انواع چسب بتن کاربرد، ویژگی، مزایا آن ها

از آن جایی که این محصول دارای انواع مختلفی است، از این رو در زمان خرید و فروش چسب بتن لازم است با مشخصات انواع آن آشنا شوید. قدم اول در خصوص خرید و فروش این محصول ، در نظر گرفتن نیاز شماست. باید در نظر بگیرید این محصول را در چه مواردی قرار است استفاده کنید. از این محصول به طور گسترده در استخر، سر ستون، فوندانسیون، ضد آب کردن چسب‌های کاشی خمیری و پودری، ملات‌های سیمانی، آب نما، چاله آسانسور، انواع سقف، موزاییک و… استفاده می‌شود. به طور کلی هر فضایی که در مجاور رطوبت شدید باشد و یا زیر تابش مستقیم خورشید قرار بگیرد، از این چسب استفاده می‌شود. لازم به ذکر است این محصول جایگزین بسیار مناسبی برای مواد نفتی، قیر و گونی، ایزوگام و پوشش‌های قدیمی است.

✔ مزایای استفاده از چسب بتن لاتکس

به طور کلی از چسب بتن در خصوص ترمیم بتن، آب‌بندی بتن، ترمیم بافت‌های قدیمی، افزایش مقاومت و… استفاده می‌شود. بنابراین در پاسخ به اینکه کاربرد چسب بتن چیست باید گفت در خصوص افزایش مقاومت و استحکام بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین مسئله سبب می‌شود تا از قدرت چسبندگی بسیار زیادی برخوردار باشد. به منظور آشنایی با کاربرد انواع چسب بتن و روش استفاده از آن با ما همراه باشید.

خرید چسب بتن

محل‌های قطع بتن ‌ریزی (درزهای اجرایی و سرد) همواره از این نظر در کانون توجه قرار داشته‌ است. در کاربردهای مهندسی، چسب‌هایی مورد نظرند که قابلیت انتقال تنش‌های زیاد را داشته باشند. به‌عنوان عاملی جهت پوشش عمل‌آورنده در جهت کنترل ترک‌های زودرس و ایجاد وصله‌های تعمیری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع چسب بتن کاربرد، ویژگی، مزایا آن ها

برای ساخت بتنی جدید در کنار بتن قدیمی بهترین گزینه در جهت اتصال محکم و ساختار قوی آن‌ها در کنار هم از طریق سند زیر کلیک کنید است. سبب افزایش نفوذپذری و همچنین افزایش مقاومت بتن در برابر یخ زدگی می‌شود. استفاده از این محصول چسبندگی ملات به بتن را بیش از 4 برابر افزایش می‌دهد. از این چسب جهت استحکام بتن در محیط هایی مثل خازن،پی ها،چاله های آسانسور،استخرها و… دیگر مناطقی که ملات سیمان و بتن نیاز به نفوذناپذیری بیشتری نسبت به آب دارند استفاده می شود. اما لازم است این نکته را ذکر نماییم که این دسته از چسب ها، به علت خاصیت هایی که دارد نسبت به سایر چسب های بتنی گرانتر است.عمدتا از این دسته چسب ها برای مصارف ساخت استخرها مورد استفاده قرار می گیرند.

  • E .M.EPOXY BOND چسب بسیار قدرتمندی بر پایه رزین اپوکسی اصلاح شده است که علاوه بر دوام زیاد، از مقاومت مکانیکی و قدرت چسبندگی بسیار زیادی برخوردار بوده و می‌تواند برای پیوند دادن بتن جدید و قدیم مورد استفاده قرار بگیرد.
  • برای استفاده از این چسب به عنوان دوغاب نیاز است که چسب بتن را با نسبت 1 به 1 با آب ترکیب کنید.
  • بشکه و ظروف بسته‌بندی با رعایت استانداردها و با کمترین خطای خط تولید عملیاتی پر شده و تحویل می‌شود.
  • نگهداری چسب بتن، چسب بتن در درجه حرارت C˚۵ + الی C˚۳۰ نگهداری شود.

در این مقاله سعی داریم شما را با انواع چسب بتن، کاربرد و ویژگی های آن آشنا نماییم. این محصول در هر فضایی که نیاز به آب بندی باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی در استخر، فوندانسیون و به منظور ضد آب کردن چسب کاشی خمیری و پودری و چسب سنگ از این محصول استفاده می‌شود.

چسب بتن لاتکس و کاربرد آن چیست ؟