راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی و دانش‌آموزی شهریور 1401 دیجی‌کالا مگ

این مدل از پردازنده Core i3 نسل دهم که با کد 1005G1 شناسایی می‌شود بهره می‌برد. فرکانس این پردازنده ۱.۲ گیگاهرتز است که در حالت بوست به ۳.۴ گیگاهرتز خواهد رسید. همچنین این پردازنده دارای دو هسته و چهار رشته بوده و از ۴ مگابایت حافظه کش برخوردار است. بهترین لپ تاپ دانش آموزی IdeaPad L3 از سری میان‌رده‌های لنوو است. این لپ تاپ با سخت‌افزار مناسب و سبک‌وزن برای انجام کارهای گرافیک معمولی، اداری و مهندسی با پردازش روبه‌بالا است. بهترین لپ تاپ دانش آموزی اچ پی همیشه پاسخگوی نیازها و سلیقه‌های مختلف هستند.

راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی و دانش‌آموزی شهریور 1401 دیجی‌کالا مگ این لپ تاپ با پردازنده Core i5 نسل 12 و گرافیک GTX 1650 برای کلیه امور پردازشی سنگین مناسب است. باتری این لپ تاپ نیز تا 3 ساعت هنگام انجام امور روزمره و سبک شما را همراهی خواهد کرد. بهترین لپ تاپ تا ١٣ میلیون تومان، محصولی بسیار قدرتمند و کاربردی از صفحه اصلی شرکت لنوو است. لپ تاپ لنوو L3 که به مراتب قدرت بالاتری در مقایسه با نسخه نسل دهمی خود دارد، به پردازنده Core i3 1115G4 مجهز شده که کلاک آن در حالت توربو به 4.1 گیگاهرتز می‌رسد.

لپ تاپ ایسوس دانشجویی یکی از این محصولات X543MA-DM905 است که مانند مدل های قبلی کاملاً از پلاستیک ساخته شده است. ابتدا به خاطر داشته باشید که لپ تاپ های ارزان قیمت برای استفاده روزمره مانند وبگردی ، کار با نرم افزار Office ، ویرایش سبک های تصویر ، تماشای فیلم و لذت بردن از موسیقی استفاده می شوند. خرید یک لپ تاپ دانشجویی همیشه به معنی خرید یک لپ تاپ باکیفیت و با قیمت مناسب نیست. بله لپ تاپ ایسوس زنبوک Q408 لپ تاپ بسیار خوبی هست و دقیقا این کاربرد هایی که نوشتید رو و حتی بیشتر هم میتونید ازش بگیرید. نرم افزار متلب و ANSYS هم که فرمودید برای محسابه سیالات و کاربرد های مهندسی استفاده می‌شوند.

همچنین باید به در نظر داشته باشید که این لپ تاپ از یک وبکم هم بهره برده است. این پردازنده Core i5 بوده و دارای نسل سوم از این سری است که مدل آن 3337U نام دارد. این پردازنده دارای فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی بوده و در حالت بوست به ۲.۷ گیگاهرتز خواهد رسید. همچنین دارای دو هسته و چهار رشته بوده و حافظه کش آن معادل چهار مگابایت است. همچنین صفحه کلید این محصول نور پس‌زمینه هم دارد تا بتوانید در شب، بدون هیچ مشکلی با آن کار کنید.

اولین مشخصه‌ی این لپ تاپ که باعث می‌شود آن را بسیار جذاب در رنج قیمتی خود به حساب بیاوریم وزن و ضخامت کم آن است که سبب می‌شود شما به راحتی بتوانید آن را به دنبال خود حمل کنید. وزن ThinkBook 15 تنها 1.7 کیلوگرم و ضخامت آن تنها 18.9 میلی متر است و شما به محض دیدن این محصول متوجه این موضوع و ظرافیت این لپ تاپ خواهید شد. در بخش سخت افزاری برای این مدل پردازنده مرکزی Intel Core i3 1115G4 در نظر گرفته شده و 4 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 هم وظیفه‌ی نگه داشتن برنامه‌ها در حافظه را عهده‌دار است.

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۱۵ میلیون تومان

گزینه بعدی در لیست لپ تاپ های دانشجویی ارزان، لپتاپ اچ پی EF2126WM است. لپ‌تاپی که برخلاف سایر رقبا، با پردازنده 6 هسته‌ای رایزن از AMD وارد بازار می‌شود و به گرافیک مجمع RX VEGA 7 مجهز شده است. به لطف این ویژگی شما می‌توانید رم را هم در صورت نیاز افزایش دهید.

نمایشگر این مدل 15.6 اینچی است اما از رزولوشن HD بهره می‌برد که خیلی جالب توجه نیست. اگر رزولوشن برایتان مهم است، حتما قبل از خرید در مورد این لپتاپ بیشتر تحقیق کنید. اما اگر به دنبال یک لپ تاپ ویندوزی خوب هستید، بدون شک باید یک لپ تاپ از برند دل انتخاب کنید. اکثر لپ‌تاپ‌های برند دل طراحی ساده‌ای دارند، از این رو ممکن است برخی کاربران از خرید آن اجتناب کنند. لپتاپ‌های سری آیدیاپد ۵ به همه ثابت کرد که سرعت بالا در لپ‌تاپ‌های زیر 30 میلیون نیز پیدا می‌شود. در صورتی که کلاس‌های شما به صورت آنلاین برگزار می‌شود مدل 17 اینچی، در غیر اینصورت بهتر است مدل 14 اینچی را خریداری کنید.

به طور کلی ، Lenovo IdeaPad 330 یک محصول ارزان قیمت با کیفیت ساخت متوسط ​​است و می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که می خواهند برای انجام کارهای روزمره خود لپ تاپ بگیرند. ابتدا پردازنده را انتخاب کرده و سپس لپ تاپ های مناسب را با توجه به آن پیدا کنید. البته به خاطر داشته باشید که “لپ تاپ ارزان” به معنای دستگاه هایی با قیمت بین 10 تا 20 میلیون تومان است.

این نوع لپ تاپ برای حمل زیاد (به خصوص توسط دانشجویان دختر) مناسب‌تر است. ولی اکثر لپ تاپ‌های 14.1 اینچی ضعیف‌تر از نمونه های هم قیمت 15.6 اینچی هستند و قابلیت ارتقای آنها هم کمتر است. صفحات QHD یا 4k که وضوح بالاتری دارند ولی اولا قیمت آنها بالاست و دوما تنوع لپ تاپ با این صفحه نمایش بسیار کم است.

لپ تاپ اچ پی مدل G7 – 250 – NB

با این حال، ما محصول زیر را پیشنهاد می‌کنیم که کمی بیشتر شش میلیون تومان است. با ما همراه شوید تا بهترین لپ تاپ های دانشجویی و ارزان بازار را به همراه اطلاعات کامل آنها معرفی کنیم. لپ تاپ دانشجویی برای تمامی افرادی که در حال ادامه تحصیل در دانشگاه هستند لازم است. لپ تاپ دانشجویی ارزان عموما در بازار زیاد است اما شما می‌توانید با کمترین هزیته یک لپ تاپ دانشجویی خوب تهیه کنید.

  • با توجه به نوسان قیمت‌ها، محصولاتی که در اینجا معرفی می‌شوند، مربوط به بازه زمانی فعلی (تیر ماه ۱۴۰۱) هستند و ممکن است در آینده قیمت آنها تغییر کند.
  • دانش‌آموزان با سن پایین‌تر به لپ‌تاپی با صفحه‌نمایش باکیفیت، تاچ‌پد و کیبورد روان نیاز دارند.
  • لنوو گزینه‌های بسیار زیادی را در بین بهترین لپ تاپها برای دانشجویان در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • لپ تاپ لنوو L3 که به مراتب قدرت بالاتری در مقایسه با نسخه نسل دهمی خود دارد، به پردازنده Core i3 1115G4 مجهز شده که کلاک آن در حالت توربو به 4.1 گیگاهرتز می‌رسد.
  • پس لپ تاپ V15-OE یک انتخاب عالی برای بسیاری از کاربردهای دانشجویی است.