قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 خرید فرش کاشان کارخانه فرش کاشان-فرش شادرخ

برای اطلاع از قیمت روز فرش ۱۲۰۰ شانه می توانید به صفحه خرید فرش ماشینی و قیمت فرش مراجعه کنید و از قیمت فرش به صورت روزانه با خبر شوید. هایپر کارپت یک فروشگاه خرید فرش ماشینی در کاشان و آران وبیدگل است که با 20 سال سابقه در زمینه تولید و فروش فرش و تابلو فرش ماشینی تخصص دارد. در این فروشگاه می توانید انواع محصولات فرش کاشان، تابلو فرش ماشینی،تابلو فرش چهره و محصولات مرتبط را با بهترین قیمت خریداری کنید. از مهمترین مزیت های این فروشگاه می توان به ارسال سریع و رایگان، تضمین اصالت و وضعیت فیزیکی کالا، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و امکان پرداخت در هنگام دریافت کالا اشاره کرد.

این نوع فرش با کیفیت عالی بدون پرزدهی و ضد حساسیت بوده و رقیب اصلی فرش دستبافت است که زیبایی را در تولید فرش ماشینی بوجود اورده است. فرش زیبای کاشان طرح خاص آریا 1200 شانه تراکم 3600 ، همراه با ضمانت نامه کتبی و ارسال رایگان به سراسر کشور. تراکم 3600 درجه یک ، جدیدترین فرش کاشان به قیمت درب کارخانه . فرش جدید در 4 رنگبندی پرفروش – طرح قجری 1200 شانه درجه یک با تراکم بالا – قیمت مناسب . طرح شکوه یکی از پر فروشترین طرح های فرش 1200 شانه ماشینی به قیمت درب کارخانه . فرش زیبای کاشان طرح خاص زر یسان 1200 شانه تراکم 3600 ، همراه با ضمانت نامه کتبی و ارسال رایگان به سراسر کشور.

فرش 1200 شانه کاشان

قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 خرید فرش کاشان کارخانه فرش کاشان-فرش شادرخ طبیعتا به علت قیمت فرش 1200 شانه گل برجسته ، این فرش مناسب فضای پذیرایی منزل است و رنگ و طرح آن باید با پرده ها، مبلمان و سایر اجزای اتاق هماهنگ شود. با توجه به اطلاعاتی که در بالا مطرح شد، هرچه شانه و تراکم فرش بالاتر باشد فرش از کیفیت بهتری برخوردار است اما برای اینکه بخواهیم بهترین فرش ماشینی را مشخص کنیم باید به نکات دیگری هم دقت کنیم. بنابراین همانطور که در بالا هم اشاره شد قیمت فرش ماشینی 12 متری با توجه به شانه فرش متفاوت است.

یکی از دلایل کاهش ارتفاع خاب در شانه و تراکم بالا استفاده از نخ های ظریف‌تر است. برای اینکه برگشت‌پذیری خاب فرش در اثر نیروی مختلف در حد استاندارد (80-75 درصد نسبت به ضخامت اولیه ) باقی بماند، طول خاب کم می‌شود. این گروه تولیدی از سال 1370 شروع به تولیدی انواع فرش 1200 شانه کاشان کرد و توانست این فرش های ظریف را در مدل های مختلف تولید کند.

کاربرد و نحوه نگهداری فرش ماشینی 1200 شانه

از جدیدترین مدل های عرضه شده فروشگاه زر فرش کاشان فرش گلفام ماشینی می باشد که به صورت 1200 شانه عرضه شده است و دارای تراکم 3600 بوده که به صورت گل برجسته ارائه می‌شود و بافته فروش فرش ۱۲۰۰ شانه می‌شود. در صورتی که قصد خرید فرش 1200 شانه ماشینی کاشان را دارید از جدیدترین فرش های عرضه شده در شهرستان کاشان محصول فرش 1200 شانه طرح گلشید به صورت گل برجسته می باشد. فرش طرح ورساچ کاشان 1200 شانه محصولی جدید و خاص می باشد که با نخ آکریلیک 100 در 100 هیت ست شده به تولید و بافت رسیده شده است و دارای بهترین درجه کیفی برای خرید شما می باشد. اولا تعداد اندکی از تولیدکنندگان فرش ماشینی، فرش 1500 شانه تولید می کنند. شرکت فرش محتشم کاشان یکی از شرکت های معتبر تولید کننده فرش 1500 شانه تراکم 4500 است. ریز بافتی این نوع فرش ها باعث می شود تا طرح و نقش های بی نظیر و زیبایی خلق شود.

  • شرکت فرش محتشم کاشان یکی از شرکت های معتبر تولید کننده فرش 1500 شانه تراکم 4500 است.
  • فرش های 1200 شانه تراکم 3600 به علت تراکم بالا هم زیبایی ظاهری جذابی دارند و هم از دوام و استحکام قابل قبولی برخوردار هستند.
  • این فرش‌ها به‌خاطر داشتن تراکم بیشتر ظرافت و لطافت بالایی دارند.
  • در یک متر مربع در عرض 1200 گره وجود دارد، در یک متر طول فرش نیز 3600 گره (تراکم) قرار دارد.
  • برای افرادی که قیمت، ضخامت و تتوع طرح و رنگ فرش برایشان در اولویت است فرش هزارو دویست شانه گزینه مناسب تری برای خرید است.