همیار آی‌تی حالا می‌خواهیم یکی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ Alienware را به شما معرفی کنیم که برای خرید آن نیازی نیست که بیش از اندازه هزینه کنید. حتما می‌دانید که لپ‌تاپ‌های Alienware معمولا قیمت بالایی دارند، اما این مدل با قیمت مناسبی راهی بازار شده است. بلید 17 یکی از بهترین عملکردهای لپ تاپ ها در زمینه‌ی اجرای بازی را به نمایش می‌گذارد؛ اما تازه این توانایی اصلی آن نیست. چیزی که پرچمدار 17 اینچی ریزر را فوق‌العاده جلوه می‌دهد این است که آن قدرت باورنکردنی را در بدنه‌ای باریک و جذاب جای داده است. ضخامت این دستگاه کمتر از 0.8 اینچ است و تنها به یک منبع شارژ احتیاج دارد؛ بنابراین می‌توانید بدون هیچ دردسری آن را در کوله پشتی یا کیف حمل کنید. اگر به دنبال دستگاه چند منظوره هستید، صفحه بهترین لپ تاپ ما را بررسی کنید.

از نظر GPU، در بیشتر لپتاپ‌ها از از جی پی یو Nvidia RTX استفاده شده است. در همین حین AMD هم به مرور در حال جفت کردن کارت گرافیک و سی پی یو خود است که آن را “AMD Advantage” می‌نامد. هدف AMD از اینکار ارائه سرعت بالا و عکس العمل دهی خوب با استفاده از ترکیب سی پی یو و گرافیک ساخت خود این شرکت است. همانطور که گفتیم، در حال حاضر دیگر انتخاب‌های ما محدود به چند مدل لپتاپ گیمینگ نیست و گزینه‌های زیادی برای انتخاب از میان جدیدترین لپتاپ های گیمینگ دنیا داریم. لپ تاپ TUF Gaming F17 FX706HE-211.tm17 برای اجرا کردن بازی‌های سنگین از چیپ RTX 3050ti استفاده می‌کند که از مزایای مهم این محصول به حساب می‌آید. همچنین این چیپ جزو جدیدترین گرافیک‌های میان‌رده انویدیا بوده و four گیگ حافظه GDDR6 اختصاصی دارد.

ایسوس مدل Rog Strix G15 G513rc-hn101