آشنایی با خواص “سیر سیاه”- اخبار طب سنتی اخبار اجتماعی تسنیم

همچنین تحقیقات دیگری هستند که خواص مفید پلی فنول ها را برای سلامت قلب و عروق، سوخت و ساز بدن، پیشیگیری از سرطان، شادابی پوست، سلامت روده ها و پیشگیری از عفونت میکروبی تایید می کنند. طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز مانند سیر سفید معمولی است و بهترین موقع برای مصرف آن صبح ناشتا است. اگر چند روز خوردن سیر سیاه در صبح را امتحان کنید متوجه می‌شوید که در آن روز چقدر شما با انرژی و سرحال هستید. هم چنین توصیه می‌شود به علت انرژی زا بودن قبل از خواب آن را نخورید باعث بی‌خوابی در شما می‌شود. سیر سیاه دکتر بیز با استفاده از با کیفیت‌ترین سیرهای خام و با روش‌های اصولی و بهینه تولید‌ می‌شود.

بوته‌های سیر برای هفته‌ها در معرض میزان مشخصی از متغیرهای گرما و رطوبت قرار می‌گیرند. هنگامی که سیر به سیر سیاه تبدیل می‌شود، مزایای سلامتی موجود در آن افزایش می‌یابد. آیا می دانستید که برخی از غذاهای کاهش وزن وجود دارند که ارزش غذایی یکدیگر را افزایش می دهند؟ در اینجا درباره سیر سیاه و لاغریو هم افزایی مواد غذایی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فواید مطرح شده برای سیر سیاه

این محصول به شما کمک‌ می‌کند تا با بهبود سلامتی بدن خود، به کیفیت زندگی، شادابی و تندرستی خود بیفزایید. سیر سیاه چیست ؟ فراورده ای که از تخمیر سیر عادی در حرارت و رطوبت کنترل شده تهیه و تولید می‌شود. در این فرایند سیر معمولی مابین ۶۰ تا ۹۰ روز در دمای حدودی ۶۰ تا ۷۷ سانتی گراد محافظت می شود .

طعم شیرین و حالت ژلاتینی آن باعث شده است که بتوان آن را به انواع خوراک گوشت و سبزیجات اضافه کرد. دسترسی از IP یا منطقه‌ی جغرافیایی شما، به دلیل برخی تنظیمات امنیتی وب‌سایت، محدود شده است. اصولا باید نرم و حالت ژله ای یا پاستیلی داشته باشد.در صورتی که رطوبت زیادی دارند اجازه بدین زمان کمی در معرض فضای آزاد قرار بگیرند تا با از دست دادن مقداری رطوبت حالت ژله ای به خود بگیرد.

تأثیر و طرز تهیه سیر سیاه بر لاغری

توصیه می شود ورزشکاران بوته های سیر رابه وعده های غذایی و اسموتی اضافه و قبل از تمرین های ورزشی میل می کنند. سیر سیاه ۲۰۰ گرمی بین ۷۵ تا ۸۰ هزار تومان در فروشگاه‌های اینترنتی عرضه می‌شود. خواصی که برای سیر سیاه در ادامه ذکر می شود طبق تحقیقات علمی و مستند است و برای مطالعه علمی منابع هر مطلب ذکر شده است که به زبان انگلیسی هستند. یک منبع علمی مناسب که تحقیقات را جمع بندی کرده این مقاله علمی است.

فرآوری و تهیه سیر سیاه چگونه است؟

دلیل کمتر شدن بوی سیرسیاه نسبت به سیر تازه وجود ماده‌ای به نام آلیسین و تخمیر شدن فروشگاه آریو کالا آن است. این ترکیب طبیعی دارای خواص ضد ویروسی، باکتریایی، ضد انگلی و قارچی است. در سیرسیاه این ترکیب در اثر تخمیر شدن تبدیل به آنتی اکسیدان شده و بوی تند آن کمتر می‌شود. افزایش خاصیت آنتی اکسیدانی سیر سیاه خاصیت درمانی آن‌ را بیشتر می‌کند؛ در نتیجه خرید سیر سیاه توصیه می شود. شرکت بیز در محیطی بهداشتی و صنعتی این فرآیند را روی سیر لحاظ می‌کند.

  • سیر سیاه حاوی مواد لینولئیک است که می تواند به درمان مشکلات جنسی مختلف از جمله زود انزالی کمک کند.
  • با این حال، داشنمندان هشدار می دهد که بیمارانی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند، ممکن است بخواهند هنگام استفاده از سیر سیاه در رژیم غذایی خود محتاط باشند.
  • سیر سیاه خواص آنتی اکسیدانی بسیار بالایی دارند و به عنوان یک ماده مغذی برای محافظت از کبد در برابر مصرف مواد غذایی ناسالم بسیار مفید بوده و به راحتی کبد را پاکسازی کرده.
  • موش‌ هایی که سیر سیاه مصرف می‌ کردند در مقایسه با موش‌ هایی که سیر سیاه مصرف نمی‌ کردند به میزان قابل‌ توجهی سطوح گلوکز و انسولین کمتری را در خون خود تجربه کردند.
آشنایی با خواص “سیر سیاه”- اخبار طب سنتی اخبار اجتماعی تسنیم