لیست قیمت 89 مدل جدیدترین تابلو فرش طرح پرنده زیبا قیمت مناسب موجود در بازار

تابلو فرش ابریشم دستبافت یکی از وسایل تزیینی که نقش بسیار مهمی برای جلوه بخشیدن به دیوارها در دکوراسیون مدرن و کلاسیک را ایفا میکند. استفاده از انواع طرح تابلو فرش از گذشته و حتی در موزه‌ها نیز دیده می‌شود. که با قاب‌های بسیار جذاب جلوه‌ای چشمگیر برای فضا ایجاد می‌کند و کمتر کسی با دیدن تابلو فرش دستبافت محو تماشای طرح‌های شیک و زیبا این مدل تابلو نشود. تابلو فرش دستبافت طرح باغ توت یکی از تابلو فرش‌ های بافته شده در تبریز (سردرود) است که منظره‌ی یک باغ توت در پشت یک دیوار کاه گلی قدیمی را به تصویر کشیده است.استفاده هنرمندانه از رنگ ها و بافت نفیس آن یک… خرید تابلو فرش های ماشینی مناسب برای کسانی می باشند که به دنبال یک اثر زیبا می باشند و خیلی ارزش هنری آن برایشان قیمت انواع تابلو فرش اهمیت ندارد. این نوع تابلوفرش ها زیبایی بسیار خاصی دارند و از آنجایی که توسط ماشین بافته می شوند دارای قیمت پایینتری نسبت به تابلوفرش دستباف می باشند.

انواع طرح‌های تابلو فرش

این تابلو فرش دستباف در سردرود تبریز طراحی و بافته شده است که دارای رنگ ابریشم در قسمت های لباس ها و همچنین دارای چله ابریشم می باشد. طرح این تابلو فرش به‌گونه‌ای است که هم طرفداران سبک سنتی و هم طرفداران… فرش‌های تابلویی جزء ریزبافت‌ترین فرش‌های ماشینی محسوب شده و از زمان‌های گذشته جهت زیبا نمودن منزل از آن‌ها استفاده می‌کردند.

لیست قیمت 89 مدل جدیدترین تابلو فرش طرح پرنده زیبا قیمت مناسب موجود در بازار البته بیدخوردگی تنها در فرش‌های دستبافت اتفاق می‌افتد و برای فرش‌های ماشینی مشکلی پیش نخواهد آمد. در نوع اول طرح توسط ماشین بافته می‌شود اما در نوع دوم که به آن چاپ دیجیتالی یا کلاریس می‌گویند، طرح روی فرش چاپ می‌شود. تفاوت اصلی آن‌ها با فرش در نداشتن ریشه، ابعاد کوچکتر و عموما قاب شدن است. تابلو فرش به عنوان بخشی از دکوراسیون معمولا به دیوار زده می‌شود و برای علاقه‌مندان به فرش، کالایی نفیس و ارزشمند به‌شمار می‌رود.

تابلوفرش ماشینی

رطوبت ممکن است از طریق دیوار و یا هوای محیط به تابلو نفوذ کرده و منجر به پوسیدگی بافت و از هم پاشیدن تار و پود آن شود. تابلو فرش‌ها در انواع سایزهای ۲۰۰×۳۰۰، ۱۰۰×۱۵۰، ۸۰×۱۲۰، ۷۰×۱۰۰، ۵۰×۷۰، ۳۵×۵۰ سانتی‌متر و یا حتی سایزهای سفارشی و خاص تهیه می‌شوند. شهر فرش نیز در وبسایت خود این امکان را فراهم کرده و شما به راحتی میتونید تابلو فرش مورد نظر خود را از وبسایت شهر فرش خریداری کنید. تابلو فرش فرش های مدرن و جدید همیشه پرطرفدار ترین دسته را دربین خریداران دارند.

طراحی این نقش های خاص و زیباس که جذابیت منحصر بفردی را به تابلو فرش ها اختصاص می دهد. طرح ها و نقش هایی مانند پرندگان، منظره و طبیعت، حیوانات، گل و گیاه، طرح خوش نویسی، دعا، وان یکاد، چهره، مینیاتوری و … باشند که هر یک از این موارد زیبایی های خاص خود را در تابلو فرش ها دارند. یکی از مزیت های بالایی که چه تابلو فرش های ماشینی و چه دستباف دارند این است که از تنوع طرح بسیار بالایی برخوردار می باشند. اما چیزی که شما باید دقت کنید این است که در بین این طرح های متنوع بتوانید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. خرید تابلو فرش تنها برای زیبایی و جلوه بخشیدن به منزل و محل کار شماست. پس شما برای لذت بردن از زیبایی منزل خود و نشان دادن آن به بقیه این کار را خواهید کرد، پس اگر مشکل مالی دارید ترجیحاً از خرید آن منصرف شوید و خیلی سعی نکنید از لحاظ اقتصادی خریدش را توجیح کنید.

بهتر است زمانی که محصول را تهیه می نمائید یک قاب بسیار زیبا و شیک برای آن سفارش دهید. همچنین چنانچه به پشت فرش نگاه بیاندازید ، می توانید شناسنامه و نیز تعداد و سایز گره های آن را مشاهده نمائید. تابلو فرش های کلاریس در واقع نوع خاصی از تابلوفرشهای ماشینی می باشند که به جای اینکه طرح بر روی آنها بافته شود روی آنها چاپ می شوند.

بدیهی است که بافت ظریفتر نیازمند صرف وقت و دقت بیشتر خواهد بود ،به همین دلیل است که هر چه فرش ریزبافت تر باشد ،ارزش و قیمت بیشتری خواهد داشت . چون برای بافت تعداد گره بیشتر در یک اندازه معین، لازم است که از گره های ریزتر و در نتیجه مواد اولیه و مصالح ظریف تر استفاده نمود . ساییدگی فرش، از بین رفتن پرزها، بیدزدگی، جمع شدگی، و بسیاری از آسیب‌های دیگر که می‌تواند ارزش یک فرش و یا تابلو فرش را مشخص کند.

  • ناگفته نماند که بسیاری از کارشناسان هنری خطاهای فرش عشایر را نشانه اصیل بودن این نوع فرش دستباف می‌دانند و معمولا فرش‌های عشایری با خطا را به فرش‌های منظم و دقیق شهری ترجیح می‌دهند.
  • تابلو فرش دستباف یک کالای هنری پیچیده است و گره‌هایی ظریف را در دل خود جای داده است.
  • دلیل این امر را نیز می توان اینگونه بیان کرد که تابلو فرش دستباف هم زیبایی طرح و نقش اصیل فرش پارسی را به همراه دارند و هم می توان انواع مناظر و چشم اندازهای هنری را در آن مشاهده کرد.
  • افرادی که سرمایه بلااستفاده ای دارند و درصدد یک سرمایه گذاری با سود مناسب هستند میتوانند از طرح خرید تضمینی مجموعه پارسین فرش بهره مند گردند.
  • تابلو فرش‌های با چله‌ی ابریشمی گران‌قیمت‌تر هستند، چله و یا پرزهای ابریشمی بسیار ظریف‌تر و درخشان‌تر از نخ می‌باشند و جلوه گری بیشتری دارند.
  • استفاده از چاپ دیجتال در این نوع تابلو فرش ها این قابلیت رو میدهد که شما بتوانید طرح های خاص را به زیبایی بر روی فرش چاپ کنید و در عین حال هزینه بالایی نیز پرداخت نکنید.

دلیل این امر را نیز می توان اینگونه بیان کرد که تابلو فرش دستباف هم زیبایی طرح و نقش اصیل فرش پارسی را به همراه دارند و هم می توان انواع مناظر و چشم اندازهای هنری را در آن مشاهده کرد. اما از آنجایی که صنایع دستی نسبت به نوع ماشینی نیاز به زحمت و تلاش بیشتری دارند، تابلو های دستباف نیز نسبت به ماشینی از ارزش و قیمت بیشتری برخوردارند. تابلو فرش در ۳ نوع دستباف، ماشینی بافته شده و ماشینی چاپی یا کلاریس عرضه می‌شود. برای اطمینان از کیفیت و اصالت تابلو فرش بهتر است آنرا بدون قاب خریداری کنید.

تابلو فرش دستبافت جواهریان مدل TDJ23

از ویژگی‌های تابلوهای سردرودی می‌توان به رنگ‌های شگفت‌انگیز و طراحی های دقیق و بی‌نظیر اشاره کرد. این صنعت ضمن این که کمترین میزان ارزبری را دارد، کم هزینه ترین شیوه ایجاد اشتغال در کشور را نیز به خود اختصاص داده است. صنعت فرش از لحاظ اشتغالزایی، ایجاد ارزش افزوده و تحصیل ارز نقش قابل توجهی در اقتصاد ایران دارد.