قالب بتن طراحی و فروش قالبهای بتن بدون واسطه-بهترین کیفیت

صلبیت قالب یکی از ویژگی‌های موثر است که باید کارکنان به آن دقت کنند. سازمان علمی و آموزشی «فرادرس» از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های یادگیری آنلاین است که توانسته طی بیش از ده سال فعالیت خود بالغ بر ۱۲۰۰۰ ساعت آموزش ویدیویی در قالب فراتر از ۲۰۰۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی را منتشر کند و به بزرگترین پلتفرم آموزشی ایران مبدل شود. تا امروز بیش از 1000 شرکت پیمانکار و مجری طرح در پروژه‌های بزرگ ملی از قبیل راه و پل‌سازی، سدسازی و آب و محیط زیست، مسکن و انبوه‌سازی، نفت و گاز و پتروشیمی از محصولات و خدمات ما بهره‌مند شده‌اند.

ورق‌های مورد نیاز در این محصول st37 نام دارند که استانداردهای ویژه‌ای را به‌همراه خود دارند، این ورق‌ها در شرکت فولاد مبارکه تولید و عرضه می‌شوند که بهترین کیفیت ورق را در بازار آهن‌آلات ایران به یدک می‌کشند. اصولاً ارتفاع سازه های فلزی و همچنین تیرها و ستون های آن دارای ابعاد کوچکتری نسبت به ساختمان های بتنی هستند. این قالب های فلزی که از فولاد کربن ضخیم تولید می ‌شوند، مخصوص سلیقه های خاص می باشند. بر این اساس، از این قالب های فلزی مانع، برای فضا های کوچک و فضا های آزاد استفاده می‌ کنند. همچنین جهت شکل دادن بتن مطابق سلیقه شخص، این قالب ها با قفل به صورت سفت و محکم به یکدیگر متصل شده اند و هیچ گونه مهار بندی در آنها اجرا نشده است.

  • نکته ای که باید به آن توجه شود این است که قالب بندی بتن یکی از مهم ترین مراحل ساخت بوده که حدود 30 تا 70 درصد هزینه اجرای بتن را در برمی گیرد.
  • این اجزاء برای رعایت اصول HSE در محل پروژه هنگام بتن ریزی و قالب بندی تعبیه شده است .
  • یکی از شرکت های پیشگام در صنعت طراحی و تولید اقسام قالب های بتن در اجناس متنوع و مختلف شرکت مدرن سازان است.
  • قالب بتن یکی از ابزار مهم در ساختمان سازی نوین است که با استفاده از آن می توان ایده و استانداردهای ساختمان سازی را اجرا نمود.
  • قالب ها در محل پروژه توسط تیم مونتاژ سازه گستر مدحت ، به صورت کامل اجراشده و تحویل پیمانکار می شود .

سبد محصولات متنوع ما شامل طیف گسترده‌ای از قالب بتن – قالب مدولار بتن، قالب فلزی فونداسیون، قالب فلزی دیوار، قالب فلزی ستون و قالب فلزی دال است. تسکو یکی از پیشتازان صنعت قالب بتن و داربست، تجهیزات قالب‌بندی بتن و دسترسی در ارتفاع را برای هر نوع پروژه ارائه می‌دهد. این قالب‌ها جزو قالب‌های خاص محسوب‌ می‌شوند که براساس فرم و نقشه ارائه‌ شده توسط کارفرما طراحی و اجرا می‌گردند. قالب‌های پیش ساخته طوری طراحی و ساخته می‌شوند که بتوان از آنها به دفعات زیاد استفاده‌کرد. ازجمله سازه‌هایی که با‌استفاده قالب‌های پیش ساخته ساخته‌ می‌شوند می‌توان به شاه تیرها، عرشه پل‌ها، منهول‌ها، دال‌های پیش ساخته و لوله‌های بتنی اشاره‌ کرد.

هر روزه نظاره گر ساختمان هایی با طراحی مدرن هستید که تفاوت زیادی با بناهای قدیمی دارند، آنچه باعث اختلاف بین این بناها می شوند پیشرفت ماشین آلات کارآمد و جدید و همچنین ابزارهای متفاوت همراه با قالب بتن خاص است. این قالب های فلزی مخصوص سلیقه های خاص است و از فولاد کربن ضخیم ساخته شده است. قالب فلزی مانع برای فضاهای آزاد و مکان های کوچک طراحی شده است و برای شکل دادن بتن به صورت دلخواه و سفت و سخت با قفل به هم متصل شده اند. هیچ مهار بند فرعی به این قالب فلزی وصل نشده است و در نتیجه برای آمد و شد کارگران مانعی وجود ندارد شکل های مخصوص کار سنگین قالب فلزی دو صفحه در انتها صفحه ی خرپاها پنج گوشه دارد. در اين نوع قالب بندی , sepanta قالب بتن بر روی زمين مونتاژ می شود و بتن به صورت يکباره و در يک مرحله در هر طبقه ريخته می شود و بعد از اتمام بتن ريزی قالب بتون به طبقه بعدی انتقال داده می شود. از مزايای اين سيستم می توان به سرعت اجرای کار, کاهش نيروی انسانی, صرفه جویی و غیره اشاره نمود.

قالببندی باید به گونه ای انجام شود که پس از اجرای بتون بتوان به راحتی آن را از سازه جدا نمود. برای این کار، گاهی از مواد رها ساز مثل گازوئیل یا روغن سوخته استفاده می شود. و اندازه به این دلیل است که یمانکار می تواند به راحتی می تواند بخش های مختلف سازه را قالب بندی کند و در مکان هایی که لازم است قالب های فلزی بتنی کوچکتری استفاده کند. قالب های فلزی بتن مورد استفاده برای سنگفرش بهترین گزینه برای اتوبان ها، خیابان، باند های هواپیما ، محوطه بار گیری هواپیما، مناطق تاکسی رو است. قفل های پهلوی قالب فلزی مخصوص کار سنگین در انتهای قالب باعث هموار بودن و صافی جاده ساخته شده به وسیله قالب فلزی می شود.در انواع متنوع سایز ها موجود است.

قالب فلزی بتن محبوب ترین نوع است که در قسمت های مختلف ساختمان و مکان های دیگر کاربرد دارد. این قالب با استفاده از پیچ و مهره قابلیت اتصال دارد و به همین دلیل دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد. قالب بتن فلزی ضمن داشتن تنوع و نحوه اجرا، از مقاومت بالایی مخصوصا در بتون های سنگین برخوردار است. قالب فلزی بتون وسیله ای است که از آن می توان برای موارد ثابت و بالا رونده استفاده کرد. قالب بتن از اجزایی همانند بدنه ، حایل ، پشت بند و … تشکیل میابد.

قالب فلزی مدولار بتون

از نکات مهم در استفاده از قالب فلزی، توجه به تمیزی، یکنواخت بودن و صاف بودن سطح قالب است در غیر اینصورت وقتی بتن ریزی انجام شود، حفره های ریز و درشت در سطح سازه ایجاد شده و موجب ناهموار شدن سازه می‌شود. برای حل این مشکل معمولا عوامل اجرایی، سطح قالب را با روغن چرب می‌کنند. هزینه ی مصالح و ساخت قالبهای فلزی بتنی معمولا به شکل قالب، نوع مصالح مورد نیاز و همچنین دشوار یا آسان بودن ساخت آن بستگی دارد.

زمان مناسب برای باز کردن قالب به نوع سیمان مورد استفاده و طراحی قالب بستگی دارد. در حالت کلی، این زمان برای اجزا مختلف قالب بین 7 تا 28 روز تغییر می‌کند. قالب باید توانایی تحمل المان‌های مختلف را بدون نیاز به بستن با طناب داشته باشد. اتصالات باید سفت و محکم بوده و امکان نشت بتن تاز از درون قالب وجود نداشته باشد.

فروش

قالب بتن طراحی و فروش قالبهای بتن بدون واسطه-بهترین کیفیت