تور عمان 1401 مسقط ، صلاله + قیمت ارزان-عمان 777

اگر قصد سفر به مسقط عمان را دارید بهترین مقصد مستقیم هوایی ، پرواز عمان ایر از تهران به مقصد می رود. همچنین در بعضی مواقع ایرلاین ها به مقصد عمان تعداد محدودی صندلی، جای خالی دارند که در این صورت آنها هم مجبور به ارائه قیمت بلیط ارزان عمان به شما می شوند که به این دو اصل در اصطلاح تور لحظه آخری عمان گفته می شود. با توجه به زیبایی‌های کشور عمان مسافرت به عمان در همه فصل‌ها زیبایی‌های خاص خود را دارد اما با توجه به گرمای طاقت‌فرسا در ماه‌های گرم سال بیشتر افراد ترجیح می‌دهند در فصل تابستان به این کشور پادشاهی سفر نکنند.

خرید تور عمان بهترین روش برای سفر به این شهرهای توریستی عمان است. با خرید آنلاین تور عمان می توانید تمامی مراحل سفرتان را در کمترین زمان و تنها با چند کلیک انجام دهید و در آخر نیز خدمات مورد نیاز مانند ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و… اسپا و ریزورت شانگری – لا الحسن در منطقه‌ ای بسیار زیبا و منحصر‌ به فرد در شهر مسقط قرار داشته و این ریزورت با آب های زلال دریای عمان احاطه شده و بی شک یکی از بهترین هتل های مسقط محسوب می گردد. الحسن که به معنی قصر بوده دارای 180 اتاق لوکس است که تنها مخصوص بزرگسالان میباشد و ساحلی کاملا اختصاصی دارد.

  • با کاهش قدرت در سده بیستم میلادی این کشور تحت تاثیر و نفوذ گسترده بریتانیا قرار گرفت اما هیچگاه به شکل رسمی بخشی از آن نگردید.
  • مثلا در تابستان تور عمان به دلیل کم شدن گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند با تخفیف های زیادی روبرو می شود.
  • این کار با پرداخت 20ریال عمان به صورت آنلاین و یا در فرودگاه عمان صورت خواهد گرفت.
  • به همین دلیل برای سال‌های طولانی به عنوان زندان از آن استفاده می‌شده است.
  • نهال‌گشت ایرانیان یک شرکت هلدینگ در صنعت گردشگری است و با شرکت‌های زیر مجموعه و ساب برندهای مختلف در اکثر بخش‌های گردشگری فعالیت می‌کند.
  • غذاهای سنتی و محلی عمان در میان کشورهای حاشیه خلیج فارس از محبوبیت زیادی برخوردار است.طعم بسیار لذیذ و طبخ ویژه این غذاها، بیانگر فرهنگ مردم این کشور است.
این شهر که به شهر سحر و جادو معروف است، دارای قلعه ای جالب و عجیب می باشد که یادگار قرن 13 میلادی ست. راه رسیدن به این شهر زیبا که در قدیم پایتخت عمان نیز بوده، از میان کوهستان سبز (جبل اخضر) می گذرد که مطمئناً هیجان انگیز و بسیار با صفاست. هم‌اکنون تمام پروازهای ایران به مسقط، از فرودگاه شهرهای تهران، مشهد و شیراز، توسط ایرلاین‌های ایرانی و عمانی انجام می‌شود. این کشور جزء سرزمین‌های حاشیه خلیج فارس بوده و با داشتن جاذبه‌های گردشگری چشم‌نواز، توانسته نظر افرادی که به تلفیق سنت و مدرنیته علاقه دارند را به خود جلب کند.

بزرگترین جزیره پادشاهی عمان، مصیره نام دارد که دیدن آن را در سفر تور عمان خود نباید از دست بدهید. بخصوص اگر علاقمند به حیات وحش و حیواناتی مثل لاک پشتهای قرمز کمیاب، لاک پشتهای سبز اقیانوسی، وال های گوژپشت و … باشید. این جزیره به دلیل جمعیت کمی که در آن زندگی می کنند، دارای مناطق بکر و بسیار زیبایی ست و هدیه وقت گذراندن در آنجا به شما آرامشی بی­نظیر و فراموش نشدنی می باشد.

آیا در تور عمان به تست PCR نیاز خواهیم داشت؟

کولر و وسایل خنک کننده مجهز هستند، مضاف بر این که هوا شب ها مناسب است و درست زمانی که خورشید غروب می کند می توانید از قدم زدن در سواحل آن لذت ببرید. با تمام این توضیحات باز هم به نظر می رسد بهترین زمان سفر زمستان و ماه های خنک تر سال و 6 ماه دوم سال باشد. شما عزیزان برای خرید تور های ارزان و لحظه آخری عمان چند انتخاب پیش رو خواهید داشت! انتخاب دوم شما این است که برای خرید تور ارزان قیمت عمان انتخاب هتل های ارزان عمان و پروازهای تور عمان ارزان عمان است. هتل های 3 ستاره عمان و هتل های 2 ستاره عمان از جمله هتل های ارزان عمان بشمار می روند. همچنین پروازهای چارتری عمان هم در مقایسه با پروازهای دیگر خیلی ارزانتر برای شما تمام می‌ شوند.

تور عمان 1401 مسقط ، صلاله + قیمت ارزان-عمان 777

فرمانروایی این کشور پادشاهی بی چون و چراست اما پارلمان نیز نقش قانون گذاری و بازرسی اندکی دارد.  پرواز قطر و امارات نیز همه روزه به صورت غیر مستقیم به مسقط برقرار می باشد. قطعا پرواز به اندازه کافی خسته کننده است و اینکه بخواهید با چندین و چند چمدان و ساک یک تاکسی بگیرید تا به هتل برسید، بسیار طاقت فرسا خواهد بود. اما کایت از فرودگاه به استقبال‌تان می‌آید تا شما را تا هتل همراهی کند.

معرفی کلی عمان

پروازهای چابهار – مسقط هر هفته جمعه‌ ها و توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد مسقط انجام می ‌شود. هتل پنج ستاره شانگریلا عمان، هتل گرند حیات مسقط از بهترین هتل های پنج ستاره عمان هستند. در میان هتل های چهار ستاره نیز می توان به هتل های کرون پلازا مسقط و همین طور میسک الموج اشاره کرد. از طریق روش های زیر می توانید با این سفارت در تماس باشید و اطلاعات لازم در مورد روش های دریافت ویزا را به دست آوریدویزای یکماهه عمان 23 ریال ، 30 روز اقامت و یکبار تمدید می باشد.

به همین دلیل برای سال‌های طولانی به عنوان زندان از آن استفاده می‌شده است. قلعه الجلالی با معماری بی‌نظیرش از محبوبیت ویژه‌ای در میان گردشگران تور عمان برخوردار است. بازار مطرح بازاری جذاب در شهر مسقط است که تمام خصوصیات بازارهای سنتی عربی را حفظ کرده است.

پرواز شیراز – مسقط 2 روز در هفته و توسط شرکت ‌های هواپیمایی عمانی و نیز شرکت هواپیمایی آسمان به مقصد مسقط انجام می ‌شود. خروج مسافرین تور عمان فقط باید از مرزهای هوایی ایران صورت گیرد و حق خروج از مرزهای زمینی و آبی را ندارند. درخواست ویزای عمان حتما باید بر روی سربرگ آژانس هواپیمایی و یا یک کارگزار ویزای عمان ارائه شود. ضمنا بوشر یکی از شهرهای باستانی عمان است که پیشینه آن به دوران هزاره دوم قبل از میلاد مسیح باز می گردد. یکی دیگر از شهرهای عمان ” شهر صلاله ” یا به قول خودشان ولایت صلاله است که بزرگ ترین شهر و مرکز استان ظفار در عمان بشمار می رود. شهر صلاله یکی از بنادر عمان است و متشکل از یک منطقه خشک کوهستانی در شمال و یک جنگل و ساحلی در جنوب میباشد.

این یعنی از اولین انسان‌ها در این بخش زمین زندگی می‌کردند و این کشور جزء قدیمی‌ترین تمدن‌های بشر محسوب می‌شود. عمان دارای حاکمیت سلطنتی است و یک کشور اسلامی و عربی به شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی عمان دارای قدمت‌ باستانی هستند و می‌توانید یک سفر خاطره انگیز، خارق العاده و بسیار منحصر به فرد را در عمان تجربه کنید.