کابل شارژر آیفون خرید سیم شارژ اپل فروشگاه اینترنتی دسترسی

کابل شارژر آیفون خرید سیم شارژ اپل فروشگاه اینترنتی دسترسی

با این حال برای انتقال اطلاعات و دیتا نیز مناسب خواهد بود. برند کینگ استار توانسته با تولید و عرضه محصولات باکیفیت، محبوبیت بالایی را در میان کاربران خود به دست آورد. کابل شارژ 1 متری TYPE-C به LIGHTNING کینگ استار مدل K55 IC یکی از جدیدترین و البته پرفروش‌ترین محصولات این برند به شمار می‌رود که توانسته نیاز کاربران را مبنی بر یک کابل شارژر آیفون، برطرف کند.

کابل شارژ دوکاره الدینیو مدل LC87

در ویدئوی زیر می‌توانید بررسی راهنمای خرید کابل شارژر را مشاهده کنید. کابل تبدیل USB به لایتنینگ مدل A20 طول 1 متر محصولی بسیار با کیفیت و قابل‌قبول است که توسط برند بیبوشی تولید شده است. این کابل می‌تواند به‌عنوان کابل اضافی یا زاپاس یا حتی کابل اصلی همراه شما باشد تا در زمان معیوب‌شدن کابل اصلی یا نیاز به دو کابل از آن استفاده کنید.

با استفاده از این شارژر می‌توانید گوش خود را باس سرعت بالایی شارژ کنید. برای خرید کابل شارژر آيفون، پیشنهاد می‌کنیم محصولات باسئوس را در میان گزینه‌های خود قرار دهید. کابل شارژ 2 متری TYPE-C به LIGHTNING باسئوس مدل CATLIJK محصولی درجه یک بوده و از فروش بالایی نیز برخوردار است. این کابل برای تبدیل Type-C به Lightning مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با داشتن 2 متر طول، این امکان را به کاربر می‌دهد تا درهرجایی که می‌خواهد از آن استفاده کند.

کابل آیفونی فست شارژ Mcdodo CA-208 3A 1.8m

به همین دلیل به دنبال سایر برندهای که اکسسوری‌های Apple را می‌سازند، شارژر ایفون خواهند رفت. در چنین مواقعی هم ممکن است لوازم جانبی خریداری شده با iPhone یا iPad سازگاری نداشته باشد. انواع سیم شارژر آیفون در مدل‌های مختلف برای تمامی گوشی‌های اپلدر فروشگاه ماکروتل موجود است. کابل شارژر گوشی آیفون 7 با طول 1 متر از نوع USB به لایتنینگ است. قیمت شارژر‌ آیفون در فروشگاه ماکروتل نسبت به کیفیت آن‌ها متفاوت است.

این نسل جدید کابل‌ها به‌جای 30 پین دارای 8 پین هستند و به همین دلیل ابعاد کانکتور‌های آن‌ها کوچک‌تر است. نکته‌ی دیگری که استفاده از این کابل‌ها را نسبت به کانکتورهای دیگر راحت‌تر کرده، این است که فرقی نمی‌کند کانکتور لایتنینگ را از کدام جهت وارد درگاه آن کنید. هر دو طرف این کانکتور یکسان بوده و نیازی نیست که قبل از اتصال، نحوه‌ی ورودش را به درگاه بررسی کنید. نحوه تشخیص اصلی یا فیک بودن کابل شارژ آیفون هم یکی از معضلاتی است که کابران هنگام خرید با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. هنگام خرید به امضا و لوگوی اپل بر روی کابل اصلی آن توجه فرمایید.

این محصولات کیفیت بسیار بالا خواهند داشت و می توان از دستگاه شما در برابر تغییر ولتاژ یا گرم شدن بیش از حد محافظت نماید. هم چنین دوام و عمر بالایی را نسبت به کابل های کپی ارزان قیمت دارد. با تهیه لوازم جانبی مورد نیاز از برند کلومن می‌توانید کیفیت، زیبایی و کارایی در کنار یکدیگر داشته باشید. این محصول یکی از بهترین مدل های کابل شارژر آیفون از برند کلومن است که با توجه به استانداردهای روز دنیا ساخته شده است.

کابل شارژ گیمینگ USB به لایتنینگ مک دودو 1.8 متر مدل Mcdodo 6271

در کنار سرعت شارژر بالا، می‌توانید از این محصول برای انتقال اطلاعات و دیتا نیز استفاده کنید. این کابل طبق استانداردهای بین المللی 1 متر طول دارد و می‌تواند در جاهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر ضربه و خط و خش اشاره کرد. کابل شارژ 1 متری TYPE-C به LIGHTNING باسئوس مدل CATLXC-01 می‌تواند تنها انتخاب شما برای یک کابل باکیفیت لقب بگیرد.

البته خود شارژر یا همان آداپتور شارژر نیز باید قابلیت فست شارژ را داشته باشد. با داشتن این قابلیت می توانید گوشی خود را در مدت زمان نیم ساعت تا 50 درصد شارژر کنید. از این رو استفاده از قابلیت شارژ سریع 18 وات می تواند بهترین انتخاب برای خرید کابل شارژر آيفون باشد. هنگامی که صحبت از بهترین کابل شارژر آیفون می شود، شاید راحتی و سرعت بالای شارژ کردن، معیارهای شما باشند. اما هر چقدر مدل آیفون بالاتر می رود، قدرت باتری آن هم افزایش می یابد و شما ناچارید شارژری با قدرت بالاتر خریداری کنید. طبیعی است که انتخاب بهترین شارژر گوشی اپل، برای شما که مبلغ زیادی برای خرید گوشی خود هزینه کرده اید، دغدغه بسیار مهمی باشد.

همه‌ی ما برند اپل را به خوبی می‌شناسیم و حتی از محصولاتش همین الان داریم استفاده می‌کنیم. همه‌ی ما به خوبی می‌دانیم که محصولات این کمپانی چقدر خوب و باکیفیت هستند. از نظر کیفیتی نیز محصولات این کمپانی امریکایی به شدت کیفیت بالایی دارند و به خوبی تمامی نیازهایتان را برآورده می‌سازند و می‌توانید با خیالی راحت از محصولات این شرکت استفاده کنید بدون آنکه ذره‌ای نگران باشید.