خرید و قیمت لوله فلکسی فلزی روکشدار سایز 16 رهورد خراسان آرتا الکتریک

جهت مشاوره و خرید محصول می توانید با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت خرید آنلاین انواع محصولات شرکت پتروکاسپین به سایت اینترنتی pcp.ir مراجعه نمایید. نوع اتصال آنها به لوله ها به شکلی انجام می شود که اگر به هر طریقی لوله های فلکسی برق تحت کشش قرار گرفت به راحتی از محل اتصالات یا همان گلند ها جدا نشوند.

بهترین لوله فلکسی

از این رو اغلب در هر فضا، چه در خارج و چه در داخل ساختمان و حتی درون دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین استفاده و کاربرد اصلی لوله فلکسیبل برق در سیستم های سیم کشی شبکه ای تهویه سیستم ماینر و کابل کشی برق است. در کابلکشی از نمره های بزرگ تری استفاده می شود اما در سیستم های شبکه مخابراتی و الکترونیک برای اینکه مقطع سیم ها کم تر است فلکسی با سایز کوچکتر کاربرد دارد. لازم به ذکر است برق رسانی و سیستم راه اندازی شبکه در داخل یک لوله استاندارد نیست و بهتر است از دو مسیر داکت مجزا استفاده شود. ۶- آخرین و مهمترین مزیت لوله فلکسیبل صداگیر با عایق الاستومری نسبت به مواردِ مشابهِ عایقدار، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی آن می باشد.

  • در این نوع لوله بر خلاف سایر لوله‌های فلکسی هرگز فویل آلومینیومی به کار گرفته نمی‌شود.
  • با توجه به مقاومتِ بالا و مثال زدنیِ و قیمت مناسبِ این نوع لوله فلکسیبل صداگیر، می توان به وضوح اذعان کرد استفاده از این محصول در سیستم های هوارسانی از مقرون به صرفه ترین انتخابها می باشد.
  • همچنین بهره‌برداری از این لوله فلکسی در هوای رفت سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا به‌دلیل عدم‌انتقال رطوبت به دیوار و سقف از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • ۱-جلوگیری از هرگونه تعرق در زمان های سردوگرم شدنِ این نوع لوله فلکسیبل صداگیر.
  • سایز بهترین برندها مثل رهوردخراسان ، طوس متریک PG و اینچی محاسبه می شوند.
این لوله‌ها باید در مکان‌های خشک و دارای رطوبت کم استفاده شوند زیرا رطوبت به آن‌ها آسیب می‌رساند. انعطاف‌پذیری این لوله‌ها بسیار بالا می‌باشد و پوشش پی وی سی به آن‌ها مقاومت خوبی می‌دهد. کاربرد این دسته از لوله‌ها در پروژه‌های ساختمانی و تغییر دکوراسیون می‌باشد.

خرید و قیمت لوله فلکسی فلزی روکشدار سایز 16 رهورد خراسان آرتا الکتریک

این لوله‌های فلکسی دارای روکش از جنس pvc هستند و دربرخی موارد از ورق گالوانیزه پوشیده شده‌اند و دارای قابلیت خود خاموش شونده هستند. بنابراین از این کانال ها در محیط‌های باز و مرطوب برای محافظت از کابل کشی دوربین های مداربسته استفاده می‌شود. قیمت لوله فلکسی سایز 25 به دلیل جنس بدنه ای که دارد باعث جذب الکتریسیته ساکن شده و نویز را به حد اقل رسانده، که خود کاربرد یک سیستم ارتینگ را دارا می باشد.

از سویی امروزه دنیای مجازی نیز امر خرید را سهولت بخشیده و براحتی و با صرف انرژی و زمان کمتر اقدام به خرید فلکسی از فروشگاه‌های معتبر نمود. شرکت نوین لوله تولید کننده لوله فلکسی در لاله زار تهران، با تولید لوله فلکسی برق در انواع مختلف و با بهره گیری از نیروی کارآمد و خبره، همیشه در تلاش است تا علاوه بر جلب رضایت مشتری، بهترین محصول را با بهترین قیمت تولید کند. قیمت خرید لوله های فلکسی بل با در نظر گرفتن تغییرات مواد اولیه در تمام بازارهای صنعتی ایران متغیر است. برای استعلام قیمت روزانه با واحد فروش ما در تماس باشید یا برای دریافت حدودی قیمت ها جدول زیر را پیگیری کنید. از این لوله ها برای مخفی کردن و محافظت از سیم ها و کابل های برقی در سیستم های روشنایی، تابلو برق ها، کف و سقف های کاذب، ایستگاه سوخت گیری بنزین و گاز، اتصال بین ماشین آلات و تجهیزات کارخانه ها، سیستم های نظارتی مثل دوربین های مدار بسته و … استفاده میکنند. ۱-جلوگیری از هرگونه تعرق در زمان های سردوگرم شدنِ این نوع لوله فلکسیبل صداگیر.

قیمت خرید اینترنتی لوله فلکسیبل هوا

لایه داخلی از پلی استر بوده و سیم فنری از جنس فولاد پرکربن با حضور خود در لایه میانی به افزایش خاصیت انعطاف و مقاومت این فلکسیبل کمک خرید لوله فلکسی کرده است. در نهایت آلیاژ فلزی آلومینیوم پوشش خارجی این لوله فلکسی را بر عهده گرفته تا علاوه بر افزایش راندمان کاری، مقاومت در برابر فرسایش را بالا ببرد. فلکسیبل با عایق پلی استر به دلیل مقاوم زیاد مقابل رطوبت در استان‌های شمالی و جنوبی ایران بسیار پر مصرف است. همچنین بهره‌برداری از این لوله فلکسی در هوای رفت سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا به‌دلیل عدم‌انتقال رطوبت به دیوار و سقف از اهمیت بالایی برخوردار است. محدوده دمایی مدنظر برای لوله فلکسیبل با عایق پلی استر بین منفی 30 الی مثبت 80 درجه سانتی‌گراد بوده و با توجه به بدون بو و غیر سمی بودن جایگزین عایق پشم شیشه است. پوششی محافظ با سطح مقطع گرد که عموماً با سیمی فلزی به صورت مارپیچ شده و دارای انعطاف بالا را لوله فلکسیبل یا لوله خرطومی گویند.