اتاق فرار کرج رزرو بهترین اسکیپ روم های کرج EscapeZoom | allescape

اتاق فرار گرمابه یکی از متفاوت‌ترین اسکیپ روم‌های حال حاضر شهر تهران با فضای نوستالژیک و باورپذیر سنتی ایرانی است. در این اتاق فرار شما فقط با ترس‌های قدیمی و دلهره‌هایی که در سایر اتاق فرار ها تجربه کردید مواجه نیستید و با معنای جدیدی از اسکیپ روم مواجه می‌شوید. اتاق فرار بازگشت آنابل با تم ترسناک و دلهره‌آور، یک بازی با درجه سختی ۸۰ درصد است. درجه سختی ۱۰۰ درصد، این بازی را تبدیل به یکی از بازی‌های محبوب بین حرفه‌ای‌های اتاق فرار کرده است.

قیمت اتاق فرار در تهران برای سانس 60 دقیقه با توجه به نوع بازی متغیر است و قیمتی بین 40 هزار تومان تا 120 هزار تومان دارد. این قیمت برای یک ساعت بازی در انواع اتاق فرارهای تهران است و می‌توانید از بین ژانرهای مختلفی یک اتاق فرار را به صورت آنلاین رزرو کنید. اگر شما جزو طرفداران فیلم‌های جنایی باشید، حتما سکانس‌های مربوط به حل معما و نجات خود را دیده‌اید. در حال حاضر بهترین راه برای دیدن چنین تجربه‌ای، بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم خواهد بود.

آیا بازی اتاق فرار می‌تواند برای بازیکنان، مزایائی هم داشته باشد؟

بازی اتاق‌فر‌ار یا همون اسکیپ روم یه نوع ماجراجویی فیزیکیه که بعنوان بازیکنان یا کاراکترهای یه داستان بایستی سرنخ‌ها رو پیدا کرده تا بتونید قفل‌ها رو باز کنید و از اتاق‌ها فرار کنید. شما و هم تیمی‌هاتون بایستی توی مدت زمان محدود، استراتژی، روش‌های حل معما و وظایفی که به عهده شماست رو ارائه بدین. در حین حل معما ممکنه با یک سری چالش‌ها و موانع روبرو بشید مثل موجودات زنده (اکتور) ، تصاویر خاص ، صدای ترسناک یا … . اگر تا حالا تجربه شرکت در بازی اتاق فرار (اسکیپ روم) رو نداشتید و تازه کار هستید سعی کنید بازی رو انتخاب کنید که ژانر ساده تری داره و تنوع معماهای درون بازی کمتر باشه. البته در مرحله بعد مطالعه نقد بازی و نظرات کاربران و حتی بازدید از تیزر و پوستر و مطالعه پیش سناریو بازی میتواند در انتخاب صحیح بازی به شما کمک شایانی کند.

مجموعه اتاق فرار گریت اسکیپ

بازی های اتاق فرار اکثرا شرایط سنی متفاوتی دارند، اما بیشتر سناریوهای وحشتناک یا ترسناک آن دارای محدودیت سنی 18 سال به بالا و عدم شرکت افراد با بیماری های قلبی هستند. از همین‌رو تیزهوشی، دقت و سرعت‌عمل مهم‌ترین اصول موفقیت در این بازی هستند. در واقع، در چنین فضایی مأموریت‌های مختلفی به شما داده می‌شود که باید آن‌ها را به درستی پشت سر بگذارید. در حال حاضر از فضاهای متفاوتی همچون زندان، رستوران، هتل و ایستگاه‌های فضایی برای بازی اتاق فرار استفاده می‌شود. ما در ادامه قصد معرفی دو تا از اتاق فرارهای این مجموعه را داریم. این مجموعه سه اتاق قرار جداگانه دارد که برای رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی‌شده است.

بله، برخی بازی‌ها را امکان تجربه دارید بدون اینکه خللی در بازی شما رخ دهد، البته با پرداخت هزینه حداقل نفرات گروه. خیر، یکی از جذابیت‌های خاص این سرگرمی نوین این است که محدودیت سنی ندارد و تمامی افراد 1 الی 99 سال می‌توانند شرکت ترسناکترین اسکیپ روم کرج داشته باشند. در داستان‌ها بیان‌شده که در یک جزیره گنجینه‌ای باارزش وجود دارد که شما را به ثروتمندترین فرد کره‌ زمین تبدیل می‌کند. در واقع شما در سال ۱۷۰۰ میلادی‌اید و باید با استفاده از این کشتی خود را به جزیره برسانید.

  • مجموعه اتاق فرار اسکیپ می در حال حاضر سه شعبه در مجتمع تجاری کورش، مجتمع مارینا مال چالوس و شهرک توریستی نمک‌آبرود با هفت بازی متفاوت و جذاب دارد.
  • علت کسر زمان به خاطر سانس های پشت سر هم است، زیرا بازکنان بعدی هم باید درست در زمان مشخص شده در بازی شرکت کنند.
  • تو این اتاق فرار ها بیشتر با سناریو و داستان درگیر می‌شید و ممکنه احساساتی مثل خشم، نگرانی، غم و انتقام رو تجربه کنید.
اتاق فرار کرج رزرو بهترین اسکیپ روم های کرج EscapeZoom | allescape