روش های حمل بار با کانتینر و اصطلاحات رایج آن شهر صادرات | transemartlogistics

کانتینرها غالباً از فلزی با استحکام و مقاومت بالا ساخته می‌شوند که علاوه بر نفوذ ناپذیری در مقابل آب و خاک و آتش، تا حد زیادی ضد ضربه بوده و کالای بارگیری شده را از خطرات و صدمات احتمالی مصون نگه می‌دارد. کانتینرها انواع و اشکال مختلف دارند و بنا به نیاز کالای حمل‌شونده انتخاب می‌شوند. به عنوان مثال کانتینر مورد نیاز برای کالاهایی خوراکی و فاسدشونده با کانتینر مورد نیاز برای کالاهای خطرناک یا قابل اشتعال متفاوت است و در هر مورد با توجه به نوع و جنس کالا و نحوه باربری، باید از کانتینر مربوطه برای بارگیری استفاده کرد. یکی از مزایای کلیدی استفاده از حمل کانتینری این است که به طور قابل توجهی انعطاف پذیر و همه کاره هستند.

، به حمل‌کننده تحویل شده، تا برای صادرات، درداخل کانتینر جا گرفته، یا جهت تحویل به واردکننده، از کانتینر http://transemartlogistics.com تخلیه می‌شود. این عبارت، در قالب بارنامه‌های دریایی، یافت می‌شود، و منظور از آن، کسی است که باید توسط حمل‌کننده‌ی دریایی، از زمان ورود کشتی، مطلع شود، تا ترتیب دریافت کالا را، بدهد. ۷ـ گرداننده‌گان خطوط کشتی‌رانی منظم، ممکن است صاحب کشتی، اجاره‌کننده‌ی کشتی، از صاحبان دیگر، یا خریدار فضای بارگیری، بر روی کشتی‌های خطوط دیگر، باشند. مقصد، تعداد کانتینر و تناژ سنگ ها را به آنها اطلاع دهید تا شرایط را به شما اعلام نمایند.

  • البته به محض اينکه اين واژه در اين مقوله جديد حمل و نقل دريايي و حمل و نقل چند نوعه به کار رفت، استاندارد کردن تعريف آن اجتناب ناپذير شد.
  • بطوریکه می‌توان گفت بیش از 90 درصد از بارهای صادراتی و وارداتی در بارنامه‌های داخلی ذخیره می‌شوند.
  • بررسی‌های قبلی نشان داد که نیازهای تجاری مدرن به تحرک منجر می شود و تحولات تجاری از جمله برون سپاری تولید و توزیع به کشورهای دیگر، موجب تشدید تحرک می شود.
علاوه براین حداقل وزن باری که باید در یک کانتینر حمل شود صرف نظر از نوع کالا، یک تن است. کانتینرها در اندازه‌های استاندارد ساخته می‌شوند و می‌توان از آن‌ها برای حمل بار در مسافت های طولانی استفاده کرد. ضمن آنکه حمل بار با کانتینر این فرصت را در اختیار صاحبان محموله ها می‌گذارد که بدون خالی شدن بار، کانتینر از یک وسیله به وسیله حمل و نقل دیگر منتقل شود. برای اطلاع از دیگر سرویس ها و خدمات شرکت کشتیرانی خط کرانه دریایی می توانید سرویس حمل تراک را نیز بررسی نمایید تا با چگونگی ارائه این سرویس آشنا شوید.همچنین نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید تا در ادامه ی این راه همراه هم باشیم.

مخالف محدودیت‌ها و حامی داخلی‌ها هستیم

کرایه هزینه کانتینر به عوامل متعددی از جمله نوع محموله، نوع و اندازه کانتینر و … بستگی دارد، که باید با جزئیات بیشتر استعلام قیمت گرفته شود. بنابراین، کانتینرها پتانسیل عظیمی برای حمل بسیاری از کالاها در یک کانتینر دارند. روش کراس استاف در حمل بار با کانتینر تحت شرایط خاص و با وجود تعدادی از محدودیت ها در برخی از بنادر، امکان انتقال و جابه‌جایی محموله‌های تجاری را ممکن می‌سازد. این مدل از کانتینرهت معمولاً از فلاسک خلاء شبیه بطری قمقمه ساخته شده‌اند، بنابراین برای حمل و نقل طولانی مدت اقلام دارویی، اندام ها، خون، مواد بیولوژیکی و مواد شیمیایی مناسب هستند. برای فریت دریایکانتینر 20 فوت HEAVY DUTY تا 26 تن و کانتینر 40 فوت HIGH CUBE تا ارتفاع 2/60 متر قابل بارگیری برای حمل بار با کشتی هستند.

حمل کانتینری:

روش های حمل بار با کانتینر و اصطلاحات رایج آن شهر صادرات | transemartlogistics

در حمل بارکانتینری اندازه های مختلفی از کانتینر وجود دارد که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند، کانتینرهای بی سقف، کانتینرهای تخت و کانتینرهای یخچال دار از کانتینرهای پرکاربرد می باشند. برای انتخاب کانتینرحمل بار علاوه بر کاربردی بودن آن به ظاهر و زیبایی آن نیز توجه می شود. منظور از ترمینال، یا پایانه، کل مجموعه‌ای است که، محل استقرار، جابه‌جایی، نگه‌داری، و بالاخره، تخلیه، یا بارگیری کانتینرها، در محوطه‌ی یک بندر است. در این استاندارد، طبقه‌بندی کالا، حسب معیارهای سازمان ملل، در مبادلات بین‌المللی، به‌منظور مقایسه‌ و تحلیل اقتصادی کالاهای مبادله‌شده، برحسب طبقه‌ها، معین و تعریف شده است. خدمات مکمل حمل، از یک مبدا داخلی، یا بندر فرعی، به بندرگاه اصلی، و محل استقرار کشتی خط، یا از خطوط فرعی، به خط اصلی. این واژه، به‌طور معمول، به معنای تعویض کشتی، در یک بندر میان‌راهی است، و اغلب، موجب ابهام و دردسر می‌شود.

باروتکوب سرپرست صنایع شیر ایران شد