سقف کاذب لیست قیمت کامل سقف کاذب سقف کاذب pvc کناف سقف آسمان مجازی

اما اگر هدف از نصب این سقف صرفاٌ برای تزئین باشد از تایل های ساده رنگی استفاده می گردد. علاوه بر آن اگر سقف کاذب به عنوان عایق آکوستیک نصب می شود باید تایل های پانچ دار برای اجرای آن به کاربرده شوند. نصب عایق های حرارتی و اجرای سقف کاذب بدون هیچ نوع درز می تواند انتقال حرارت را کاهش دهد. این پوشش نه تنها زیبایی سقف را دو چندان می کند، بلکه با استفاده از آن می توان تاسیسات و سیم کشی ها را پوشش داد و دغدغه مخفی نگه داشتن آن ها را رفع نمود.

نبشی ها را دور تا دور دیوار محلی که قصد نصب سقف کاذب را دارید نصب کنید. در فضاهای ادارای نیز به دلیل وجود تاسیساتی که از سقف عبور کرده اند، بهترین انتخاب، کناف خواهد بود. کناف به دلیل انعطاف‌ پذیری بسیار بالا، سهولت کار و اجرای سریع، می‌تواند فضایی ایده آل را برای کار و فعالیت‌های اجتماعی بوجود بیاورد. این سقف در دو مدل سقف کناف یکپارچه و سقف کناف مشبک اجرا می گردد. سقف کناف یکپارچه از یک زیرسازی فولادی سبک وزن تولید می شود که پنل های گچی روکش دار بر روی آن نصب می گردد. این سقف ها با طراحی های منحصر بفرد و جذاب دکوراسیون را زیباتر نشان می دهند و جلوه ای متفاوت به آن می بخشند.

انجام کلیه امور بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان های مسکونی و تجاری ، مدیریت پیمان و اضافه بنا با سازه های سبک از جمله LSF با کمترین هزینه ممکن توسط پیمانکار مجرب و مهندسان عمران. قبل از استفاده از این نوع سقف ها باید زیر سازی مناسبی صورت گیرد معمولا از این نوع سقف ها برای فضاهای بسیار وسیع استفاده می شود زیرا جلوه آن زیباتر می شود. زیر قیمت کارخانه کناف ایران همراه با بروز رسانی منظم قیمت محصولات سقف کاذب می باشد. سقف‌ های کاذب با قطعات پیش ‌ساخته گچی از مقاومت بالایی در برابر آتش‌ سوزی، ضربه و عبور صدا برخوردار می‌ باشند.

جنس این سقف از مواد شفافی مانند آکریلیک درست شده که قابلیت گذردهی نور رو داره. شیشه و ورق آکریلیک در دکوراسیون داخلی فضاها کاربرد نسبتاً گسترده ای داره. سقف کناف متحرک، مشبک یا تایل از تایل‌های گچی و پروفیل‌های سپری ساخته میشه. در اینصورت تایل از متریال معدنی، آلومینیومی و یا پوشالی است.

تولید و فروش مستقیم محصولات سقف کاذب :

استفاده از طرح های مدرن تر و جدید تر سقف كاذب ، جلوه ای لوکس و مدرن به فضای خانه شما می بخشد. در انتخاب طرح سقف کاذب باید به هارمونی آن با معماری فضا ، رنگ محیط و… طرح های مورد استفاده در اتاق های مختلف نیز با هم متفاوت است. به طور مثال طرح سقف کاذب اتاق خواب با اتاق نشیمن و پذیرایی متفاوت می باشد. مسلما با داشتن دکوراسیون جذاب و زیبا با استفاده از سقف های کاذب خصوصا سقف کاذب کناف و همچنین ایجاد تغییراتی دیگر مثل استفاده از پارکت لمینت که این روزها استفاده از آن در محیط های مسکونی ، تجاری و …. بسیار رایج شده است می تواند محیطی زیبا را برای خود و اطرافیان به ارمغان آورد.

در واقع بیشترین اجرای سقف کاذب PVC در آشپزخانه و سرویس های بهداشتی می باشد. افراد متخصص در زمینه نصب سقف میتوانند انواع سقف های کاذب نظیر سقف چوبی، کناف و دیگر سقف ها را نصب کنند. از جمله مصالحی که برای اجرای سقف کاذب به کار می رود می توان به موارد زیر اشاره کرد. می‌دونیم که همه سقف ها عایق صوت هستن یعنی امواج صوتی رو از خودشون عبور نمیدن و اون ها رو به محیط بازمیگردونن. اما مشکل اینجاست که این بازگشت صوت، بجز تولید سر و صدا چه اثری می‌تونه داشته باشه؟ یعنی فقط عبور ندادن صوت ملاک نیست و بلکه جذب صوت هم مهمه.

همان طور که از نام این نوع سقف پیداست، مصالح اصلی اجرای آن شیشه می باشد و با تکنیک های متفاوتی قابل نصب و اجراست. اجرای سقف کاذب شیشه ای تنوع فراوانی در طرح و رنگ داشته و در قسمت های مختلف ساختمان همچون اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، اتاق خواب و یا حتی سرویس بهداشتی قابل اجرا می باشد. سقف كاذب شیشه ای موجب انعکاس نور شده و از این رو علاوه بر افزایش زیبایی فضا ، باعث روشن تر شدن محیط و نیز بزرگ تر نشان دادن آن می گردد.

بالاخره کدوم سقف کاذب رو انتخاب کنم؟

سقف کاذب لیست قیمت کامل سقف کاذب سقف کاذب pvc کناف سقف آسمان مجازی در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. مشغول به این حرفه می پردازد و تمامی ابزار آلات کامل صنف کنافرا با قیمت مستقیم بازار ارائه می نماید. بصورت تصویری سه بعدی با نورپردازی جذاب بسیار واقعی می نماید. نورپردازی نیز میتواند به صورت چراغ های smd باشد و یا به صورت هالوژنی باشد.

استفاده از جنس پی.وی.سی در تولید سقف معرق cnc این محصول را کاملا ضد رطوبت و قابل شستشو کرده است. در اصفهان برای خرید سقف کاذب می توانید به منطقه صنعتی دولت آباد خیابان شیخ بهایی، خیابان لاهور ابتدای خیابان مفتح، رباط اول نبش استاد شهریار مراجعه کنید. محل قرارگرفتن سازه‌ های سپری با نحوه چیدمان تایل ها در ارتباط است. با در نظرگرفتن نحوه چیدمان تایل ها بر روی سقف که در گام یک تعیین گردید، سازه‌های سپری را به صورت عمود بر نبشی ها نصب کنید. استفاده از این سقف در طراحی سبک ساحلی می تواند تاثیرگذاری فراوانی در زیبایی اتاق نشیمن داشته باشد.

اگر در زیر سقف یک ویلا در مازندران از تاسیسات مختلفی مانند نورپردازی استفاده کرده‌اید، استفاده از سقف کاذب متحرک کناف را به سقف کاذب شما پیشنهاد می‌کنیم. به این نوع از سقف کاذب کناف، کاذب مشبک هم می‌گویند و در آن از پروفیل‌های گالوانیزه‌ای استفاده شده‌است که با دست از هم جدا می‌شوند و می‌شود زیر سقف کاذب را با آن‌ها بررسی کرد. از نکات مثبت در رابطه با انواع سقف کاذب تنوع این مصالح است و در سوی دیگر، امکانی که برای نصب راحت تاسیسات فراهم می‌آورد. سقف کاذب و ورود آن به دنیای معماری، کمک‌های زیادی به اتفاقات مطرح در این حوزه کرد. سقف‌های کاذب با مقاومت، زیبایی و سبکی خود، در بسیاری از موارد به کمک تیم طراحی می‌آیند و استفاده از آن‌ها در ویلا در مازندران، به فراخور کاربرد و تامین ارتفاع مفید، می‌تواند بر بسیاری از ارزش‌های طراحی بیفزاید.

  • سقف چوبی ویژگی هایی دارد که سایر سقف ها دارند و نمی توان گفت دارای محدودیت خاصی است.
  • این سقف به سقف اصلی و دیوارهای اطراف متصل می‌گردد و سازه اصلی بار آن را تحمل می‌کند.
  • این نوع سقف از اتصال سپری هایی که کلیک نامیده می شوند و با ابعاد مختلف به صورت شبکه ای ایجاد می شوند به وجود می آیند.