خرید و قیمت شیر یکطرفه فولادی ، چدنی و برنجی، چک ولو ولوسند | کسری سارانخرید و قیمت شیر یکطرفه فولادی ، چدنی و برنجی، چک ولو ولوسند | کسری ساران

چک ولو کار استفاده کنید. شیر یک طرفه همچنین جلوی ضربات قوچی پمپ آب به لوله ها که در اثر اختلاف فشار قبل و بعد از پمپ ایجاد می شوند را می گیرد. شیر خودکار آبگرمکن به منظور جلوگیری از ورود و بازگشت آب به داخل آبگرمکن نصب می شود تا در صورت هر رخدادی همچون شکستگی لوله ها، آب داخل مخزن آبگرمکن تخلیه نشود.

  • استفاده از چک ولو به ویژه در مورد پمپ‌ها و کمپرسورها مهم است، چراکه برگشت جریان می‌تواند به تجهیزات داخلی آسیب وارد کند و باعث از کار افتادن غیرضروری سیستم گردد و یا حتی در موارد شدیدتر منجربه تعطیلی کامل کارخانه شود.
  • این نوع شیر از دیافراگم‌های انعطاف‌پذیر لاستیکی برای کنترل برگشت جریان یا جریان معکوس استفاده می‌کند.
  • شاید در نظر برخی افراد استفاده از شیر یک طرفه آنقدرها هم مهم نباشد، اما با بررسی این مطلب به اهمیت استفاده از این شیر در سیستم لوله کشی بیشتر پی خواهید برد.
  • شیر یکطرفه فشاری که به عنوان شیرهای یکطرفه پیستونی نیز شناخته می شوند، معمولا به عنوان شیرهای اطمینان ایمنی و یا شیرهای کنترل مورد استفاده قرار می گیرند.
  • شیر یکطرفه به صورت خودکار عمل می کند، یعنی هیچ دسته شیر مانندی در بیرون از آن برای باز و بسته کردن شیر وجود ندارد.

درجه حرارت سیال در دریچه تخلیه میراب باید تا ۷۰ درجه سانتی گراد باشد. همچنین این دریچه مانع از ورود عوامل محیطی و جانوران به داخل لوله نیز می‌شود. این دیسک ها در مرکز شیر لولا شده و تنها در یک جهت تغییر جهت می دهند. در نتیجه زمانی که سیال به حرکت در می آید، لولای دیسک حرکت کرده و اجازۀ عبور سیال را می دهد، ولی به محض اینکه فشار سیال در پشت لولا بیشتر شود، لولا بسته شده و دیسک میانی اجازۀ عبور سیال را می گیرد. نصب شیر یکطرفه در مسیر لوله کشی آب، فاضلاب و پمپ آب ساختمان از جمله خدمات محبوب ما در مجموعه تاسیسات 24 ساعته محسوب می شود که توسط فنی ترین متخصصین و همراه با گارانتی تضمین کیفیت به شما عرضه می گردد. همانطور که از تعریف مربوط به شیر یکطرفه متوجه شدید، لزوم نصب این شیر در لوله کشی فاضلاب ساختمان کاملاً مشخص است.

انتخاب چک ولو مناسب برای سیستم

در انتخاب شیر باید اندازه شیر به گونه‌ای باشد که سرعت جریان در شرایط نرمال کافی باشد تا دیسک عملکرد درستی داشته باشد. مدل‌های Lift and ball check valves همیشه باید به گونه‌ای در سیستم نصب شوند که لیفت به صورت عمودی باشد. پوشش بخاری در بیرون از صفحه و درون پیستون به منظور جلوگیری از تماس این دو به دلیل تفاوت انبساط قرار داده شده است. این شیرها را در کلاس های متفاوت می‌توانید در سایت ولوسند خریداری کنید. به همین خاطر نشت و چکه کردن این شیر های یک طرفه نسبت به مابقی شیرها بیشتر است. شیر های یک طرفه به جریان سیال حساس هستند و برای باز و بسته شدن به جریان خود سیال متکی می باشند.

اطلاعات تماس

این امر باعث شد تولیدکنندگان زمان زیادی را صرف جایگزینی تجهیزات لوله کشی قدیمی و مبتنی با سرب ذخیره آب، با سیستم های دارای اجزای برجسته ای چون شیر های یکطرفه ی ساخته شده از پلاستیک یا فولاد ضد زنگ، نمایند. شیر یکطرفه یو پی وی سی کارکردی مشابه با سایر شیرهای یکطرفه دارد و با اختلاف فشار سیال در دو طرف آن در جهت جریان فعال می­ شود. این شیرها از نظر ساختمان به سه دسته چسبی، یکسردنده و دوسردنده و از نظر عملکرد به شیر یکطرفه توپی UPVC، شیر یکطرفه دریچه ای UPVC، شیر یکطرفه فنردار UPVC و شیر یکطرفه بین فلنجی UPVC تقسیم می شوند.

بعد از نصب باید از این موضوع اطمینان پیدا کرد که شیر به درستی عمل می کند به عنوان مثال همه ی شیر های یک طرفه با یک جریان عمودی یا جریان از  بالا به پایین کار نخواهند کرد. دو مشکل رایج تر در مورد شیر های یک طرفه ، جریان آب و چکشی شدن آب است. از میان عواملی که باید هنگاه انتخاب شیر در نظر گرفته شود سازگاری مواد و محیط و شرایط و کاربرد شیر است . البته یکی دیگر از مزایای استفاده از شیر یک طرفه در کمپرسور باد این است که مانع از ورود دوباره هوای فشرده شده خارج از مخزن به داخل مخزن و لوله ها شود. شیر یکطرفه کمپرسور باد تنها یک وظیفه مهم دارد، اینکه جریان هوا را در جهت مخالف مسدود می کند و با این عمل اجازه می دهد هوا فقط از یک طرف به طرف دیگر جریان پیدا کند. اتصالات این شیرهااز نوع فلنجی بوده و بدنه آنها از چدن خاکستری مطابق با استاندارد EN1561 ساخته شده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار