وکیل خانواده تهران طلاق

برای مثال مانند موردی که بعد از عقد زن و یا شوهر به این موضوع پی می­برند که از محارم هستند. عقد نکاح نیز از آنجا که ذاتاً قرارداد تلقی می­شود همانند سایر قراردادهای دیگر قابل فسخ است. مراد از فسخ این است که بنا به دلایل قانونی یکی از زوجین این حق را داشته باشد تا قرارداد را منحل نماید. برای مثال فسخ به دلیل تخلف از شروط ضمن عقد و یا فسخ به علت وجود خیارات قانونی. البته خیارات قانونی در عقد نکاح مانند سایر قراردادها نیست و شرایط سخت تری دارد.

در صورتی که هر یک از دو طرف در تعیین میزان نفقه با طرف مقابل به توافق نرسند می توانند به کمک وکیل خانواده متخصص به دادگاه خانواده مراجعه کرده و از دادگاه خواستار تعیین میزان نفقه گردند. فراموش نکنید که قانونگذار کشور ما، قانون مدنی و قانون حمایت از خانواده را در راستای دفاع از حقوق تمامی مردم جامعه بنیان گذاری کرده است و هیچ استثنایی در این بین وجود ندارد و همه افراد میتوانند در رابطه با اخذ حقوق و منافع خود اقدام کنند و از تضییع این حقوق جلوگیری کنند. در چنین مواردی تمامی کسانی که میخواهند از حقوق مادی و معنوی خود دفاع کننند باید به سراغ یک وکیل خانواده متخصص بروند تا از راه های قانونی رایج در رابطه با حل چنین موضوعات و مسائلی آگاه شوند. شماهنگام مواجه شدن با مسائل خانوادگی دچار مشکلات فراوانی میشوید.چگونگی ملاقات و حضانت با فرزند،مطالبه مهریه ،مطالبه نفقه،تمکین وغیره موضوعاتی هستند که در خلال مشکلات خانوادگی نمایان میشود.بنابراین مراجعه به وکیل خانواده موجب میشود تا مسائل به راحتی و با سرعت بیشتری حل شوند. خدمت دیگری که وکیل خانواده تهران ، می‌ تواند به عموم مردم ارائه دهد ، این امر است که مردم به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت یک ریال ، به صورت تلفنی ( یا آنلاین ) از خدمات مشاوره وکیل خانواده تهران ، برخوردار شوند .

در مرحله اول وکیل خانواده با بررسی کلیه جوانب پرونده و تبادل نظر با تیم وکلای با تجربه نتیجه آن را به اطلاع موکل می رسانیم. وکیل خانواده در مرحله اول سعی در صلح و سازش بین زوجین خواهد نمود و در نهایت چنانچه امکان صلح و سازش وجود نداشته باشد به طرح دعوا اقدام می نماید و در تمام مراحل با مشاوره بسیار دقیق پرونده ی شما را در کوتاهترین زمان ممکن با کسب بهترین نتیجه به پایان می رساند. لذا، با انتخاب بهترین وکیل روند پیشرفت پرونده و احتمال موفقیت در پرونده بیشتر می باشد.

رضای زوجین شرط نفوذ عقد است و هر گاه مکره بعد از زوال کره عقد را اجازه کند نافذ است مگر این که اکراه به درجه بوده که عاقد‌فاقد قصد باشد. شرط خیار فسخ نسبت به عقد نکاح باطل است ولی در نکاح دائم شرط خیارنسبت به صداق جایز است مشروط بر این که مدت آن‌معین باشد و بعد از فسخ مثل آن است که اصلاً مهر ذکر نشده باشد. بخش بزرگی از قوانین ایران وکیل خانواده مربوط به دهه های گذشته است و کمتر در آن دست برده شده. اگر در قوانین ایران جست و جو کنید در برخی از موارد می توانید قوانینی را مشاهده کنید که در ده های 30 و 40 به تصویب رسیده اند و امروز هم جاری و ساری هستند. بین مرد و زنی که سابقاً زن پدر و یا زن یکی از اجداد یا زن پسر یا زن یکی از احفاد او بوده است هر چند قرابت رضاعی باشد.

وکیل خانواده تهران طلاق

یکی از اولین زمینه‌های فعالیت وکیل خانواده رسیدگی به موضوعات طلاق است. طلاق گرفتن یک از پیچیده‌ترین اتفاقاتی است که در هر خانواده رخ خواهد داد. در واقع وکیل‌های دادگستری می‌توانند به‌عنوان واسط عمل کرده و به هر دو شخص کمک کند تا نتیجه بهتری از جدایی بگیرند و یا این که یک‌طرفه وکالت را بر عهده بگیرد. از یکروی دیگر وکیل خانواده صالح و خوب می‌تواند در روند طلاق به زوجین کمک کند تا به حقوق خود برسند.

شماره تلفن وکیل محمدی بر روی هدر وب سایت و یا در قسمت ارتباط با ما میتوانید مشاهده کنید . گرچه بسیار بعید است که تأثیری در کاستن از میزان طلاق داشته باشد مگر ایجاد زحمت و هزینه ی بیشتر برای زن و مردی که قصد طلاق توافقی دارند. لازم به ذکر است که مطابق ماده بند الف ماده 368 قانون ایین دادرسی مدنی احکام راجع به اصل نکاح و فسخ آن ، طلاق، نسب ، حجرو وقف ظرف مهلت 20 روز از ابلاغ رای تجدیدنظر قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور می باشد. و تلاش خود را برای بدست آورن نتیجه مطلوب توسط وکیل متخصص دعاوی خانواده داشته باشند.

یک وکیل خانواده خوب کسی است که در راستای احقاق حقوق موکلان خود آنان را راهنمایی کند و تمامی حقوق مادی و معنوی افراد را در چارچوب خانواده به آنان معرفی کند. هنگامی که افراد از حقوق طبیعی و قانونی خود اطلاع ندارند، دچار سردرگمی می شوند و دقیقا نمی دانند که چگونه باید از ضایع شدن حقوق خود جلوگیری کنند. برای استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خانواده، هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای افراد وجود ندارد و انان می توانند به راحتی در هر زمان و مکانی که هستند با وکیل خانواده تماس بگیرند و از خدمات حقوقی او استفاده کنند. اصلی ترین هدف از ارائه مشاوره حقوقی خانواده، اطلاع رسانی به مردم و ایجاد آگاهی در میان آنها است. بنابراین به عموم مردم توصیه می شود که برای حل چالش های حقوقی از همان ابتدا به مشاوره حقوقی مراجعه نمایند.

  • مجموعه ای از این قوانین تحت عنوان قانون حمایت از خانواده تدوین شده است و پاره ای از آنها نیز در نص صریح قانون مدنی وجود دارد.
  • گاهی اوقات افراد به دلیل رو به رو شدن با طرف دیگر دعوی و یا به سبب شغل و کمبود زمان و به طور کلی به هر دلیل شخصی دیگری علاقه و امکان حضور در دادگاه را ندارد.
  • این حکم درمورد قائم مقام قانونی اشخاص مذکور نیز که با وجود علم به زوجیت، آن را در دادگاه انکار کند یا علی رغم علم به عدم زوجیت با طرح شکایت کیفری یا دعوای حقوقی مدعی زوجیت گردد، جاری است.