تیشرت مردانه پوشاک مردانه هوگرو

شاید برایتان جالب باشد که چرا می گویند T shirt ؛ به خاطر اینکه این لباس ظاهری شبیه T انگلیسی دارد و هم جلو بسته و آستین کوتاه می باشد. تیشرت ها از نخستین روزهای تولید تا به امروز یک لباس ساده، راحت و دم دست بوده اند. تی شرت لباسی میباشد بسیار راحت که می توان از آن در تمام روز و در شرایط های مختلف استفاده کرد و به راحی با لباس‌ و استایل های دیگر ست می‌شود. ذکر این نکته بسیار مهم است که امکان دارد مراکز عمده فروشی بسیاری همچنان از بستر اینترنت استفاده نکنند و عملا در این مدل خرید دسترسی به آنها امکان پذیر نباشد. امروزه با وجود پیشرفت­های شبکه­های اجتماعی و فروشگاه­های مجازی، ارتباط با فروشندگان عمده تا حد زیادی آسان شده است اما همچنان برخی معتقد هستند که خریدهای حضوری از عمده فروش­ها روش مطمئن­تری است. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی بیکوپلاس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

جدیدترین محصولات

جنس های ترک اصل و خارجی این لباس، قیمت بالایی دارند اما بسیار با کیفیت هستند و در صورت تمایل می توان آن ها را خریداری کنید. تی‌شرت‌ها به یکی از لوازم اصلی کمد لباس‌های آقایان تبدیل‌شده‌اند. اما این بدان معنا نیست که آن‌ها با هر استایل و هر رنگی جور درمی‌آیند و همه جوره زیبا هستند. با توجه به مواردی مانند تناسب، رنگ و استایل، می‌توانید یک تیشرت ساده را به یک لباس کلاسیک و همه‌کاره تبدیل کنید که حس عالی و شیک بودن به شما می‌دهد و در موقعیت‌های مختلف می‌توانید از آن بهره ببرید. تی‌شرت‌های گرافیکی در اشکال و اندازه‌های مختلفی ازجمله تمام مدل‌های قبلی وجود دارند. هر تی‌شرتی که روی آن چاپ گرافیکی باشد، تیشرت گرافیکی محسوب می‌شود.

تیشرت ها را با توجه به نوع مکانی که استفاده می کنند به انواع مختلفی تقسیم بندی خواهند کرد. تیشرت مجلسی مردانه یکی از پرطرفدارترین انواع تیشرت هایی است که در مدل های ساده، طرحدار، آستین دار و بدون آستین طراحی می شود. تیشرت ها در مدل های آستین دار، بدون آستین و حتی در یقه های بسیار مختلفی طراحی می شود. پیراهن تیشرت ها معمولاً در دو نوع آستین دار و بدون آستین یا همان آستین کوتاه طراحی می ‌شود. معمولا پیراهن های مردانه در قسمت چپ روی سینه دارای جیب هستند و کمتر پیراهنی پیدا می شود که دارای جیب نباشد. پیراهن ها در انواع طرح، رنگ و سایزهای بسیار متنوعی طراحی شده اند و معمولاً پیراهن تیشرت به عنوان یکی از مهم ترین لباس های مردانه شناخته می شود که به جای پیراهن این روزها آقایان از آن ها استفاده می کنند.

تیشرت‌های جیب‌دار از اسم‌شان پیداست که چه ویژگی خاصی دارند و معمولاً دارای یک جیب منفرد در سینه چپ هستند. این تی‌شرت‌ها معمولاً در طرح‌های ساده و تک‌رنگ یا در سبک‌هایی که جیب رنگ یا الگوی متفاوتی از بقیه تیشرت دارد عرضه می‌شوند. برخی تیشرت‌های جیبی را برای روزمره و برخی برای موقعیت‌های کمی خاص‌تر می‌پسندند.

جالب است بدانید در خصوص میزان اور سایز بودن این تی شرت ها قاعده و قانونی وجود ندارد و شما می توانید هرچقدر که می خواهید سایز های برزگ تری را انتخاب کنید و متفاوت به نظر برسید. برای دوخت پولوشرت بیشتر از پارچه هایی با رنگ ساده و نوار های روشن استفاده می شود. برعکس پولوشرت، تیشرت دارای رنگ بندی بوده و بر روی آن تصاویر یا نوشته های مختلف هم درج می شود.

تیشرت روتین مدل امیدوار

تیشرت مردانه پوشاک مردانه هوگرو برای دوخت پولوشرت از پارچه های انعطاف پذیری استفاده می شود که به آن ها جودان یا جودون گفته می شود. تی‌شرت‌های 100% پنبه‌ای از مدت‌زمانی که تی‌شرت‌ها وجود داشته، وجود داشته‌اند. آنها معمولاً اقتصادی ترین گزینه هستند و علاوه بر آن رنگ ها را واقعاً بسیار خوب نشان می دهند.

جودون Lacoste کد 5369

تیشرت های یقه هفت بیشتر از پارچه های پنبه و کتان دوخته می‌ شوند. این تیشرت ها علاوه بر اینکه بسیار خوش دوخت و مرتب هستند، تن خوری مناسبی دارند و همین موضوع باعث محبوبیت آنها در بین فروشگاه زئوس مشتریان شده است. خرید اینترنتی اصول خاصی دارد که فرد حتماً باید آنها را رعایت کند. یکی از موارد مهمی که فرد باید به هنگام خرید پلوشرت مردانه به روش اینترنتی در نظر داشته باشد، سایز و طرح پلوشرت است. به همین دلیل مشتری باید تمام توضیحات مربوط به محصول را مطالعه کرده، سپس دست به انتخاب بزند. یقه هفت در تی شرت مردانه، شکل عدد 7 فارسی یا “V” در حروف انگلیسی است که به آن V-neck (وی نک) می گویند و یک گزینه بسیار مطلوب برای افراد با شانه های پهن و صورت گرد محسوب می شود.