سقف کناف پذیرایی، مدل های جدید و زیبا سرامود

برای اولین بار برادران کناف این سقف را اختراع و استفاده کردند و به‌ همین دلیل امروزه این سقف‌ها با نام کناف شناخته می‌شوند. همچنین ساخت اولیه کناف در کشور آلمان توسط برادران کناف انجام شد و در حال حاضر نیز بهترین نوع و جنس کناف متعلق به کشور آلمان می‌باشد. سلام لطفاً راجع به نصب کناف سقف و دیوار کناف هم آموزش بدهید. کناف نام کارخانه ای در کشور آلمان است که پانل هایی بر پایه گچ و با روکش مخصوص تولید میکند و در ایران اصطلاحاً صفحات کناف یا اختصاراً کناف نامیده میشود.

صفحات روکش دار گچی را می توان از اصلی ترین قطعات این سقف به حساب آورد. تصفیه هوا، گاردکس و همچنین تایل های معدنی و گچی نیز در بین این قطعات قرار می گیرند. شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که در چه مکان هایی می توان از این نوع سقف بهره برد. به طور کلی زمانی که نیاز داشته باشید تا یک دکوراسیون ویژه را برای ساختمان یا خانه خود رقم بزنید، می توانید از این سقف ها استفاده کنید. اگر تزئین و دکوراسیون خانه برای شما اهمیت دارد ولی در کنار آن نمی خواهید چندان هزینه کنید، سقف کناف یکی از بهترین گزینه ها برای بهره بردن است.

کاربردهای کناف کاری سقف

از این رو قیمت اجرای دکور کناف معمولاً به صورت توافقی بین استادکار و مشتری تعیین میشود. برای اجرای سقف کاذب کناف صفحات روکش دار گچی ( مخصوص کناف سقف ) به زیرسازی فولادی که خود به سقف بتنی اصلی متصل میباشد پیچ میشود. ساختار کناف سقف از نظر معماری بسیار منعطف است و قابلیت اجرای انواع طرح کناف پیچیده با قوس و انحنای زیاد را دارا میباشد. در دنیای مدرن امروزی بیشتر افراد به دنبال ساختمان‌های لوکس و زیبا می‌گردند. ساختمان‌هایی که با تزیینات چشم‌نواز زیباتر شده‌اند و می‌توانند نگاه افراد را به سمت خود بکشند. اگرچه روش‌ها و ابزارهای متعددی برای تزیین ساختمان‌ها وجود دارد اما سقف کاذب کناف یکی از مواردی است که محبوبیت زیادی در بین افراد به دست آورده است.

سقف کاذب با قطعات پیش ساخته گچی

که این کار علاوه بر کاهش عمر استفاده سقف کاذب کناف منجر به آسیب های جبران ناپذیری مخصوصاً حین آتش سوزی میشود. در بعضی مواقع کناف را انتخاب می‌کنید تا ظاهری زیبا به پذیرایی شما بدهد. ایده‌هایی برای کناف کاری سقف پذیرایی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها در طراحی سقف استفاده کنید. درادامه انواع کناف های سقف پذیرایی را با هم بررسی می‌کنیم. در دنیای امروز ساختمان سازی، کناف یکی از مهم ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی می باشد. کناف هایی که برای دیواره ساختمان از آنها استفاده می شود در حقیقت نقش جدا کننده دیوار و سقف را دارند که به شکل سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد.

به این صورت که اگر متخصص براتون طراحی انجام داد و باهاش به توافق رسیدن و قرارداد بستین، هزینه طراحی به عنوان تخفیف پروژهتون محسوب شده و رایگان خواهد سقف کناف بود. اما اگر متخصص براتون طراحی انجام داد ولی باهاش به توافق نرسیدین باید هزینه طراحی رو پرداخت کنین. 2- ایشان متریال مصرفی خودش رو همون ابتدا و قبل از امضای قرارداد، ثابت و مشخص می‎کنه.

  • هر کدام را با توجه به طرحی که انتخاب می گردد، اجرا می نمایند.
  • که این سقف معمولا برای پوشش دادن سقف های اصلی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • همچنین در صورتی که طراحی مدرن مد نظر شماست میتوانید از لاین نور با دیفیویز استفاده کنید.
  • اگر دوست دارید از رنگ‌های متنوع در ساختمان‌تان استفاده کنید بدون شک سقف کناف دار گزینه ایده‌ال‌تری برایتان خواهد بود.

این مدل کناف اغلب در پذیرایی سبک مدرن و در کنار پنجره یا دیوار اصلی اجرا می شود. اگر پذیرایی شما مربع شکل است و تقریبا قسمت اضافه ای در پذیرایی وجود ندارد، دست شما برای انتخاب مدل کناف سقف، باز است. دراین قسمت تعدادی نمونه کار طراحی کناف سقف برای اتاق پذیرایی مشاهده می کنید. بله با توجه به سرعت اجرای دیوار کناف پیشنهاد ما برای دیوار جداکننده و یا پارتیشن پیشنهاد ما نیز همین است.

این نوعسقف عایق صوتی و حرارتیبی‌نظیری است و می‌تواند ساختمان شما را از گرما، سرما یا صدای محیط در امان نگه دارد. سلام کارتون حرف نداره،من نقاش ساختمانم، درس خوندم ولی در کنار درس نقاشی ساختمان را هم انجام میدام الان حدود دوازده ساله تو این کار مشغولم و میتونم تو این کار کار با شما همکاری کنم. سلام کناف کار حرفه ای هستم در صورت نیاز آماده همکاری هستم.

توصیه ما اینه که در انتخاب اکیپ کناف‌کار، دنبال کاهش هزینه ها نباشین. اگر زیرسازی شما کم و یا نازک باشه، پنل‌های کناف در طول شش ماه و یا یک سال ترک میخورن و شکم میدن. لااقل تا زمانی که روی بحث ناخنی کارتان به یک اطمینان خاطری برسین این حضور رو ادامه بدین. اگه هم احیاناً به مشکلی خوردین، فورا دستور توقف کار و تصحیح روند رو بدین.

سقف کناف پذیرایی، مدل های جدید و زیبا سرامود استفاده از صفحات کناف با ضخامت 10 میلی متری نیز برای اجرای طرح هایی با انحنای زیاد صورت می گیرد و استفاده از آن برای اجرای کناف و سقف کناف جایز نیست. از پرکاربردترین انواع سقف های کاذب به شمار می رود که با توجه به ویژگی هایی که دارد توانسته در بسیاری از سازه ها مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین از آنجایی که این سقف از ویژگی ای به نام رنگ پذیری بهره می برد، شما می توانید به دیگر وسیله های خانه نیز نگاهی بیندازید و رنگ آمیزی را متناسب با آن رو به جلو ببرید. کناف کاری سقف را می توان به راحتی برداشت و در صورت نیاز آن را تعمیر کرد. همچنین این سقف ها یک پنل پشتی دارند که با دسترسی به آن می توانید تعمیرات را شروع کنید.

نحوه نورپردازی کناف پذیرایی