فروشگاه اینترنتی آستین خرید پیراهن مردانه

مخاطبان برای خرید عمده پیراهن مردانه می‌توانند به صورت حضوری یا آنلاین اقدام به ثبت سفارش کنند. دیورسومد امکان ارسال نمونه پیراهن مردانه مورد نظر مخاطب را دارد. به این دلیل که مشتری پیراهن را ببینید و کیفیتش را تایید کند سپس خرید عمده را انجام دهد. دیورسومد تولید و پخش عمده پیراهن مردانه به سراسر ایران را به همین صورت انجام می‌دهد. در اصل پیراهن نوعی پوشاک است که عمدتاً مردان در زیر لباس رسمی می‌پوشند.[۱] پیراهن مردانه در دو نوع آستین کوتاه و بلند تولید می‌شود و انواع یقه را دارد. پیراهن اولین و پررنگ ترین قسمت در ظاهر آقایان است؛ به همین دلیل باید با دقت انتخاب شوند چرا که باید پیام درستی را منتقل کنند.

  • از نور مستقیم خورشید برای خشک کردن لباس­های خود استفاده نکنید.
  • به طور کلی اجزای پیراهن‌های مردانه آستین بلند دارای قسمتهای مختلفی مانند آستین، سر آستین، دکمه و جیب می‌باشد.
  • از رایج ترین پارچه هایی که در دوخت پیراهن استفاده می ‌شوند، پارچه‌های نخی یا نخ پنبه ، پوپلین ، پشمی یا فلانل ، پلی استر یا ویسکوز ، کتان ، جین و لینن می‌باشد.
  • پیراهن بلند به پیراهنی گفته میشود که قد آن از ۷۵ به بالا میباشد .
  • پیراهن هاوایی بدلیل تمام پنبه ای بودن آن در شست و شو آن باید نکاتی رعایت شود.

پیراهن های رسمی انواع مختلفی دارند مانند یقه انگلیسی، یقه دیپلمات و… استایل اسپرت همیشه جذابیت خاص خود را دارد و مورد پسند اکثر آقایان و خانم ها است. مدل اسپرت خود شامل دو دسته آزاد و جذب بوده که براساس وزن و هیکل خود می توانید هرکدام را انتخاب کنید. برای استایل کژوال در فصل های گرم سال می توانید پیراهن های آستین کوتاه و یا پیراهن هاوایی را هم انتخاب نمایید. پیراهن جین اگر از نوع مرغوب باشد عمر نسبتا طولانی خواهد داشت .

معمولا در میان انواع مدل‌های پیراهن مردانه شیک، پیراهن چهارخانه مردانه شیک گزینه‌ای است که اغلب توسط آقایان انتخاب می‌شود. به جز مدل‌های چارخانه، انواع مدل ساده و راه‌راه نیز بسیار پرطرفدار هستند. معمولا پیراهن‌های ساده و راه راه، کلاسیک هستند و برای مهمانی‌ها و مجالس رسمی مناسب به شمار می‌آیند و قابلیت همراه شدن با کراوات را نیز دارند. از مدل‌های چارخانه، به ویژه چارخانه درشت، به عنوان مدل‌های روزمره و نیمه رسمی با شلوار جین مردانه استفاده می‌شود.

می توان آن را هم برای مجالس رسمی و هم برای مجالس غیررسمی پوشید. لباس کلاسیک احتمالاً همان چیزی است که شما از بچگی به عنوان لباس پدرانتان می شناختید. مشخصه آن یک خیاطی سنتی است که باعث می شود تناسبی راحت با شکل رسمی، با پارچه های فراوان در آستین ها و بدنه ایجاد شود. برند های محبوب پیراهن مردانه به ترتیب الویت عبارتند از کلاسیک,لیورجی,نوبل,کالینز, …

دوخت سفارشی انواع پیراهن مردانه یکی از اصلی ترین خدمات این مجموعه بشمار می‌رود که با توجه به مدلی که مد نظر دارید در سبک‌های رسمی و اسپرت بصورت کاملا حرفه‌ای طراحی و دوخته می‌شود. پیراهن‌های مردانه موجود در بازار با دو برند خارجی و ایرانی عرضه می‌شوند و لیست قیمت پیراهن مردانه با توجه به کشور تولید کننده و دیگر فاکتورها تعیین می‌شود. اگر به پوشیدن پیراهن مردانه برند اهمیت می‌دهید، به اصل یا تقلبی بودن اجناس توجه کنید. از معروفترین برندهای تولید کننده پیراهن مردانه می‌توان به کیخسرو، LACOSTE، FENDI، JAKAMEN، LASTMAN، versace، VERO MODA، گوچی، پیرگاردین و زارا اشاره کرد.

برای شناسایی پیراهن نخی پنبه ای از الیاف مصنوعی باید تجربه خوبی در این زمینه داشته باشید ولی ما چند نکته را به شما آموزش میدهیم تا فرق بین این دو الیاف را از هم تشخیص دهید. برای هر مردی که به استایل خود اهمیت میدهد و استایل یکی از فاکتورهای مهم زندگی اوست داشتن پیراهن های مختلف لازم و ضروری است. تمامی مطالب و محصولات این وب سایت مربوط به سایت زود کالا خرید آنلاین پیراهن مردانه می‌باشد. در حالی که پوشیدن پیراهن جذب کمتر راحت است و اغلب تحرک شما را محدود می کند ، بسیار شیک‌تر است زیرا در دوخت آن، پارچه اضافی بکار گرفته نشده است.

این دسته از افراد همیشه دنبال لباس های برند هستند چرا که این لباس ها تولید شرکت های بسیار معتبر و پر آوازه جهانی می باشند که شهرت زیادی در سرتاسر دنیا کسب کرده اند. همچنین این تولیدی ها پیراهن های خود را با مواد اولیه درجه یک و باکیفیت با سطح کیفی فوق العاده عالی به تولید می رسانند. شاید از نظر شما ست کردن پیراهن طرح دار مردانه با یک شلوار مناسب کمی سخت باشد اما اینگونه نیست؛ بلکه پیراهن های مردانه را می توان به راحتی با هر نوع شلواری و با رنگ مکمل ست نمود. به عنوان مثال، برخی از پیراهن های طرح دار به صورت شطرنجی، برخی به صورت نقطه ای، برخی به صورت حاشیه دار و برخی نیز با طرح و اشکال مختلفی و با تنوع رنگی متنوعی روانه بازار می ‌شوند. رنگ‌بندی پیراهن های مردانه موجود در این فروشگاه متناسب با سلیقه و روحیه مردان در رنگ‌بندی های متنوعی وجود دارد. استفاده از رنگ های شاد و متنوع برای طراحی پیراهن های مردانه مورد توجه و استقبال مردان امروزی قرار گرفته شده است.

تمامی حقوق محصولات و وبسایت متعلق به برند جی تی هوگرو بوده و برای این برند محفوظ است. راه دوم این است که پیراهن را داخل شلوار قرار دهید و دستانتان را بالای سرتان قرار دهید،اگر پیرهن از شلوار بیرون زد این پیرهن برای شما کوتاه است. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی بیکوپلاس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

فروشگاه اینترنتی آستین خرید پیراهن مردانه فروشگاه اینترنتی زیربیست بر پایه تجربه 8 ساله گروه تجاری ویوا در سال 1394 فعالیت خود را با هدف عرضه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب به ایرانیان عزیز آغاز کرده است. تمرکز اصلی زیربیست فراهم آوردن کالاهای با کیفیت در عین حفظ قیمت مناسب از طریق همکاری با تامین کنندگان برتر و حذف واسطه ها، جهت ایجاد تجربه خریدی لذت بخش برای مشتریان خود است. پخش عمده پیراهن مردانه به مشهد مانند ارسال و فروش عمده پیراهن مردانه به تهران ، اصفهان یا سایر شهرهای ایران صورت می‌گیرد. خریدار می‌تواند مسافت مشهد تا تهران طی کند و به صورت حضوری خرید عمده پیراهن مردانه را انجام دهد یا از تیم تولید لباس بخواهد که نمونه‌ای از پیراهن انتخابی را برای او در مشهد ارسال کنند.