دانلود برترین پادکست های خرداد 1401 موزیکستان | mey

کاربران ناملیک در دو گروه صاحبان محتوا و کاربران عادی دسته‌بندی می‌شوند. پلتفرم همچنین امکان مشاهده، شنیدن، درج نظر و به اشتراک‌گذاری پادکست‌ها با استفاده از ابزارهای ارائه شده توسط پلتفرم را در اختیار کاربران عادی قرار می‌دهد. لیست پادکست های فارسی تاریخی خیلی بلند است و در این حوزه، پادکست های مجموعه اپیزودهای پادکست های فلسفی می بر روی اسپاتیفای متعددی تولید می‌شود.

  • پادکست‌ها اغلب رایگان و کتاب‌های صوتی اغلب خریدنی هستند.
  • ومبلی پادکستی ویژه برای طرفدارهای تیم ملی انگلستان است.
  • به همین دلیل حتی اگر قبلا نسخه فارسی این کتاب را خوانده‌اید، شنیدن ناوکست برای‌تان خالی از لطف نخواهد بود.
هدف رواق کشفِ فردیِ مخاطبان از ابعادِ زیستِ اصیله و من با تکیه بر آثار اروین یالوم، در این مکاشفه همراه شما هستم. در هر اپیزود پادکست آن، داستان واقعی آدمها رو تعریف می‌کنیم تا سعی کنیم خودمون رو جاشون بذاریم. روایت شگفت‌انگیز آدم‌های معمولی که یک روز ایستادند جلوی دوربین عکاس تا قصه‌ی مهمی رو از یک لحظه‌ی عادی زندگی‌شون جاودانه کنند. درهر قسمت این پادکست یک داستان کوتاه از یک نویسنده ی معروف می خوانم و کمی در موردش حرف می زنم.

رادیو صدای راز‎

همینکه پشت فرمان ماشینش می‌نشست، رادیو را روشن می‌کرد، روی موج مورد نظرش قرار می‌داد و به آن گوش می‌کرد. برنامه‌های خاصی را ترجیح می‌داد و برای شنیدنشان لازم بود تا ساعت پخش آن‌ها صبر کند. خب، به‌نظر می‌رسد که تمامی مطالبی که باید در حوزه پادکست‌های اقتصادی جهان و ایران بدانید گفته شد.

می‌توانید چشمانتان را ببندید و همراه رادیو دیو سفر کنید. دیو یک پادکست فرهنگی-هنری است که شما را در فرهنگ‌های مختلف و اشعار و ادبیاتی دلچسب غرق می‌کند. یک برنامه کامل و عالی مناسب عاشقان واقعی پادکست!

این روزها، پادکست‌ به یکی از محبوب‌ترین فرم‌های محتوایی تبدیل شده‌ است. پادکست مجموعه‌ای اپیزودیک از فایل‌های صوتی دیجیتال است که کاربران می‌توانند در اپلیکیشن‌های پادگیر به آن‌ها دسترسی داشته باشند. پادکست‌ها در موضوعات مختلفی ساخته و منتشر می‌شوند و تقریبا همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند.

رادیو دست نوشته ها

دانلود برترین پادکست های خرداد 1401 موزیکستان | mey