پیراهن پشمی چهارخانه مردانه قرمز

همچنین می توانید با وارد کردن ایمیل کاربری خود وارد حساب کاربری خود شوید . ثبت فروشگاه اگر فروشگاه اینستاگرامیت و یا فروشگاه مدنظرت رو پیدا نکردی، اینجا بهمون معرفیش کن. ضمن اینکه ست کردن این محصولات با انواع شال و پوشاک زمستانی هم بسیار آسان بوده و جلوه‌های زیبا و جدیدی از مد را برای شیک‌پوشان خلق می‌کند. پشم به‌دلیل ماهیت خاص الیاف آن، تا ۸۰٪ هوای اطراف را در خود نگه می‌دارد. خاصیتی که به حفظ گرمای بیشتر در این نوع پوشاک منجر شده و آن را به‌طور تخصصی به محصولی مناسب برای فصول سرد سال تبدیل می‌کند.

خوشحالم که سفارشت رو فوق العاده میدونی و تا این حد دوستش داری . برای داشتن تجربه خرید بهتر برای حساب شخصی خود کلمه عبور تعیین کنید. لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید. می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بلوز پشمی مردانه بسازید.

سال ۹۷ در جهت کمک به تولید ملی و بهبود کیفیت کالای ایرانی، تصمیم به عرضه پوشاک کودک ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب نمودیم. اکنون پس از ۵ سال تجربه و کار در اینستاگرام تصمیم بر آن گرفتیم که کار خود را به صورت یک فروشگاه آنلاین ادامه دهیم. پس بهترین انتخاب پیراهن برای فصل زمستان و پاییز و بهار پیراهن پشمی است .

ما با ارائه انواع البسه مردانه نظیر انواع پیراهن مردانه، پیراهن های رسمی، آستین کوتاه، چهارخانه، جین و… ، انواع شلوار مردانه شلوارهای پارچه‌ای، کتان، جین و اسلش، انواع تیشرت مردانه، پولوشرت مردانه و انواع کت، جلیقه، سویشرت، کاپشن، پلیور و … همچنین انواع کفش‌های رسمی و روزمره مردانه و اکسسوری‌هایی نظیر کمربند، کلاه و …

همچنین شما عزیزان میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با تماس با کارشناسان در انتخاب سایز خود طلب راهنمایی کنید. بافت ویژه الیاف پشمی و طرح چارخونه این طرح پیراهن‌ مردانه نیز بر زیبایی آن افزوده و پیراهن پشمی مردانه را به تمی مناسب برای بسیاری از آقایان در فصول سرد سال تبدیل کرده است. پیراهن پشمی مردانه چهارخانه آبی macenzy تولید ایران و بسیار با کیفیت است. برند پوشاک مردانه «هوگرو» که نام خود را از زبان باستانی ایران به معنای «کوه سبلان» برگرفته بیش از 10 سال است که به صورت تخصصی پا به عرصه مد و لباس مردانه گذاشته است. برای خرید یک پیراهن پشمی مردانه حتما به کیفیت پارچه و دوخت آن توجه داشته باشید. 4 سایز هم داره که حتما قبل از خرید به جدول سایزبندی مراجعه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

حتی خانم‌ها نیز به این رنگ‌ها علاقه‌مندند و این ترکیب را می‌پسندند. با خرید پیراهن چهارخانه مردانه، می‌توانید استایل‌های مختلفی برای خودتان بسازید. استایلی راحت مناسب آخر هفته و گشت‌وگذار در دل طبیعت یا استایلی شیک برای بعدازظهر یک روز کاری و دورهمی‌های دوستانه که حس خوبی را درون شما به وجود خواهد آورد. پس اگر به فکر تهیه پوشاک مناسب برای فصول سرد هستید، در بخش خرید پیراهن مردانه می‌توانید این نمونه‌ها را با اطمینان انتخاب کرده و از جنس خاص آنها لذت ببرید.

پیراهن پشمی چهارخانه مردانه قرمز