توستر بوش مدل TAT4P420 فروشگاه اینترنتی جاست کالا | سناپویان

در توستر بوش مدل TAT6A803 با تکنولوژی Toast to Taste شما می توانید با دکمه موجود در کنار دستگاه میزان درجه تست را بنا به سلیقه خود انتخاب کنید و یا در صورت نیاز از آپشن یخ زدایی آن استفاده نمایید، به جرات توستر بوش هر آنچه برای یک دستگاه تست نیاز است را به همراه خود دارد. توستر بوش BOSCH مدل TAT4P420 با توان 970 وات و ظاهری بسیار شکیل ، جلوه زیبایی به آشپزخانه شما میبخشد. توسط توستر بوش میتوانید نان های داخل یخچال را به صورت تازه و برشته میل نمایید که این ویژگی از اصراف نان جلوگیری میکند. توستر TAT4P420 دارای سیستم گرمایش flat heating element بوده که موجب توزیع گرما در تمام نقاط نان به صورت یکسان میشود. هنگامی که از توستر های عادی چندین بار پیاپی استفاده میشود ، دمای داخل دستگاه بالا میرود و نان های سری بعدی نسبت به نان های سری اول ، برشته تر میشوند.

توستر کامپکت بوش مدل TAT8611

برای توست شدن تمام نان ها با یک دما و میزان برشتگی در توستر TAT4P420 از ویژگی Auto heat استفاده میشود. توستر بوش بر روی پنل خود دارای کلید های تنظیم حرارت در 6 مرحله ، کلید یخ زدایی و توقف عملیات میباشد. از قطعه فلزی مخصوصی که در بین دو جایگاه نان قرار دارد برای گرم نمودن نان های گرد و بزرگ و گرم کردن مجدد نان استفاده میشود. دستگاه توستر بوش مدل TAT6A001 به‌عنوان یکی از مارک‌های بسیار پرطرفدار قابلیت‌های بسیار ویژه‌ای دارد. قطعا یکی از دلایل محبوبیت برخی از برندها در بازار نیز همین قابلیت و کارایی متفاوت‌تر و بهتری است که توجه کاربران را به خود جلب می‌کند. این برند محبوب بازار دکمه‌ای در کنار دستگاه دارد که با کمک آن می‌توانید نان را به‌صورت آسانسوری به بالای دستگاه هدایت کنید.

  • انواع توستر بوش (توستر های معمولی و آون توستر ها ) مانند مابقی لوازم خانگی بوش دارای کیفیت بی نظیر و طول عمر بالایی هستند در نتیجه نیازی به نگرانی در خصوص خریداری محصولات بوش جایز نمی باشد و این لوازم می توانند سالیان طولانی همراه شما و خانواده ی شما باشند و همواره زندگی را  برای شما آسانتر و لذت بخش تر سازند  .
  • این مدل نیز مانند مدل های دیگر مشابه دارای طراحی کشیده و یک جایگاه نان، سینی خرده نان، تنظیمات کارآمد و مشخصاتی مشابه با دستگاه های دیگر در این برند معتبر است که می تواند لذت خوردن نانی تازه را به منزل شما هدیه دهد.
  • وجود سیستم برشته کن متمرکر باعث می شود، بتوانید قطعات نان را در این توستر به طور متنوعی توست کنید.
  • شما می توانید تصاویر این سه مدل را به راحت در کنار هم مشاهده فرمایید و یا کلیک بر روی نام آن ها، جزییات هرچه بیشتر و تصاویر آن ها را نیز در فروشگاه 20 بخر مشاهده نمایید.
  • پس از کارکردن با دستگاه، دیگر نگران خرده نان‌های ریخته شدن در داخل آن نباشید چرا که توستر بوش سینی در زیر آن وجود دارد و به‌راحتی قابل جدا شدن و شستشو است.

اگر این محصول را قبلا از آنتیک کالا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. این مدل یکی از رنگ های خاص قرمز است که با طوسی ترکیب زیبایی را برای آشپزخانه شما رقم می‌زد. این مدل مشابه 3 مدل دیگر در این دسته است که با تفاوت رنگی خود، امکان انتخاب را در این طیف رنگی را برای افراد مهیا می سازد و اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که ست قرمز یا استفاده از رنگ های گرم و شاد را برای دیزاین منزل خود انتخاب کرده اید، قطعاً استفاده از آن برایتان لذت بخش خواهد بود. در این مقاله به بررسی توسترهای نان می پردازیم، با مدل های مارک بوش همراه شما خواهیم بود و برای آنکه بتوانید راحت تر این متن را دنبال کنید در ابتدا تفاوت و شباهت های کامل در مدل های مختلف را همراه شما بررسی خواهیم کرد و در مرحله بعد به صورت دسته‌بندی شده تک تک مدل ها را از لحاظ مشخصات بررسی می کنیم. دیگر لازم نیست صبح ها نگران تغذیه ی فرزندان خود بوده و تایم زیادی را به آماده کردن صبحانه ی آنها اختصاص دهید، با داشتن توستر های بوش در منزل می تواند در کوتاه ترین زمان صبحانه ای گرم و فوق العاده برای خانواده ی خود آماده کرده و از صرف آن در کنار یکدیگر لذت ببرید .

افزودن به سبد خرید

این مدل که با ترکیب سفید و طوسی طراحی شده است دارای 1090 وات قدرت، سینی خرده نان برای سهولت تمیز کردن و بهداشت دستگاه و تمامی خصوصیات ذکرشده مشابه با مدل های دیگر است. در کنار این دستگاه نیز شما امکان تنظیم درجه تست و استفاده از حالت یخ زدایی را در دسترس دارید و می توانید این مدل را با تضمین تست، گرم کردن نان و یخ زادیی بسیار با کیفیت و آنچه درخور برند بوش است را در اختیار داشته باشید. در توستر بوش مدل TAT6A803 به تنظیم خودکار حرارت اشاره دارد و با تنظیم حرارت مناسب به نانی که در وسط جایگاه قرار گرفته است، کیفیت خوش طعم ترین نان را هدیه می دهد. در توستر بوش حرارت دهنده ای از جنس شیشه کوارتز است که به لطف این فناوری چهار میله شیشه ای کوارتز در داخل توستر بوش آورده شده است که از دو طرف حرارتی متناسب پخش خواهد کرد و این تکنولوژی تضمین کیفیت مناسب نان برای شماست، آنچه مسلما هر خریداری به دنبال آن می‌گردد.

توستر بوش مدل TAT4P420 فروشگاه اینترنتی جاست کالا | سناپویان عملکردهای این توستر علاوه بر برشته کردن نان شامل یخ زدایی از نان منجمد و همچنین گرم کردن مجدد نان نیز می‌شود. فرایند گرم کردن مجدد انواع نان و شیرینی از طریق قرارگیری این مواد خوراکی بر روی میله‌های فلزی قابل جابجایی بر روی درگاه انجام می‌شود. با استفاده از  دکمه Stop خواهید توانست فرایند دستگاه را در هر زمان دلخواه متوقف کنید. وجود سینی کشویی جمع کننده نان نظافت توستر بوش مدل TAT7S25 پس از هربار انجام فرایند را به آسانی امکان‌پذیر کرده است.