تعمیرات تلویزیون شهری

همچنین به توازن رساندن قیمت قطعات ارائه شده جهت رفاه مشتریان (با توجه به نوسانات اخیر بازار ارز در کشور) و ارائه مشاورههای تخصصی فنی همراه با پشتیبانی از صفر تا صد از دیگر خدمات ما تلویزیون شهری میباشد. هر کدام از نمایشگر ها معمولا در همان ابعاد استاندارد نمایشگر های دیگر تولید می شوند و می توانند از 2، 4، 8، 9 و یا حتی صد صفحه نمایشگر تشکیل شوند. از جمله برندهای معتبری که ویدئووال را تولید و عرضه می کنند می توانیم ویدئو وال سامسونگ، ویدئو وال ال جی، ویدئو وال پاناسونیک، ویدئو وال شارپ و ویدئو وال فیلیپس را نام ببریم. دیزل ژنراتورهای کاترپیلار هم یکی از برندهای شناخته شده و پرکاربرد در حوزه تامین انرژی برق هستند. بلکه ۱/۴ یا ۱/۲ یا ۱/۸ یا ۱/۱۶ آن را ، آن هم برای کسری از ثانیه روشن ٬ و سپس به تقسیم بعدی برویم. این در حالی است که نوع آفلاین این قطعات، ابتدا تصاویر را روی حافظه انتقال داده و سپس بر روی صفحه تلویزیون نمایش می دهد.

را در کل کشور نصب و راه اندازی کرده است.

انواع پاور تغذیه ضد آب و یا ضد باران در بازار موجود میباشد که انتخاب نوع منبع تغذیه بستگی به نوع محلی دارد که تلویزیون قرار است در آن جا به اجرا در بیاید. این اجزا محلی برای نصب و سوار شدن ماژول ها، پاور و برد کنترلر می باشند که در نهایت صفحه نمایش تلویزیون شهری را تشکیل می دهند. حتی اگر تلوزیون در جایی نصب شده که صدا سیما سیگنال ندارد یا ضعیف است می توانیم از ماهواره کانال ها را دریافت کنیم و از طریق تلویزیون پخش کنیم . برای اکثر مردم ویدیو وال گروهی از صفحات نمایش کنار هم است که یک تصویر واحد و بزرگ را شکل میدهند. شدت نور که در واحد شمع در متر مربع نشان داده می شود. از طرفی اگر شدت نور در صفحهنمایش بیش از حد بالا باشد، میتواند در فضاهای بسته و یا محیطهای تاریک، چشم بینندگان را خسته کند.

تلویزیون شهری

قابلیت اکولایزر سیاه (Black Equalizer) در این سری از نمایشگرها کمک میکند تا جزئیات بیشتری از تصاویر تیره و تاریک مشاهده شود. 2) ضد ضربه باشد تا در مقابل برخورد اجسام در مکان های مختلف مقاوم باشد. به راحتی با ضربه دچار شکستگی یا پرش تصویر نمیشوند. در برخی از اتاق های مانیتورینگ از سیستم هایی با نام ویدئو وال (Video Wall) برای نمایش تصاویر استفاده می کنند در این مقاله قصد داریم تا شما را با این تکنولوژی آشنا نماییم. منبع تغذیه برق را به ماژول ها انتقال می دهد تا لامپ ها روشن شوند و ماژول ها شروع به کار کنند. مثلا لزومی ندارد یک مولد دائم دارای تابلوی کنترل وصل خودکار در زمان قطع برق شهر باشد. علاوه بر این کاربر باید هزینههای نگهداری، تعمیر یا تعویض قطعات و برق مصرفی را نیز در نظر بگیرد. به شمار میرود. با تکیه بر تکنولوژیهای جدید میتوان به جرات گفت که علاوه بر تلویزیون و رادیو، میتوان اطلاع رسانی و تبلیغات را در سطح وسیعتر و با تقسیمبندی برای فرهنگها، نیازها و دیدگاههای مختلف مخاطبان با راهکار دیجیتال ساینج طراحی کرد.دیجیتال ساینج پنجرهای است به سوی تبلیغات مدرن،پویا و مشتری پسند، اطلاع رسانی و به روزرسانی به هنگام مشتری مدار، آموزش درلحظه به همکاران و مشتریان و سرگرمی به همراه نمایش محتواهای مورد نظر شما.

قطعات تابلو روان

در صورت مشاهده قیمت پایینتر با مشخصات اعلامی شرکت تمامی مبلغ شما قبل از تحویل تابلو عودت داده خواهد شد. فروشگاه اینترنتی ایده برتر در جهت ارتقای کیفیت محصولات و فروش کالاهای دیجیتال اقدام به فروش ویدئو وال و مانیتور صنعتی در بهترین مدل های موجود در بازار به صورت آنلاین نموده است که به راحتی می توانید مشخصات و لیست قیمت ها را در سایت مشاهده کنید. این موضوع جهت نمایش دادن محتوای پویا و تاثیرگذار در جهت جذب مشتری بسیار تاثیرگذار است.

با توجه به ناتوان بودن تلویزیون های خانگی و معمولی و عدم استفاده از آنها در مدت زمان طولانی، شرکت های شاخص تولید کننده سیستم های تصویری به طراحی و ساخت نمایشگرهای نسل جدید پرداخته اند. علاوه بر این، اهداف شما مشخص میکند که میزان استفاده شما از ویدئو وال چه مدت زمانی است. زمانی که به سیستم ویدئو وال فکر میکنید چه چیزی به ذهن شما میآید؟ در ابتدا بهتر است نگاه کلی به تلویزیون شهری داشته باشیم و ببینیم چگونه کار می کند و از چه چیزی تشکیل شده است. هزینههای کلی یک دیوار ویدئویی تا حد زیادی به اندازه صفحهنمایش، پردازنده، نوع فناوری نمایش، کیفیت ویدئویی و همچنین هزینههای جانبی مانند نصب آن بستگی دارد. یکی از نکات مهم در انتخاب ویدئو وال LCD، میزان فاصله قاب تا قاب (bezel to bezel) نمایشگرها است.

به راحتی با ضربه دچار شکستگی یا پرش تصویر نمیشوند.

توانایی ارائه تصاویر واضح، با کیفیت بالا، و در اندازه های بزرگ از کارایی های عمده ویدئو وال هاست. آیا شما نیاز دارید که 24 ساعت از ویدئو وال استفاده کنید و یا تنها چند ساعت در روز برای شما کارایی خواهد داشت؟ شرکت SSCO با در اختیار داشتن مدرنترین و باکیفیتترین تجهیزات روز به همراه یک تیم حرفهای و مجرب آماده اجرای پروژههای شما عزیزان است. در کشورهای پیشرفته، مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرها احاطه میشوند و سیستمهای اطلاع رسانی دیجیتال جایگزین سیستمهای سنتی (پوسترها، بروشورها و اعلامیههای چاپ شده و …) شده است. در کشورهای پیشرفته، مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرهای تصویری احاطه میشوند و سیستمهای اطلاع رسانی دیجیتال جایگزین سیستمهای سنتی (پوسترها، بروشورها و اعلامیههای چاپ شده و…) شدهاند. این نمایشگرهای دیواری برای برنامه های کاربردی که قابلیت طمینان مطلوب آن بسیار مهم است فراهم می کند.

در حالی که مشاهده یک صفحهنمایش کوچکتر تنها در فواصل نزدیک امکانپذیر خواهد بود. از طرفی Pixel Pitch رابطه مستقیم با فاصله بیننده با نمایشگر دارد، به طوری که هر چه Pixel Pitch بیشتر باشد، وضوح تصویر از نزدیک کمتر شده و تنها برای مشاهده بهتر، فاصله دید بیشتر موردنیاز است. در صفحات نمایش هرچقدر فاصله بین مرکز دو پیکسل کمتر باشد (Pixel Pitch)، وضوح تصویر بالاتر است. انتخاب نمایشگر ها باید مطابق با توانایی آنها در نمایش جزئیات و یا به زبان ساده رزولوشن آنها باشد تا در کار نظارتی اپراتور ها اختلالی ایجاد نگردد برای مثال برای خواندن نوشته های ریز در تصویر به مشکل بر نخورند. پس از انتخاب دیوار مناسب برای نصب، ارتفاع ویدئو وال را از کف و در نقطه ای که شروع می شود تا قسمت بالایی و انتهایی دیوار را اندازه بگیرید. در سال ۲۹۲۵ شانزده شرکت در آمریکا شروع به ساخت و طراحی برای ساخت تلویزیون های الکترونیکی کردند.

از مزایای مهم استفاده از مانیتور صنعتی یا ویدئو وال صنعتی در درجه اول نصب آسان، فیکسچرهای کمتر و نیاز به نگهداری کم آنها می باشد که هیچ دردسر و هزینه ای برای بروزرسانی دستی نمایشگرها وجود ندارد. نقطه عطف این نمایشگرها قاب یا بزل بسیار نازک در حد صفر میلیمتر است، که بیشتر برای مکان هایی که خطوط بزل محدود کنند است مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین ابعاد نمایشگرها در وضوح محتوای ویدئویی تاثیر مستقیم دارد، به صورتی که تصاویر و نوشتهها در صفحهنمایشهای کوچک با فواصل زیاد از تماشاگران، همیشه ناخوانا و مبهم به نظر میرسند. علاوه بر جذب مخاطب، مکان ویدئو وال تاثیر مستقیمی بر روی روشنایی، سطح پیکسل، وضوح و قدرت موردنیاز صفحهنمایش دیواری میگذارد. علاوه بر این مانیتورهای صنعتی دارای درجه حفاظت هستند که این دستگاه ها را در مقابل ورود گرد و خاک و آب و رطوبت مقاوم می کند.

امروزه استفاده از ویدئو وال بسیار رایج شده است چرا که کلیه مراکز اداری، تفریحی و اقتصادی (دولتی و خصوصی) برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتری در رقابتی روز افزون با یکدیگر میباشند. به دلیل این که چشم با دیدن این تابلو ها اذیت نشوند. برای مثال نمایشگرهایی که بر روی سازههای فرسوده و حتی اطراف آنها نصب شدهاند، احتمال آسیب دیدن بالایی داشته و میتواند در آینده، هزینههای گزافی را برای جابهجایی و یا تعمیر تجهیزات تخریب شده ایجاد کند. بنابراین ما به صورت سرخود نمیتوانیم نسبت به نصب این تلویزیونها اقدام کنیم و باید مجوز لازم را داشته باشیم. هنگام بستن این تلویزیونها دقت داشته باشید که فشار طناب نباید به تلویزیون صدمه وارد کند.

دانشمندان زیادی در پیشرفت تلویزیونهای ابتدایی نقش داشتند، تا اینکه سرانجام جان لوگی برد که دانشمند اسکاتلندی برای نخستین بار توانست تلویزیونی ضد نور را در سال ۱۹۲۵ در لندن منتقل کند، یک سال بعد یعنی در سال ۱۹۲۵ جان لوگی برد توانست تصاویر سیاه و سفید متحرک را در لندن منتقل کند. ویدئو وال، تلویزیونهای صنعتی هستند که در همایشها، برنامههای تلویزیونی و جاهای مختلف دیگری کاربرد منحصر به فرد خودشان را دارند. در این مقاله قصد داریم که دربارهی مدلهای مختلف ویدیو وال، تاریخچه این دستگاهها، دیجیتال ساینیچ و کاربردهای آن، تفاوتهای ویدیو وال با تلویزیونپهای معمولی و ابعاد این دستگاهها، توضیح مختصری ارائه دهیم. ویدئو وال ها برای نمایش تصاویر بسیار بزرگ که در مانیتور های معمولی جا نمی شوند مناسب هستند. بهتر است بدانید که صفحهنمایشهای بزرگ از دور به راحتی قابلمشاهده و برای فواصل دور انتخاب بسیار مناسبی هستند.

اغلب این تلویزیونها قابلیت پخش برنامههای تلویزیونی را نیز دارند و ضد آفتاب میباشند. از دیگر مزیت های تابلو ال ای دی به رنگی بودن ، قابلیت پخش فیلم و تصویر این تابلو ها میتوان اشاره نمود. خصوصیت تازه سازی تصویر نمایشگر از دیگر قابلیت های دیجیتال ساینیج ها، مانیتورهای صنعتی و ویدئووال ها است که باعث می شود پیکسل ها کیفیت خود را حفظ کنند. ویدئووال یا مانیتور صنعتی قیمت بالایی دارند که این موضوع باعث شده است صاحبان مشاغل ویژگی های این تلویزیون صنعتی را نادیده بگیرند و از مانیتورهای با مصارف خانگی و شرکتی برای کار خود استفاده کنند. ویدئو وال (VIDEO WALL ) یک سیستم نمایش عریض صنعتی و یکپارچه با کار کرد ۲۴ ساعت و هفت روز هفته در ۳۶۵ روز سال با قابلیت پخش تعداد زیادی از ورودیهای ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد.

در تابلوهای روان مشکلی که وجود دارد، امکان بزرگ کردن ابعاد صفحهنمایش است. در بسیاری از مواقع زمانی که شما در موتور های جستجو مشغول سرچ کردن اطلاعاتی در باره تلویزیون شهری یا نمایشگر شهری می شوید امکان اینکه شما را به سمتی که نباید بروید بکشاند بسیار زیاد است پس بهتر است اصلا در خرید خود عجله نکنید. با توجه به اینکه تلویزیونهای خانگی و معمولی توانایی کار در چنین محیطهایی را برای مدت طولانی ندارند، برندهای شاخص تولید کننده سیستمهای تصویری مبادرت به طراحی و ساخت نمایشگرهای نسل جدید یا ویدئو وال نموده اند. دستگاه مانیتور صنعتی نیز همانند دستگاه ویدئو وال از قابلیت های متنوع و چشمگیری برخوردار است و کاربرد فراوانی در مشاغل مختلف و استفاده های طولانی مدت در طول شبانه روز دارد. در دهه ی ۱۱۲۵ تلویزیون ها پیشرفت چشمگیری داشتند. البته به دلیل هزینه های زیاد تولید، پخش گستردهای از تلویزیون های رنگی صورت نگرفت تا اینکه در سال ۱۱۲۵ تولید و عرضه ی گسترده تلویزیون های رنگی در بازار شروع شد.

یک موقعیت مکانی مناسب برای نصب ویدئو وال در جذب مشتریان یا مخاطبان بسیار حائز اهمیت است. نصب می شوند. تلویزیون های شهری رنگی بوده و قابلیت پخش انواع تصاویر و ویدئو ها را دارند.این تلویزیون ها مناسب برای تبلیغات محیطی هستند و تاثیر به سزایی بر روی مخاطبان می گذارند. تابلو هایی که می تواند در هر محیطی نصب نمود و به راحتی با اطمینان خاطر از آنها استفاده نمود. شما باید اطمینان کسب کنید که سیستم اگزوز دیزل ژنراتور به تجهیزات دیگر متصل نیست. همچنین اطمینان حاصل کنید که مکان ویدئویی انتخابی شما کاملا ایمن بوده و امکان آسیب احتمالی به تجهیزات بسیار ناچیز و یا صفر باشد.

ویدیو وال (VIDEO WALL) یک سیستم نمایش عریض صنعتی و یکپارچه با کارکرد ۲۴ ساعت و هفت روز هفته در ۳۶۵ روز سال با قابلیت پخش تعداد زیادی از ورودیهای ویدئویی در فرمتهای مختلف می باشد. تابلو روان با ال ای دی ثابت، کم خطر هستند و شکنندگی کمتری نیز دارند. تابلو های ماژول ال ای دی که توسط بهترین طراحان و تابلو سازان ساخته می شنود پروسه ی مختلفی دارند. به دلیل این که این بلوک ها قابل تعویض و جایگزینی مجدد هستند ماژول ال ای دی نامیده می شوند چرا که در علم الکترونیک به قطعاتی که قابلیت جدا شدن و پیوند خوردن مجدد را دارند به اصطلاح ماژول می گویند. برای مثال صفحه نمایشی که به راحتی از دور قابل تشخیص است، تعداد تماشاکننده بیشتری نسبت به یک ویدئو وال غیرقابلمشاهده از فاصله دور دارد.

فاکتور مهم بعدی که بر قیمت تمام شده نمایشگر شهری، تاثیر مهمی دارد؛ جنس و کیفیت لوازم و قطعات به کار رفته در آن مانند نوع کابینت ها و جنس بدنه، کیفیت ماژول ها، پاور، مینبرد، ویدیو پروسسور و… مجموعه عمران تجارت ماداکتو جهت تولید تلویزیون شهری از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده می نماید.تلویزیون شهری در امر تبلیغات شهری بسیار مهم بوده و یکی از ارکان تبلیغات جامع در سطح کشور می باشد، که در حوزه تبلیغات محیطی قرار میگیرد . شرکت سپهر صنعت آداک تاکنون بیش از صدها تلویزیون شهری را در کل کشور نصب و راه اندازی کرده است. تمامی دوره ها تحت نظارت سازمان فنی حرفه ای کشور و با اعطای مدرک معتبر برگزار می شود. برای دریافت آموزش های رایگان مرتبط با حوزه علاقهمندی خود فقط کافیه فرم رو تکمیل کنید. دسته بندی دیگری که در حوزه تلویزیون شهری چیست و انواع آن می توان بیان کرد دسته بندی بر اساس نوع کارکرد تلویزیون ها می باشد.