بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون در سال 1401 کیفیت عالی

بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون در سال 1401 کیفیت عالی اتصال وای فای از آخرین نسل بهره می‌برد و می‌تواند پایداری و سرعت لازم را دریافت کند. اتصال بلوتوث داخلی هم کمک می‌کند که اتصال و انتقال یک سری فایل‌ها به‌صورت بی‌سیم برای شما فراهم باشد. حافظه رم هم ۱۲ گیگابایت بوده و سرعت بالایی را برای استفاده از رابط کاربری و اجرای برنامه‌های مختلف فراهم می‌کند. شما برای باز کردن تب‌های مختلف گوگل کروم به این میزان حافظه رم نیاز خواهید داشت. این لپ‌تاپ از سخت‌افزارهای بسیار خوبی برای کارهای پردازشی ساخته شده است.

بدون درایو نوری Super multi DVD، دارای وب کم VGA، بلندگوهای استریو سونیک مستر، نوع باتری 3 سلولی 36 وات ساعت ، دارای یک پورت یو اس بی سی. گواهینامه MIL-STD-810G استاندارد نظامی ایالات‌متحده است که سطح هر بخش از دنیای تکنولوژی را از نظر دوام و مقاومت تضمین می‌کند. به‌طور دقیق‌تر این بدان معنا است که تجهیزات دارای این استاندارد 29 آزمون سخت را پشت‌سر گذاشته‌اند که این شامل آزمون‌های شوک، آزمون‌های دمایی، ارتعاشی و بسیاری دیگر می‌شود. فرض کنید که شما در یک جلسه کاری بسیار مهم حضور دارید و تمام مدیران و یا همکارانتان منتظر هستند تا ویندوز و یا نرم‌افزارهایتان اجرا شوند!

از طرفی، باید برای نرم‌افزارهایتان و کار کردن راحت با آن‌ها، یک صفحه نمایشگر عریض داشته باشید و این در حالی است که هرگز فرصت اتصال لپ‌تاپ به مانیتور دیگر را نخواهید داشت. اگر در خانه‌تان یک PC به همراه یک مانیتور بزرگ دارید، هرگز اقدام به خرید لپ‌تاپ‌های 15.6 اینچی بزرگ نکنید. چرا که می‌توانید پس از انجام دادن کارهایتان در بیرون از منزل، هنگامی که خانه رسیدید، لپ‌تاپ را به مانیتورتان وصل کنید و از یک فضای بزرگ‌تر بهره‌مند شوید. بیشتر افراد ممکن است در انتخاب ابعاد و اندازه لپ‌تاپ کاملا دچار اشتباه شوند. اگر به یک فروشگاه لپ‌تاپ مراجعه کنید که تمام محصولاتش 15.6 اینچی است، بدون شک فروشنده‌اش مزایای بسیار زیادی در مورد صفحه نمایشگرهای بزرگ خواهد گفت. با این که CPU لپ‌تاپ بسیار قدرتمند است، اما تعداد رم آن 4 گیگابایت از نوع DDR4 است.

این یک فضای کاملا ایده‌آل برای ذخیره‌سازی فایل‌های موردنیازتان خواهد بود. در این بازه قیمتی نیز دو لپ تاپ پرچم دار رقابت تنگاتنگی دارند، یکی گرافیک قوی تری و دومی برند معتبرتری دارد. صفحه نمایش مات برای بازی کردن مناسب خواهد بود و چشم‌ها را اذیت نمی‌کند. صفحه نمایش این محصول با تکنولوژی Nano-Edge ساخته شده و به همین دلیل حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و گیمرها فضای بیشتری برای دیدن محتوای مورد نظر خود خواهند داشت.

لپ تاپ ASUS TUF GAMING F15 FX506LI

لنوو در این لپ تاپ از پردازنده AMD استفاده کرده و سری رایزن ۵ هم تضمین می‌کند که می‌توانید سرعت و قدرت لازم را برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های خود دریافت کنید. این پردازنده موفق می‌شود که فرکانس خوبی را هم برای انجام تسک‌های مختلف برای لپ تاپ فراهم کند و حالت توربو هم دارد. لپ‌‌تاپ اچ پی HP ProBook 455 G7 یکی از بهترین سیستم‌ّهای پردازشی به شمار می‌آید. یعنی در مقایسه با تمامی مدل‌ّهای که تا الان معرفی کردیم و همگی مجهز به پردازنده مرکزی Core i5 بودند، این سیستم قدرت بالاتری دارد. پردازنده گرافیکی دستگاه را کمپانی انویدیا از سری MX130 انتخاب کرده است و ۲ گیگابایت هم مثل سایر دستگاه‌ها از حافظه اختصاصی برخوردار است.

این لپ تاپ مجهز به یک گرافیک قدرتمند 8GB RTX 2070 GDDR6 256Bit می باشد. که تمامی بازی های روز را با تنظیمات بسیار بالا، به راحتی و روان اجرا می کند. طراحی جذاب خروجی های هوا نیز یکی دیگر از بخش های جذاب این لپ تاپ پرچمدار محسوب می شود. اگر طرفدار صفحه نمایش بزرگ هستید، در این بازه قیمتی لپ تاپ ROG Strix G17 G712LU-A برند ایسوس می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. در زمان خرید لپ‌تاپ گیمینگ تا ۳۰ میلیون به چه موضوعی توجه کنیم؟ باید به مدل پردازنده، پردازنده گرافیکی، میزان رم و البته داشتن حافظه SSD توجه کنید.

بهترین کیبورد برای پابجی موبایل 2022 [آبان 1401]

در لبه پایینی صفحه نمایش نیز لوگوی اچ‌پی دیده می‌شود که با زیبایی خاصی روی بدنه حک بازدید از صفحه وب آینده شده است. کمی پایین‌تر صفحه کلید لپ‌تاپ مشاهده می‌شود که از کلید‌هایی نرم و منعطف تشکیل شده است؛ بنا‌بر‌این امکان تایپ متون مختلف را با سرعت زیاد فراهم می‌کند و با عملکرد خوب خود در جهت جلب رضایت شما قدم بر‌می‌دارد. بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون که با عنوان Pavilion 15-EH1070WM به فروش می‌رسد، یک تاچ پد لمسی نیز دارد که عملکردی سریع و روان را ارائه می‌دهد و به کوچک‌ترین حرکات شما بدون هیچ‌گونه تاخیری پاسخ می‌دهد. در اطراف بدنه لپ‌تاپ دو عدد پورت USB 2.0 به همراه پورت HDMI و پورت USB Type C تعبیه شده است که برای اتصال دیگر دستگاه‌های هوشمند به لپ‌تاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند و سرعت مناسبی را در انتقال اطلاعات ارائه می‌دهند.

  • پس اگر به فکر خرید لپ تاپ گیمینگ تا ۳۰ میلیون تومان افتاده‌اید، این مطلب قطعا به شما در داشتن انتخاب بهتر کمک خواهد کرد.
  • در کنار CPU و رم بسیار عالی، شما از یک حافظه داخلی SSD هم، برخوردار خواهید شد.
  • عمر باتری برای پخش ویدیو حتی کوتاه‌تر است و تنها زمان کافی برای تماشای یک یا دو فیلم را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • شما می‌توانید با استفاده از این صفحه ‌نمایشگر بزرگ، تمام امورتان را به راحتی انجام بدهید.
  • با توجه به شروع تابستان و افزایش تقاضا برای خرید لپ تاپ گیمینگ، در این مقاله تعدادی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ بازار در بازه‌های قیمتی مختلف، از لپ تاپ‌ گیمینگ اقتصادی تا گیمینگ‌های پرچمدار را به شما معرفی می‌کنیم.