صرافی کوینکس Exchange Coinex -ایران ارز دیجیتال

قیمت این توکن نیز در زمان انتشار این مقاله 0.06 دلار هست. در وبسایت کوینکس، پنج رتبهبندی بر اساس بیشترین رشد قیمتی روزانه، بیشترین افت قیمتی روزانه، ارزش بازاری و جستجوهای برتر ارائه شدهاند. علاوه بر آن هر روز ساعت ۲۰:۳۰ از موجودی HAKA کاربران صرافی کوکوین اسنپشات گرفته میشود و در نهایت ۲۰ کاربر برتر بر اساس میانگین موجودی روزانه آنها مجموعا ۱۰،۰۰۰ دلار از این توکن صرافی coinex جایزه دریافت میکنند. صرافی کوینکس برخلاف صرافیهای برتر بیمه دارایی ارائه نمیدهد. گفتنی است چندی پیش رحیم زارع، نماینده مجلس، طی نامهای به دادستان کل کشور خواستار مسدودسازی صرافیهای بین المللی ارز دیجیتال شده بود و در آن به طور خاص به کوینکس اشاره کرده بود. کارمزد کم معاملات: کارمزد معاملات در این صرافی ۰٫۱ درصد است و اگر از توکن CET استفاده کنید کارمزد معاملات نصف میشود. در ادامه از شما خواسته میشود تا کد یکبار مصرف خود را از برنامه Google Authenticator در کادر مشخص شده وارد کنید.

همچنین معامله گران به عنوان Maker در لیست قرار می گیرند.

با وجود توسعه های صورت گرفته در بازار ارز دیجیتال استقبال برای خرید و فروش ارز های مجازی در کشور های مختلف افزایش پیدا کرده است و امروزه بازار این معاملات بسیار داغ شده اند و در حال گسترش روز افزون می باشند. امکان مدیریت حساب کاربری و انجام تمام معاملات ممکن از طریق اپلیکیشن این صرافی نیز برای کاربران ایرانی وجود دارد. برای برداشت وجه از حساب کاربری خود نیز از منوی بالای صفحه کشویی Assests را باز کرده و گزینه برداشت را انتخاب نمایید. در ادامه از منوی بالای صفحه کشویی Assests را باز کرده و گزینه Deposit را انتخاب نمایید. همچنین امنیت بالای این سایت ، آرامش را برای کاربران فراهم کرده است . امنیت صرافی کوینکس بسیار عالی بوده و از یک پلتفرم رمز نگاری بسیار سریع و امن استفاده می کند.

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل شما به حساب CoinEx شما متصل است ، بنابراین لطفاً از امنیت این حساب ایمیل ثبت شده اطمینان حاصل کنید. سفارش خرید Stop limit در ترید اسپات کوینکس به عنوان مثال اگر کاربری قصد داشته باشد بیت کوین را در قیمت 60100 خریداری کند، با تعیین محدوده قیمت 60000 دلار میتواند سفارش خود را به میزان دلخواه ثبت نماید. سفارش خرید مارکت در ترید اسپات کوینکس اگر قصد دارید ارز مورد نظر را با سرعت بالا و در قیمت لحظه ای بازار خریداری کنید میتوانید از این بخش استفاده کنید. بنابراین با وارد کردن میزان ارز “Value” ارز در قیمت لحظه ای بازار خریداری می شود. برای انجام دادن احراز هویت در صرافی کوینکس باید حتما یک ایمیل معتبر داشته باشید و در غیر این صورت نیاز است تا یک ایمیل معتبر برای خود ایجاد کنید و امکان دسترسی به آن را نیز داشته باشید.

برخلاف صرافیهای برتر بیمه دارایی ارائه نمیدهد.

انواع سفارشات ترید اسپات صرافی کوینکس برای ترید اسپات در صرافی کوینکس 4 بخش تعیین شده است که معامله گران با توجه به قیمت مورد نظر میتوانند سفارش خود را ثبت کنند. کاربران می توانند مقدار مورد نیاز خود و هزینه های مرتبط را به وب سایت اعلام کرده و یک درخواست ثبت کنند. همانطور که میدانید معامله گران در بخش قبل با تعیین کانال قیمتی می توانستند محدوده قیمتی را برای سیستم تعیین کنند. همانطور که میدانید کشور ایران توسط آمریکا و بانک های جهانی تحریم شده و امکان ارائه خدمات از سمت این مراکز به ایرانیان وجود ندارد. در ادامه جزئیات مربوط به تحریم ها در صرافی کوینکس را بیشتر و دقیقتر بررسی خواهیم کرد. با وجود اینکه تنها چند سال از آغاز به کار این صرافی میگذرد اما تعدادی از بهترین متخصصان امور مالی و اینترنت را دور هم جمع کرده است و با توجه خدمات خوبی که به کاربرانش ارائه میدهد به سرعت در حال پیشرفت است.

اخیراً صرافی جهانی کوینکس قابلیت « داده های بازار » را معرفی کرده است که کاربران را در معاملهکردن رمزارزها به شکلی کارآمدتر یاری و تجربه معامله رضایتبخشتری را برای آنها رقم میزند. » قرار داده شده است. همچنین معامله گران به عنوان Maker در لیست قرار می گیرند. بدین ترتیب تصمیم میگیرد در قیمت 52000 دلار بیت کوین را در بهترین قیمت بازار خریداری کند. از این رو میتواند با درج عدد 52 هزار دلار در قسمت “Stop” و تعیین میزان مورد نظر”Value” در بهترین قیمت بازار خرید خود را انجام دهند. تریدرهای آماتور در هیچ اکسچنجی سمت مارجین و فیوچرز نروید چون پولتان در یک چشم به هم زدن دود میشه میره رو هوا. جواب بدیم و نحوه کار در این صرافی رو براتون آموزش دادیم و در مورد ارز دیجیتال این صرافی هم صحبت کردیم و در مورد مزایا و معایب اون بحث کردیم، امیدواریم براتون مفید واقع شده باشه.