لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک | behtarin-laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل ProBook 455 G7 – BZ هم یکی از بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان همین سری است که اگر به دنبال لپ تاپی برای امور روزمره و غیرحرفه‌ای هستید می‌توانید روی آن حساب کنید. درواقع می‌توان سری ProBook 455 را جایگزین مدل‌های ProBook 450 دانست که با سخت افزاری نیمه حرفه‌ای‌تر اما با قیمتی کمتر برای دانش آموزان و دانشجویان قابل دسترس باشد. دستگاه‌های سری‌ Pavilion «اچ‌پی» همیشه انتخاب مناسبی به‌عنوان لپ‌تاپ‌های چندمنظوره در محیط‌های کاری و خانگی بوده‌اند.

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون کدوم مدله؟

تقریبا تمام لپ تاپ‌های موجود در این فهرست با کارت گرافیک مستقل عرضه می‌شوند. اما برای ویرایش ویدئو یا اجرای بازی‌ها، بهتر است یک لپ تاپ با کارت گرافیک‌ انویدیا خانواده RXT 3000 یا GTX 1650 را انتخاب کنید. در میان مدل‌های معرفی شده در این راهنمای خرید، گزینه‌های متفاوتی از نظر نمایشگر وجود دارد. لپ تاپ HP مدل پاویلیون X360-15T ER000 با نمایشگر لمسی و یک قلم جذاب به خانه شما می‌آید. لپ تاپ ویووبوک X712 EQ با یک نمایشگر ۱۷.۳ اینچی از چشم شما پذیرایی خواهد کرد. در زمینه کارت گرافیک، گزینه‌های مختلف و البته قدرتمندی وجود دارد.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 – 15ITL6

از دیگر نکات مهم در لپ تاپ‌های گیمینگ باید به مجهز بودن آن به حافظه‌های پرسرعت بهترین لپ تاپ بین 30 تا 40 میلیون SSD اشاره کرد. SSD یکی از تاثیر گذار‌ترین قطعات برای افزایش سرعت در لپ تاپ است. باید توجه داشت که امکان افزودن و ارتقای SSD به دستگاه یکی از مزیت‌های بسیار خوب و مهم برای هر لپ تاپ گیمینگ به شمار می‌رود. اگر بخواهیم با این رنج از قیمت، یکی از لپ تاپ‌هایی که کانفینگ عالی دارند را معرفی کنیم، می‌توانیم بگوییم که این مدل از لنوو، از بهترین‌ها می‌باشد. پس از آن لازم است پیش از آن که لپ تاپی را مشاهده کنید، تحقیق کنید که چه لپ‌تاپی با چه مشخصاتی می‌تواند نیاز شما را برآورده کنید. مشخصاتی که باید در نظر داشته باشید، عبارت است از پردازنده، کارت گرافیک و یا مشخصه‌های خاص دیگری که خودتان باید هر کدام را مشخص کنید.

  • به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های بازار در این محدوده قیمتی شناخته می‌شود.
  • لنوو همواره از برندهای فعال در حوضه گیمینگ بوده که لپ تاپ‌های گیمینگ آن در ایران شناخته شده هستند.
  • می‌دانیم که هواوی یکی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین برندهای تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان بوده و حتی در سال ۲۰۱۹ موفق شده بود…
  • این دستگاه دو اسلات SODIMM و همچنین یک پورت M.2 برای هارد NVMe و یک پورت SATA برای SSD و هارد دیسک‌های معمولی دارد.
  • گرافیک مجزا در نظر گرفته شده برای این محصول Geforce GTX 1650 است.

اگر تصمیم به خرید لپتاپ دارید هر چه زودتر بخرید و یا پولتون به دلار چنج کنید تا قدرت خریدتون کم نشه. در این محدوده قیمت لپ تاپ Lenovo Ideapad Gaming 3 – OA بسیار عالی هست برای شما. افزون بر گیمینگ، پردازنده‌ی قدرتمند حاضر در این محصول می‌تواند تمام برنامه‌های مهندسی و گرافیکی را اجرا کند. از پردازنده‌ی قدرتمند AMD Ryzen U با بیشینه فرکانس 4.3 گیگاهرتز بهره می‌برد که از نظر توانایی و عملکرد از دیگر پردازنده‌های حاضر در محصولات این رده قیمتی مانند Core i7-1165G7 یا Core i3-1215U بسیار بهتر است. برخی از مدل های این لپ تاپ ها میتوانند برای بازی خوب باشند، اما اکثر مدل های این رنج قیمت برای بازی های سنگین مناسب نیستند.

لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک | behtarin-laptop