کلاهک دودکش, کلاهک پره ای, کلاهک پشت بام, کلاهک کلبه ای ساخت و نصب انواع کانال و دریچه های تنظیم هوا

از آنجایی که دیگ کمپر به طور مداوم روشن و خاموش می شود، این مدل درپوش به طور مداوم گرم و سرد می شود، بنابراین استفاده از رنگ پخت در پشت درپوش و روی گریل کلاهک کلبه ای ها ضروری است. این مدل پوشش برای تامین هوای تازه و خنک به محفظه تهویه مطبوع استفاده می شود. محاسبه ارتفاع پایه و تعداد شبکه های این پوشش یکی از مهم ترین عوامل کارایی پوشش تیغه در انتشار بخارات و آلاینده ها می باشد.

  • قابلیت سفارشی کردن آن است که می توان آن را در مدل‌های مختلف ساخت و اینکه رنگ آن را مطابق با ساختمان هماهنگ کرد.
  • یکی از نکاتی که باید بدانید این است که یک دودکش احتمال دارد با آسیب‌ های آب ‌و هوایی روبرو شود.
  • کلاهک کلبه ای یا کلاهک ژاپنی جهت پوشش و حفاطت دهانه ی لوله های دودکش و ونت در برابر عوامل فرسایش از جمله آب باران و برف و دیگر موارد از جمله گرد و خاک و حتی لانه گزینی پرندگان در منتهی الیه لوله های دودکش و نفوذ باد به داخل لوله های دودکش و ونت خواهد شد.
  • می توان آن را روی چوب، مس و سایر فلزات، بتن، سنگ تراشی، شیشه، پارچه، پلاستیک و موارد دیگر اعمال کرد.
  • دودکش دوجداره زمانی که وسایل گازسوز با محفظه احتراق بسته مورد استفاده قرار بگیرند، عمدتا از دودکش دو جداره استفاده می گردد.
  • به دليل شکل خاص پره، هنگام نصب بر روي نماي ساختمان از ورود برف و باران به داخل محيط جلوگيري مي کند.
کلاهک دودکش, کلاهک پره ای, کلاهک پشت بام, کلاهک کلبه ای ساخت و نصب انواع کانال و دریچه های تنظیم هوا

این تفاوت باعث ناآگاهی بسیاری از فارسی زبانان از نحوه استفاده از حرف تعریف the در زبان انگلیسی می شود. این دودکش با استفاده از یک پایه که به قسمت پائینی کلاهک وصل می شود می تواند دوده ها و هوای داخل لوله های دوکش را به سمت کلاهک فرستاده و در آخر به بیرون تخلیه کند. کلاهک پره ای تهویه نو از جنس ورق سیاه آهنی و گالوانیزه و در ابعاد , اشکال ورنگ های مختلف (رنگ الکترواستاتیک) تولید می شود. سازنده انواع دریچه های تنظیم هوا کولر – درب های بازدید زیر فن کوئل – کلاهک لوور پشت بام و…. این نوع از درپوش های کلاهک مقاومت کمتری در برابر خوردگی و به طور کل استحکام کمتری دارند.

تولید کولینگ تاور استوانه ای

سقف این مدل چوب پنبه ای در سه مدل تک خطی، اسلایس و هلالی قابل طراحی، ساخت و تولید می باشد. برای محکم کردن این کلاه در جایی که می خواهید، یک پوشش تیغه ای 3 اینچی در پایین یا خارج از پایین ترین نقطه کلاهک قرار دهید. طراحی این مدل کلاهک به گونه ای است که آب باران و برف به داخل کشیده نمی شود و نیازی به چسب و درزگیر نیست.

تازه های کلاهک – تهویه مطبوع

از جمله مزایای استفاده از کلاهک ژاپنی ،امکان استفاده از آن بر روی دیوار و همچنین نمای ساختمان است. استفاده از کلاهک ژاپنی در محیطهایی که دارای ریزگرد و گردوعبار است، توصیه می گردد. از جمله کاربردهای جنبیِ کلاهک ژاپنی استفاده از آن برای تامین هوای تازه‌ی اتاقکِ دستگاه های هواساز است.

با این حال هیچ مانعی از جانب ضخامت ورق و یا ابعاد وجود نخواهد داشت و این کلاهک بر اساس در خواست مشتری تولید و ارائه می شود. با توجه به شکل نامناسب انتهای لوله های تهویه در پشت بام ساختمان، امکان ادغام خروجی تمامی لوله های تهویه و نصب آنها در پایه روکش بیل برای ظاهری زیباتر وجود دارد. اگر این کلاهک از ورق فلزی یا کمتر از یک میل ساخته شده باشد، از نقطه جوش برای اتصال اجزای پوشش تیغه استفاده می شود و اگر ضخامت ورق فلز بیش از یک مایل باشد، از جوش برای اتصال اجزای تیغه استفاده می شود. این سایبان بر روی تمامی سقف ها اعم از سقف های معمولی مسطح و شیب دار قابل نصب می باشد.

دریچه کولری با درپوش زمستانی