طراحی داخلی طلا فروشی و نکات طراحی آن – گروه دینا

بدین ترتیب جواهرات زیر نور کافی می درخشند و توجه مشتری را جذب می طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی کنند. طرح کف ممکن است برای طلا سازی ها با مقادیر خرده فروشی پایین متفاوت باشد – ممکن است از قفسه های دیواری باز استفاده شود تا مشتریان بتوانند کالا را مشاهده کنند. در قسمت پذیرش، از کاناپه هایی به رنگ بنفش استفاده شده است که احساس اشرافی و در عین حال راحتی را به کسانی که در آن محیط به انتظار می نشینند القا می کند. طراحی ویترین در دکوراسیون جواهر فروشی باید به شکلی باشد که بدون دست زدن به اجناس داخل ویترین، مشتریان بتوانند این محصولات را در ابعاد مختلف مشاهده کنند و هر وقت قصد خرید آن محصول را داشتند، به آن دسترسی داشته باشند. برای بالا بردن امنیت در جواهر فروشی می توانید از درب های ضد سرقتی که به زیبایی دکوراسیون داخلی شما نیز کمک می کنند ، استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

موارد امنیتی مناسب بکار برده شده در طراحی داخلی طلا فروشی را نام ببرید؟ در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی و جواهر فروشی علاوه بر زیبای که یکی از اصلی ترین نکات در طراحی است، باید به مسائل دیگر هم مانند مسائل امنیتی هم توجه کرد. در این راستا پروسه طراحی داخلی طلافروشی یکی از سخت ترین کارهایی است که در حوطه طراحی صورت می پذیرد. یکی از موارد دیگر برای طراحی طلا فروشی که با فضاهای دیگر متفاوت است ترکیب بندی رنگ های آن است. ویترین جلوی مغازه که معمولا به وسیله شیشه های ضد ضربه و مستحکم از فضای بیرون مرز بندی شده اند، نمایانگر جدیدترین محصولات فروشگاه می باشند و بایستی از بخش های مختلفی تشکیل شده باشد تا طلا و جواهرات به تفکیک دسته بندی انگشتر، گردنبند و غیره در آن با ترتیب قرار بگیرند.

دکوراسیون داخلی طلافروشی

اگر بیشتر محصولات شما از جواهرآلات کلاسیک تشکیل شده، بهتر است میزان روشنایی خود را در محیط افزایش بدهید و اینکار را با لوسترهایی فاخر و کریستالی با شاخه های متعدد عملی کنید، اگر هم بیشتر به محصولات مدرن می پردازید بهتر است از سیستم های روشنایی هالوژنی و محو شده در سقف استفاده کنید تا محیطی ظریف و ساده و در عین حال لوکس داشته باشید. بوها باعث یادآوری خاطرات و ایجاد لحظات خوب است. در بحث فروش، وقتی مشتری مینشیند و فروشنده میایستد و مانند صحنه ی تئاتر به نمایش اجناس زیبا و ارزنده میپردازد، میزان توجه مشتری و علاقه مندی او به خرید، بیشتر میشود، چرا که انسانها دوست دارند احساس ارزشمندی و راحتی کنند و شما میتوانید این حس خوب را با چیدن مبلمان زیبا در مشتریان خود ایجاد کنید. در ابتدا باید بدانید و در نظر بگیرید که از طراحی های بسیار شلوغ و خسته کننده نباید استفاده کنید زیرا مشتریان به داخل مغازه شما می آیند تا جواهرات زیبا را ببینند و حال دلشان خوب شود و از اینکه در کنار آن ها بخواهند به طراحی دکوراسیون داخلی شما نیز توجع کنند ممکن است آن ها دچار سردرگمی و دو دلی کند.

طراحی داخلی ویترین طلا فروشی ، دکور مغازه معرف اصلی یک مغازه است که به وسیله ی آن می توان به ماهیت آن مغازه پی برد. بهتر است برای بالا بردن امنیت در طراحی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی ها از یک ویترین شیشه ای در بسته در مرکز جواهر فروشی استفاده شود که مشتریان هنگام تماشای جواهرات اشراف کامل را بر روی آن ها داشته باشند و همچنین فروشنده نیز به طور کامل بتواند حرکات مشتریان را رصد کرده و دوربین ها نیز در اطراف مختلف فروشگاه امنیت فروشگاه را بیشتر کنند و بالا ببرند. در بدو ورود به فروشگاه متوجه می شوید که طراح این فروشگاه از المان های کم اما با رنگ های برازنده و گیرا مانند ترکیب طوسی و طلایی روشن استفاده کرده است که ناخودآگاه نگاه شما را جذب می کند.

دکوراسیون طلا فروشی شیک

طراحی داخلی طلافروشی باید با مشورت متخصصین طراحی داخلی انجام شود اما بهتر است که ایدهی اصلی توسط صاحبان مغازهها داده شود؛ چراکه آنها در محیط مغازه کار میکنند و حس آنها نسبت به مغازه بسیار اهمیت دارد. ویترینی که با طراحی داخلی فروشگاه هماهنگ باشد. ین شغل و مغازه آن، از جمله مواردی می باشند که امنیت در آن بسیار مهم و ویژه است. حداقل یکبار برای همه ی ما پیش آمده است که به خاطر دیزاین ویترین مغازه وارد آن شده ایم. اما این شیشه برای ویترین سایر مغازه ها گزینه مقرون به صرفه ای است که به طور کلی امنیتی را نیز به همراه ندارد و برای خرد و یا شکستن آن به قطعه های بزرگ تنها حداقل نیرو را می طلبد. هدف از انجام عملیات دکوراسیون داخلی در نهایت این است که کار ها بهتر و با کیفیت تر انجام شود و همه چیز شکیل و زیبا باشد و حس خوبی نیز به افراد درون محیط القا شود.ما با توجه به اصول فنگ شویی و علوم روانشناسی رنگ ها و همچنین با تجربه ای که در زمینه نور پردازی داریم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در نهایت به بهترین شکل ممکن برای شما انچییز که در ذهن می پرورانید را طراحی و پیاده سازی نماییم.

بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی شما بسیار در این زمینه مهم است و می تواند تاثیر گذار باشد. فایل پروژه شامل طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی (پروژه اجرایی) می باشد که با استفاده از موتور رندر vray3 طراحی و پیاده سازی شده است . در طراحی داخلی آن علاوه بر نکات زیبایی شناسی، مباحث امنیتی را نیز باید در نظر گرفت. فضای مغازه باید سرشار از انرژی مثبت و حس مطلوب باشد تا بتواند نظر مشتریان را جلب کند، بنابراین نباید از طرح و رنگ های تیره که موجب کاهش انرژی و حس خواب آلودگی می شوند برای کاغذ دیواری مغازه استفاده نمود و بهتر است کاغذ دیواری انتخاب نمایید که از رنگ های روشن مات یا شفاف باشد. در طراحی داخلی طلا فروشی آروونا استفاده از تنالیته رنگ های منحصر به فرد، اتمسفری آرام و لوکس ایجاد کرده است. این مسیر مشتریان نیز بسیار اهمیت دارد که از کجا وارد شده چه مسیری را طی می کنند و در کجا به تماشای جواهرات می پردازند و در نهایت اگر قصد خرید از فروشگاه شما را داشتند در کجا آن را پرداخت کرده و خروج می کنند.

طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات

برای ساخت ویترین اغلب از شیشههای سکوریت استفاده میشود، چرا که هم مقاومت بالایی دارد و میتواند اجسام سنگین را نگه دارد و هم احتمال شکستن آن پایین است. بهترین گزینه برای این قسمت استفاده از چراغهای AR111 با زاویه تابش 20 درجه است که نور را بصورت متمرکز به ناحیهای خاص میتاباند. برای مثال در فروشگاه های طلا و جواهرات امنیت و زیبایی در درجه اول اهمیت قرار دارد، طراحی داخلی جواهر فروشی یکی از سخت ترین پروژه هایی است که در حوزه طراحی دکوراسیون انجام می شود.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی

طراحی و زیبایی دکوراسیون داخای جواهر فروشی یکی از مهم ترین مواردی است که مشتریان شما در انتخاب برای فروشگاه شما که شما را از بین دیگر رقبایتان انتخاب کنند موثر است. آکاایران: فروشگاه طلا فروشی به عنوان یکی از لوکس ترین و چشمگیر ترین فروشگاه ها در مراکز تجاری و یا بازار شناخته می شود. همواره طراحان دکوراسیون داخلی در فروشگاه های جواهر فروشی این نکته را به فروشندگان می گویند که جواهرات گران قیمت و زینتی خود را در ویترینی مخفی درون فروشگاه قرار دهند و آن را از چشم اولیه مشتریان نگاه دارند. دکوراسیون فضایی با کاربری تجاری، به ویژه طراحی داخلی طلا فروشی از جمله پروژه هایی ست که نیاز به دقت و توجه بیشتری دارد.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی با سنگ

همچنین در دکوراسیون داخلی مغازه برای تاکید روی محصولات با طراحی خاص از نور بهره ببرید! دکوراسیون داخلی فروشگاه شما بهتر است لوکس باشد. به طور کلی استفاده از ویترین شیشه ای برای مغازه ها و فروشگاه ها یکی از رایج ترین کاربردهای شیشه سکوریت یا نشکن است. به همین دلیل، طراحی داخلی جواهر فروشی یکی از مشکل ترین پروژه هایی است که می بایست پروسه های مختلفی را طی کند تا به نتیجه مطلوب برسد. نورپردازی: نورپردازی مناسب و استاندارد در طراحی داخلی جواهر فروشی یکی از مهمترین مباحثی است که باید به آن توجه ویژه ای شود. ویترین طلافروشی یکی از عناصر و اجزای دکوراسیون داخلی طلافروشی به شمار می آید. مظفریان، هم چون گوهربین ها و زمردیان، از جمله طلا و جواهر شناس های معروف تهران بوده که سابقه فعالیت آنها، بیش از نیم قرن است.

طراحی داخلی جواهر فروشی

یکی از مسائل مهم در ارتباط با مغازه طلافروشی ، نور و روشنایی است. طلا کالایی لوکس به حساب می آید، بنابراین در دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی از وسایل لوکس استفاده کنید زیرا باعث جلب توجه می شود. طراحی داخلی مغازه طلا فروشی نقش بسیار مهمی در میزان جذب مشتری و فروش و درآمد مغازه دارد. طراحی ویترین در طراحی داخلی جواهر فروشی: در یک جواهر فروشی، ویترین نقش مهمی را ایفا می کند. هر چه که یک مغازه و یا فروشگاه بتواند در نگاه اول جذاب و شیک باشد، همان مقدار نیز در کار فروش موفق تر خواهد بود. زیرا همان طور که می دانید این دکوراسیون در جذب مشتریان و حتی افزایش میزان فروش آن ها تاثیر چشمگیری دارد. منظور از نمای بیرونی طلا فروشی ، همان نمای مغازه یا همان نمای گالری و ساختمان است ، که شامل سردر مغازه ، تابلو های تبلیغاتی ، بیلبورد بیرون مغازه و همچنین شیشه و زیر حد فاصله OKB ویترین یا همان نمای زیر ویترین میباشد .

طراحی مدرن طلا فروشی

امنیت در طراحی داخلی جواهر فروشی: یکی از شغل هایی که امنیت مغازه و محل کسب در آن بسیار مهم است، طلا فروشی است. یکی از مهمترین بخشهای طراحی دکوراسیون داخلی جواهرفروشیها در نظر گرفتن ویترین خاص در طراحی است. نکته حائز اهمیت این است که طراحان داخلی بایستی بیمه مسئولیت حرفه ای را نیز در اختیار داشته باشند تا در مواقعی که فعالیتی در پروسه انجام طرح نامقبول است، خسارتهای برآمده از آن را از بیمه دریافت نمایند. در طراحی داخلی طلا فروشی آروونا به نورپردازی توجه ویژه ای شده است.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر

جالب است که بدانید شادروان محمود گوهر بین که پدر آقای کامران گوهر بین (صاحب کنونی گوهر بین) هستند، یکی از اساتید به نام طلا و جواهر سازی کشور بوده و از کارهای هنرمندانه او، نمونه هایی در موزه جواهرات ملی سلطنتی کشور (خیابان فردوسی) نگهداری می شود. بنابراین اگر صاحب یک فروشگاه طلا و جواهر فروشی هستید حتما برای برند خود یک لوگوی اختصاصی طراحی کنید و به کسب و کار خود ارزش دو چندان بدهید. در ویترین آسانسوری مدل ریلی دو جهته معمولا مکانیزم ریلی به صورت برقی و هوشمند طراحی و ساخته میشود تا صاحب طلافروشی با زدن یک دکمه، شاهد اجرای فرآیند هدایت ویترین به جلو، سپس چپ یا راست و در نهایت باز شدن درب ویترین آسانسوری باشد.

دکور مغازه طلا فروشی

یکی دیگر از انواع ویترین شیشهای، نوع ریلی آن است که به آن نوع متحرک نیز میگویند. در طراحی فروشگاه طلافروشی پیشخوان و یا کانتر طلافروشی از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولا در قفسه های داخل مغازه، منتخب محصولات قرار می گیرد؛ بنابراین طراحی و نصب آن به بهترین شکل، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. دکوراسیون مغازه های طلافروشی و جواهرفروشی معمولا نسبت به سایر فروشگاه کمی لاکچری تر است. معمولا مشتریانی که به دنبال این نوع جواهرات باشند خود از فروشنده آن ها درخاست کی ککند و فروشندگان نیز می توانند به راحتی تشخیص دهند که آیا این مشتری قصد خرید این نوع جواهرات را دارد یا خیر. به گونه ای که مشتریان در عین حال که از جواهرات لذت می برند و به زیبایی آن ها خیره می شوند ، به زیبایی دکوراسیون داخلی در جواهرفروشی شما نیز توجه بکنند.

دکوراسیون طلا فروشی

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی (( طراحی داخلی طلا فروشی نیکا )) بپردازیم. در عین حال به دلیل بالا بودن قیمت طلا باید از امنیت کافی برخوردار باشد تا امکان دزدی به حداقل رسیده تا از ضرر جلوگیری شود. مشتریان این فروشگاه ها معمولا افرادی هستند که از سطح بالایی از رفاه و مالی در جامعه برخوردار هستند بنابراین بسیار به جزئیات اهمیت می دهند. یکی دیگر از سبک های رایج که امروزه بیشتر مورد توجه است ، سبک مدرن است. بوتیک طلا و جواهر آرووانا در خیابان فاکسینگ در شانگهای افتتاح شده است.

لوسرها به طور اختصاصی برای گروه آرووانا ساخته شده و زیبایی چشمگیری به محیط بخشیده است که در بدو ورود به عنوان نمادی از خوش شانسی خودنمایی می کند. جدا از مسئله زیبایی و خلاقیت در طراحی ویترین طلا فروشی بحث ایمنی مهمترین عامل در ساخت ویترین طلا فروشی است. شکل شمعدان ها از الماس های برش خورده برگرفته شده است تا مضمون اصلی فروشگاه طلا و جواهر را به نمایش بگذارد. نوع دیگری از شیشه ها که به میزان قابل توجهی در جعبه های شیشه ای ها استفاده می شود، شیشه سکوریت است. کدر شدن شیشهها از طریق جریان الکتریسیته سبب شده که جواهرات موجود در این جعبه ها به خوبی قابل مشاهده نباشند و در نهایت انگیزه سارقین را از این مکان ها کمتر مینماید. خوشبختانه وجود عرضهکنندگان معتبری مانند رامادُر سبب شده است تا امکان دسترسی به انواع شیشه های رنگی با طرح ها و رنگ های مختلف و قیمت بسیار مناسب به راحتی امکان پذیر گردد.