پلنیوم باکس کانال باکس تهویه سان

نمونه کار بازسازی مهندسی ساز نمونه کار بازسازی و ساخت مهندسی ساز با توجه به درخواست… این نوع به علت فلز آلومینوم گالوانیزه شده، بسیار بادوام بوده و برای محیط های مختلف پاسخگویی مناسبی کانال باکس دارد. شرکت جهان ابنیه آژند با داشتن سال ها دانش و تجربه و تخصص بالا در زمینه طراحی، نصب، اجرا و راه اندازی اتاق تمیز توانسته جایگاه خود را در صنعت کلین روم نمایان سازد. © هرگونه کُپی برداری از مطالب اختصاصی سایت جهت استفاده تجاری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. نمونه کار نما نمای خشک چیست؟ در سیستم نمای خشک برای اتصال المان ها به یکدیگر از ملات… از این محصول عایق شده میتوان در اماکن تجاری بزرگ و سالن های سینما و رستوران و بیمارستان و برج های مسکونی بزرگ استفاده کرد.

  • ⊕ جهت مشاهده قيمت انواع پلنیوم باکس در ابعاد مختلف از فرم زير استفاده نماييد.
  • طول، عرض و ارتفاع پلنیوم باکس به‌همراه اندازه دریچه‌ها در این قطعه از سیستم هوارسانی متغیر بوده و در صورت نیاز می‌توان از آن در طراحی محیط داخلی ساختمان نیز کمک گرفت.
  • از این رو می‌توان از آن در ساختمان‌های مختلفی چون پاساژها، فضاهای اداری، شرکت‌ها و … استفاده کرد و دریچه‌هایی را به‌صورت خطی و اسلوت دارد.
  • موسسه فنی مهندسی مشایخی با تلاش تیمی مجرب تأسیس گردید.در حال حاضر این موسسه با دستیابی به تجربه های فراوان، تنها تولید کننده دریچه های استیل و مدرن ،با تضمین کیفیت در ایران می باشد.
پلنیوم باکس را میتوان با عرضهای مختلف و به طول های نامحدود تولید و عرضه کرد. طوقه های ورودی پلنیوم باکس ها قابل تغییر به سایزهای ۱۵ سانت، ۲۰ سانت و ۲۵ سانت به بالا می باشد. یعنی می توان گفت سایز طوقه ها بسته به لوله های فلکسیبل دو و نیم اینچ به بالا قابل تولید و عرضه است. شرکت پخش نیرو سپهر مهار در راستای تولیدات به روز با استفاده از تجهیزات مدرن توانسته است تمامی پلنیوم باکس ها را با دستگاه سی ان سی برشکاری نموده و با دستگاه اتومات خم برک محصولی زیبا و فنی وارد بازار نمایند. نحوه نصب هر کدام از مدل‌های جعبه تقسیم هوا با یکدیگر متفاوت بوده و بهتر است این کار توسط یک شخص دوره دیده و باتجربه انجام شود. البته این اتفاق ممکن است نشان‌دهنده عایق‌بندی نامناسب، کثیفی فیلتر یا رطوبت بالای منطقه سیستم هوا رسانی باشد که باید به بررسی عایق حرارتی و برودتی این سیستم بپردازد.

امکانات پلنیوم باکس

پلنیوم ها در حقیقت نقش واسطه را بین خط اصلی کانال هوای رفت و دریچه های خطی دارند. خاصیت اصلی این ابزار ایجاد میزان فشار همگن و یکسان در تمام طول دریچه است تا از تمام نقاط طول دریچه های خطی مقدار یکسان هوا خارج شده و سرعت خروجی هوا در تمام طول دریچه خطی یکسان باشد. باکس تنظیم هوا علاوه بر ایفای نقش اساسی خود در شبکه توزیع هوا، در صورت تولید به‌همراه دریچه هوا متصل به آن امکان پخش جریان هوا را نیز دارد. فن کویل یکی از سیستم‌کاهش دما ساختمان بوده و استفاده از جعبه تنظیم هوا در انتهای مسیر کانال‌کشی فن کویل بسیار حیاتی خواهد بود. همچنین جهت افزایش کیفیت شبکه هوارسانی از مدل‌های همراه با عایق پلنیوم باکس استفاده شده تا از از پیچیدن صدا و هدر رفت انرژی جلوگیری شود.

پلنیوم باکس کانال باکس تهویه سان از پلنیوم باکس در جهت افزایش کیفیت جریان هوا باید در حد فاصل 80 الی 120 سانتی-متری یک دریچه هوا داشته باشد. پلنیوم باکس مانند یک باکس اختلاط هوا عمل می کند که با استفاده از آن توزیع هوا در محیط به صورت آرام و لایه ای انجام می شود. پلنیوم باکس باتوجه به کاربردی که دارد، از ورق های گالوانیزه با ضخامت وطول و عرض متفاوت ساخته می شود. شرایط سقف کاذب، طول و عرض دریچه های خطی و اسلوت در ابعاد و اندازه های پلنیوم باکس تاثیرگذار است. شیوه اتصال هر کدام از انواع جعبه تنظیم هوا بر روی دیوار، سقف و سقف کاذب با یکدیگر متفاوت بوده و نیازمند ایجاد ساپورت‌گیری و اتصالات خاص خود خواهد بود.

پکیج متناسب با متراژ

در دریچه های رفت احتیاج به یک باکس هوا می باشد که بتواند باد را به صورت گسترده به سمت پایین هدایت کند. پلنیوم باکس با یک طوقه یا چندین طوقه که ابعاد آن می تواند متفاوت باشد، به دریچه متصل می گردد و همراه با کانال فلکسیبل مقدار عبور هوا به سمت پلنیوم پشت دریچه تنظیم می گردد. جنس پلنیوم پشت دریچه معمولاً از ورق گالوانیزه با ضخامت بین ۵۰ تا ۸۰ تولید می گردد. همانطور که از مطالب گفته شده مشخص است باکس های پلینوم با کارایی منحصر به فردی که دارند می توانند به منظور اختلاط موثر هوا و خروج لایه ای آن مورد استفاده قرار بگیرند. این وسیله می تواند هوا را به طور کامل پخش کند و از تمرکز خروج آن در یک دریچه مشخص جلوگیری کند. متناسب با نوع نیازی که دارید و همچنین بسته به شرایط سقف کاذب می توانید از جنس ها مختلف و ضخامت های متفاوتی بهره بگیرید.