توری پرسی فنس پرسی با مفتول 3 الی 5 میل و چشمه 2 الی 5 سانت صنایع مفتولی توری کالا | foulka

توری پرسی موجود در سایت آهنیتو از لحاظ قطر مفتول 2 تا 5 میل و سایز چشمه 2 تا 5 سانتی متر متغییر است. نوع مفتول توری های پرسی از آهن و فولادی است که توسط فرایند های کوره قوس الکتریکی کشش میخورند. مفتول های توری پرسی بعد از نورد گرم، وارد مرحله کشش سرد میشوند و به سیم تبدیل میشوند، سپس با دستگاه بافت توری اتوماتیک بهم تنیده میشوند. همچنین برای مشاهده مشخصات کامل و انواع توری پرسی میتوانید مقاله توری پرسی چیست را مطالعه نمایید. توری پرسی یکی از توری های پر استفاده در صنعت است که بصورت مشبک و موج دار طراحی و تولید میشوند و چشمه های آنها معمولا بصورت مربعی یا مستطیلی هستند. از لحاظ قطر مفتول این توری ها معمولا بین 2 تا 5 میلی متر هستند و این عامل یکی از مهم ترین فاکتور های تاثیر گذار بر قیمت توری پرسی است.

خرید و فروش توری پرسی

همان طور که گفتیم، توری پرسی به عنوان یک توری همه‌کاره شناخته می‌شود که در بسیاری از صنایع و همچنین ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. از مهم‌ترین کاربردهای توری پرسی می‌توان به صنایع شیمیایی، صنایع نفت، حفاظ در و پنجره و همچنین ساخت قفس حیوانات اشاره کرد. نکته‌ی مهم درمورد نصب توری پرسی این است که این کار، کاملاً فنی و تخصصی است و باید توسط یک فرد خبره انجام شود. قبل از نصب، باید با دقت کامل، جای نصب توری‌ها اندازه‌گیری شود و سپس اقدام به نصب توری نمایید.

توری پرسی مفتول 3.6 چشمه 2*2

تور‌ی پرسی به علت ویژگی‌ هایی از قبیل ساختار قوی و مقاومت بالا در برابر اسید، مواد شیمیایی و زنگ زدگی در صنایع، کاربرد گسترده ای دارد. همچنین توری پرسی در برابر باد و باران بسیار مقاوم و مقرون به صرفه است، در صورت نیاز، برش و قطع آن ها امکان پذیر است و به راحتی نصب، استفاده و تمیزکاری می شود. این توری ها با قابلیت ساخت با انواع فلزات موجود، در نهایت به قیمت مناسبی به فروش می رسند.

شرکت فولکا تولید کننده و توزیع کننده انواع مفتول مانند فتول مسوار، مفتوی سیاه،مفتول استیل، سیم رابیتس و … جهت مشاوره رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد. دستمزد اجرای توری پرسی معمولا به صورت متری محاسبه می شود؛ به گونه ای که هر چه متراژ محل موردنظر شما بزرگ تر باشد، هزینه ها نیز افزایش می یابد. صفحات فنس موجدار، به علت شکل مواج داشتن، اصطکاک بیشتری دارد و از لیز بودن مفتول فولکا آن جلوگیری می‌کند. از آن‌ها برای ساخت حفاظ زیر پای کارگران استفاده می‌شود که از سقوط آن‌ها از ارتفاع جلوگیری کنند.

  • جالب است بدانید که توری پرسی با توجه به بافتی که دارد، به سه دسته‌ی موج‌دار عادی، موج‌دار حصیری و موج‌دار هلندی تقسیم می‌شود.
  • در این صنعت نوع توری پرسی سبک برای فیلتر مواد کاربرد داشته و نوع توری پرسی سنگین در سایر صنایع مانند ساختمان، به عنوان سرند در معدن، کارخانه زغال سنک و ..
  • بافت بافته شده امکان استفاده از سیم ضخیم‌تر بدون تغییر شکل را ارائه می‌دهد هنگام بافتن به این ترتیب مش تثبیت می‌شود.
  • محل اتصال مفتول ها در توری ها پرسی به صورتی است که انگار تار و پودها به یکدیگر بافت شدند.
  • لازم به ذکر است که در مقابل خوردگی و زنگ‌زدگی و اسید و مواد شیمیایی نیز بسیار مقاوم است و ظاهری زیبا و مرتب دارد.
همچنین می‌توانید برای آگاهی از قیمت‌های روز این توری و انواع آن به سایت آهن تخفیف مراجعه کنید. پس از استعلام محصول، کارشناسان فروش آهن تخفیف، قیمت و مشخصات محصول و سایر جزئیات خرید را در قالب پیش فاکتور به شما ارائه می‌دهند. این نوع از محصولات به راحتی قابل نصب هستند و در صورت عدم نیاز خیلی راحت می توان آن ها را جمع آوری کرد. مقرون به صرفه بوده و این که قیمت توری پرسی مناسب است و از جمله دلایلی است که آن را در صنایع مختلف مورد توجه و استفاده قرار می دهد. استفاده از این توری های گالوانیزه برای پودر کردن گوشت در صنایع غذایی کاربرد دارد.

ساخت قفس حیوانات

توری پرسی فنس پرسی با مفتول 3 الی 5 میل و چشمه 2 الی 5 سانت صنایع مفتولی توری کالا | foulka