آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان یادگیری در 14 قدم | zabannew

خیر، جلسات مشاوره و تعیین سطح توسط سوپروایزرین متخصص آموزش زبان در آکادمی نوبل، به صورت کامل رایگان برگزار می‌گردد. معلم یه هو میاد داخل و شروع میکنه به انگلیسی حرف زدن و خودشو به زبان انگلیسی معرفی میکنه! یه نگاه به اطرافیان و همکلاسی هاتون میکنین، همه دارن بادقت به معلم گوش میدن، خیلی ها هم سرشونو به نشانه تائید تکون میدن و شما حس میکنین که کلاسو اشتباهی اومدین و اینجا جای شما نیست!

دوره آموزشی

آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان یادگیری در 14 قدم | zabannew

با خواندن کلمات در حین شنیدن، شروع به تقویت کلماتی می‌کنید که از قبل می‌دانید. برای یادگیری هر زبانی شما نیاز دارید که ۴ مهارت خود را تقویت کنید. اگر نیاز به مشاوره یا تعیین سطح رایگان دارید و یا قصد همکاری با آکادمی نوبل را دارید از طریق این فرم میتوانید اقدام نمائید. از آنجا که سخنرانی‌های تد همواره برای آن‌که بتوانند در سطح جهانی مورد استفاده قرار گیرند، بسیار شمرده و خوب و رسا بیان می‌شوند، می‌توانند به شدت در تقویت مهارت‌های شنیداری شما مفید واقع شوند. با کمک برنامه بازی‌محور Drops شما می‌توانید قطره‌قطره واژگان جدید را بیاموزید و از طریق تصاویر مرتبط آن‌ها را به خاطر بسپارید.

  • ممکنه فکر کنی وقتی کسی نیست که باهاش انگلیسی تمرین کنی، یادگیری زبان انگلیسی سخت باشه.
  • اما برای بچه‌ها مهمترین چیز تشویق است، پس اگر شما این کار را بکنید به بهترین شکل ممکن به آنها کمک کرده‌اید تا زبان انگلیسی را یاد بگیرند.
  • یادگیری انگلیسی در کلاس درس به این معنی نیست که شما باید در کلاس‌های رسمی انگلیسی شرکت کنید بلکه به این معنی است که شما اگر خودتان را در کلاس درس تجسم کنید بهتر می‌آموزید.
  • سپس تمرینات متنوع لغت را که در شکل های مختلف و جذاب از قبیل جدول کلمات متقاطع، پر کردنی، چهار گزینه ای  و …

شما کار خود را با تعیین سطح رایگان مکتب‌خونه شروع می‌کنید و سپس مکتب‌خونه با ارائه دوره‌های مختلف از جمله آموزش زبان انگلیسی از پایه تا انتها در کنار شما خواهد بود. همچنین شما به دوره‌های مختلف آموزش زبان انگلیسی کاربردی از جمله زبان انگلیسی در محیط کار، سینما، هواپیما و رژیم غذایی دسترسی دارید. حساس‌ترین سن برای شروع یادگیری زبان انگلیسی ۷ تا ۱۲ سال است زیرا ظرفیت و توانایی ذهنی برای یادگیری زبان دوم در بیشترین حد خود قرار دارد. در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی کودکان سفیر، مسیر یادگیری فرزند شما همراه با بازی‌های جذاب، موسیقی، داستان‌های متنوع و کار گروهی و با مطالب آموزشی به‌روز کمبریج خواهد بود. سری کتاب‌ Evolve مجموعه ای 6 سطحی است که بر پایه انگلیسی امریکن برای تدریس زبان انگلیسی به بزرگسالان طراحی شده است و زبان‌آموزان را از سطح مبتدی تا پیشرفته همراهی می‌کند. کتاب Evolve بر پایه دانش و تخصص مجرب‌ترین اساتید آموزش زبان و تجربه یادگیرندگان واقعی زبان انگلیسی از سراسر دنیا طراحی و تدوین شده است.

LearnIt (بهترین اپلیکیشن آموزش انگلیسی در ایران)

برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید … برای دانلود این مجموعه، مشاهده توضیحات بیشتر و موارد دیگر به ادامه مطلب مراجعه نمایید … برای اینکه بتوانید درباره کاری که در زمان آینده شروع می‌شود و تا مدت مشخصی ادامه دارد صحبت کنید، لازم است که از آینده استمراری در انگلیسی استفاده کنید. در انگلیسی می توان دو جمله واره یا جمله را با یکدیگری تلفیق و ادغام کرد و یک جمله ی مرکب ساخت.

یکی دیگر از آزمون‌های بین‌المللی که برای آزمون دانش زبان انگلیسی شما به کار برده می‌شود، آزمون تافل است. مکتب‌خونه دوره‌های آموزشی آزمون تافل را نیز بر اساس هر یک از مهارت‌های چهار‌گانه و به صورت مجزا و همین‌طور به صورت کلی و یک‌جا مخصوص داوطلبین این آزمون برگزار می‌کند. علاوه بر این مساله شما دیگر نیاز نیست نگران زبان بدن خود و سوتفاهم‌های کلیک احتمالی باشید. زبان بدن گاهی اوقات می‌تواند شما را نجات دهد اما بهتر است در محیط یادگیری از این قضاوت‌ها دور بمانیم. یادگیری آنلاین با حذف کردن این قضاوت‌ها شما را به سمت هدف اصلی یعنی یادگیری زبان انگلیسی سوق می‌دهد. این کتاب از محبوب ترین منابعی است که تقریبا هر زبان آموزی آخرین نسخه آن را پیش از شرکت در آزمون مورد مطالعه و بررسی قرار می‌دهد.