راهنمای صرافی کوینکس صرافی بدون تحریم برای ایرانیان

محور افقی نمودار نشان‌دهنده روزها و محور عمودی، ارزش دلاری دارایی است. پس از انجام تراکنش انتقال، متناسب با ارز و شلوغی شبکه باید چند دقیقه (گاهی حتی تا 30 دقیقه) منتظر بمانید تا تراکنش تایید شود و ارز در حسابتان اضافه شود. با اینکار یک آدرس به شما نمایش داده می‌شود که باید ارز را به آن ارسال کنید. با وجود تنوع قابل توجه خدمات و ویژگی‌ها، کاربران می‌توانند تجربه کاملی از معامله‌گری و استفاده از صرافی را داشته باشند. با وجود ترکیبی از کوین‌های مختلف و جفت‌های معاملاتی فیات، کاربران حق انتخاب بیشتری برای معاملات خود دارند.

راهنمای صرافی کوینکس صرافی بدون تحریم برای ایرانیان در آخر با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله، ویژگی‌هایی که در خصوص صرافی کوینکس گفته شد، صرافی کوینکس مناسب‌ترین گزینه برای کاربران ایرانی، مخصوصا کسانی که به تازگی وارد این حوزه شده‌اند، می‌باشد. زیرا، نحوه ورود و ثبت نام و برداشت و واریز بسیار ساده می‌باشد. برای این کار، بر روی بخش دارایی‌ها کلیک کنید؛ این بخش، موجودی و دارایی شما را نشان می‌دهد. در این صفحه، به قسمت واریز مراجعه می‌کنیم تا هر رمز ارزی که بخوایم با کلیک بر روی سپرده وارد حساب کاربری خود کنیم. صرافی CoinEx از زیرساخت امنیتی بی‌عیب و نقص برخوردار است چرا که احراز هویت دو مرحله‌ای دارد. علاوه بر این، به دلایل امنیتی مانند بسیاری از صرافی‌ها، کوینکس از پروتکل HTTPS و همچنین ذخیره سازی کیف پول سرد استفاده کرده است.

  • در این صرافی ۴ نوع معامله مختلف وجود دارد که کاربر میتواند براساس میل خود ونوع کارآنرا انتخاب کند .
  • هنگ کنگ به نوعی مکه معاملات ارزهای رمزنگاری محسوب می‌شود.
  • همچنین، استفاده از توکن بومی کوینکس یعنی CET در پرداخت کارمزدها شامل تخفیف است.
  • وب سایت کوینکس از بخش های بسیار متنوعی تشکیل شده که امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
  • نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد.
بنابراین، قصد داریم به صورت تخصصی و عمیق‌تری به صرافی کوینکس و ویژگی‌های آن بپردازیم. در حالی که حدود 95 درصد از صرافی‌های دنیا با کاربران این کشورها کار نمی‌کنند. برای همین اگر روزی این صرافی تصمیم بگیرد خدمات خود به کاربران ایرانی را قطع کند، ایرانی‌هایی که پس از ثبت نام در آن، احراز هویت کرده باشند زودتر شناسایی می‌شوند. توجه داشته باشید همانند دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال، برای فعالیت در صرافی کوینکس هم ابتدا لازم است حساب کاربری خود را شارژ کنید. ۳- با ورود به این بخش ابتدا قبل از مجاز بودن به تغییر رمز عبور خود باید حساب کاربریتان را تایید کنید. برای این کار در روی گزینه Send Code کلیک کرده و کد ۶ رقمی ارسال‌شده به آدرس ایمیلیتان را در این بخش وارد کنید.

  • برخی‌ها به‌صورت کوتاه‌مدت به معامله ارزهای دیجیتال می‌پردازند.
  • اگرچه، رویدادهای ماینینگ در این پلتفرم به صورت مستمر نیست و با وقفه همراه است.
  • پس از ورود به برداشت در قسمت کوین باید ارز مورد نظرتون رو انتخاب کنید که ارز مورد نظر ما تتر هست.
  • در این بخش هم کارمزد ها به دو بخش تیکر و میکر تقسیم بندی می‌شود.
  • تجربه قبلی او شامل کار در Tencent TEG/Weibo و Futu Securities است.
  • به این ترتیب، فقط برای همان سفارش از توکن CET برای پرداخت کارمزد استفاده می‌شود.
در این مرحله برای دریافت کد تایید ایمیل، روی قسمت «دریافت کد» کلیک کرده و آن را پر کنید. سپس یک رمز عبور برای خودتان انتخاب کنید، تیک «من شرایط سرویس را خواندم و بعد از خواندن موافقت کردم» را بزنید و روی دکمه «ثبت‌نام» کلیک کنید. صرافی بین‌المللی کوینکس در دسامبر سال 2017 میلادی، کار خود را آغاز کرد. صرافی کوینکس یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت «ViaBTC» به شمار می‌رود. در قسمت خرید، تب Limit را انتخاب کرده، قیمت و تعداد مورد نظر را وارد نمایید. سفارش شما در فهرست سفارش ها ثبت می شود و زمانیکه فروشنده ای قیمت خرید شما را وارد کند، سفارش خرید شما انجام می شود.

مزایای صرافی بایننس

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با این سایت در مورد صرافی کوکوین می باشد وب سایت خود باشید.

این پلتفرم همچنین پس از طی کردن چندین سطح عضویت و با توجه به مجموع حجم معاملاتی کاربران، تخفیف هایی را برایشان در نظر می‌گیرد. CoinEx دارای یک کیف پول رمزنگاری شده است که می تواند به سرعت دارایی های معامله شده در صرافی را در داخل اکوسیستم دیجیتال شرکت، منتقل کند. در بخش Market شما فقط می‌توانید حجم معامله خود را تعیین کنید و سیستم به طور اتوماتیک بر اساس قیمت‌های موجود در Order Book معاملات خرید یا فروش شما را انجام می‌دهد.

درهای یک صرافی دیگر بر روی ایرانیان بسته شد | کوینکس فیلتر شد