خرید و فروش تتر از صرافی معتبر ایرانی ارز اکس-تترفا

بیشترین قیمتی که برای تتر ثبت شده است، قیمت ۱.۳۲ دلار در ژولای سال ۲۰۱۸ بود. معمولا زمانی که ثبات نسبی در بازار ارزهای دیجیتال حاکم می شود؛ تقاضا برای ارز دیجیتال تتر کاهش پیدا کرده و افراد تمایل کمتری به خرید تتر دارند. اما در زمان‌های ریزش بازار یا نوسان‌های شدید، معامله گران بیشتر به استیبل کوین‌‌ها نیاز دارند. تتر، نام یک توکن ارز دیجیتال است که همیشه برابر با یک دلار باقی می‌ماند.

تتر رمزارزی کاربردی است و این ویژگی باعث می‌شود که خرید تتر و سرمایه‌گذاری در آن قابل‌قبول و بالنده‌ باشد. بالاخره بهترین صرافی برای خرید تتر در ایران کدومه؟ شما میتونید از صرافی تاپ کنز با کمترین کارمزد تتر ارزان بخرید. در تاپ کنز احراز هویت فوری انجام میشه و شما میتونید با بررسی قیمت لحظه ای تتر به راحتی ارز دیجیتال تتر خرید و فروش کنید. به همین دلیل امکان داد و ستد سریع و کم هزینه ارز دیجیتال تتر با کمترین کارمزد را به شما می‌‌دهد.

آیا خرید تتر بدون احراز هویت ممکن است؟

توجه نمایید در این نوع فروش، تایید درخواست بسیار سریع و خودکار انجام می شود. برای این که بتوانید از آخرین اخبار و بروز رسانی‎های صورت گرفته در باره ‏ی تتر مطلع شوید، می‏توانید به سایت رسمی این ارز با آدرس زیر مراجعه نمایید. با این کار، آدرسی در اختیار شما قرار داده می‏شود که می‏توانید با استفاده از آن می‏توانید عملیات دریافت تتر را صورت دهید.

آیا بیت کوین، ترفند پانزی(Ponzi Scheme) است؟

به همین دلیل تتر یکی از استیبل کوین‌هایی است که ریسک ضرر و زیان کمتری دارد و بیشتر به سلامت دارایی‌های دیجیتال تتر کمک می‌کند. همچنین برای حفظ ارزش یک USDT برابر با یک دلار، باید با یک دلار ارز فیات قابل مبادله باشد. (تتر یک استیبل کوینه!) برای تریدرهایی که قصد ریسک ندارند، رمز ارز تتر بهترین انتخابه چون ارزش اون همیشه برابر یک دلاره. تتر Tether با نماد USDT تتر Tether با نماد USDT نوعی استیبل کوین است که پشتوانه آن ارزهای فیات هستند. با وجود این پشتوانه ها خرید تتر کمترین ریسک را در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال بازار دارد.

  • در این مقاله، می‌خواهیم با نحوه کارکرد وروش خرید تتربیشتر آشنا شده و کاربردهای آن را بشناسیم.
  • در میان استیبل کوین‌ها، تتر توانسته از لحاظ ارزش بازار رتبه اول را به دست آورد.
  • تتر می‌تواند یک جایگزین عالی برای دلار برای بسیاری از اهداف، از جمله حواله‌های بین‌المللی و تجارت ارز دیجیتال بدون تبدیل مجدد به دلار باشد.
  • به همین خاطر اغلب تریدرها و سرمایه گذاران بازار، از تتر برای خرید ارزهای موردنظر خود استفاده می کنند تا تنها نوسانی که سود یا زیان شان را مشخص کند، نوسانات همان ارز باشد.
  • بله از طریق یخش swap در متامسک می توانید تتر erc20 خود را به اتریوم و بایننس کوین تبدیل کنید.
خرید و فروش تتر از صرافی معتبر ایرانی ارز اکس-تترفا در واقع، USDT در طول سال‌ها بر روی هشت پلتفرم مختلف بلاک چین از جمله بیت‌کوین، اتریوم و ترون منتشر شده است. فروش و خرید اتریوم کلاسیک خرید و فروش اتریوم کلاسیک به عنوان یک ارز دیجیتال قدیمی و پرطرفدار در صرافی اوکی اکسچنج به راحتی امکان پذیر است. فروش و خرید کاردانو هاسکینسون از هم‌بنیانگذران بلاک چین اتریوم، شبکه خود را با نام کاردانو ایجاد کرد و در کنار آن کوینی را با نام ADA به عنوان ارز بومی شبکه‌اش ارائه داد.

درحال حاضر، محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین توکن تتر، USDTنام دارد. این توکن پشتوانه دلار دارد و ارزش آن همیشه تقریباً معادل یک دلار آمریکا است. کاربرد این توکن در مقایسه با سایر توکن‌های تتر، به قدری بیشتر است که در حال حاضر، اغلب کاربران تتر را معادل USDT می‌دانند.