واقعیت رایانهای مفهوم کلی واقعیت افزودهاست

در واقع وایلدکت یک توانایی خاص هم دارد که اثری بر مهارت بکس وی ندارد؛ نام این توانایی او نه جان داشتن است. او اعتقاد شدیدی به بتمن دارد و میبینیم که در طول فیلم هیچکس به اندازهی او قدم در جای پای شوالیهی تاریکی نمیگذارد. بروس شاید قوانینی برای خودش وضع کرده بود، اما در طول مسیرش به موانعی میرسد که برای عبور از آنها راهی جز زیر پا گذاشتن آنها ندارد. همیشه با خودش مقداری کریپتونات سبز رو حمل میکنه. کسی که همیشه نقش صدای راهنمای بروس را ایفا کرده و درحالی که او در مواجه با مشکلاتش به بنبست خورده، آلفرد درون بقیه را میبیند و کشف میکند. حداقل بروس میتوانست برای مدت دیگری به پوشیدن لباس بتمن ادامه دهد. جدیدترین و بهترین لباس های بتمن را میتوانید در فروشگاه میلی جون ببینید.

اگر گاتهام نمایندهی خیالی بزرگترین شهرهای دنیا (در اینجا بهخصوص غرب) باشد، بین فرزند یکی از آن کشورهای فقیری است که دنیا ادای کمک کردن به آنها را درمیآورند. امروز این موضوع ثابت شده که بهترین کشورها، کشورهایی هستند که نه به خودشان، بلکه به پیشرفت کشورهای دیگر کمک میکنند. اکنون کارهای بتمن نه تنها فراموشنشده، بلکه از آن به عنوان نمادی از امید، همبستگی، مسیری به سوی روشنایی و پیشرفت یاد میکنند که بروس سعی در القای آن داشت.

همهچیز یک حالت علت و معلولی دارد و در این دنیا همهچیز مثال بال زدن همان پروانهای است که به طوفان تبدیل میشود. چون گاتهام به دست خوب کسانی سپرده خواهد شد.و نولان بهطرز هوشمندانهای بعد از سالها داستانش را به نقطهی اولش برمیگرداند و اجازه میدهد سهگانهاش با خیزش بلیک به عنوان بتمن جدید به پایان برسد. اما همانطور که میدانیم در «برمیخیزد» همهچیز بعد از زدن یک دور کامل به نقطهی اولش بازمیگردد.حرکت راسالغول خبر از عمق فاجعهی گاتهام میداد. بلکه کسی است درست مثل بروس که در کودکی معصومیتش را از دست داده و با دنیای خشن روبهرو شده است و اگر بروس دم از تاریکی میزند، او آنجا به دنیا آمده است.

اضافه بر این به اعتقاد منتقدان، وی صدای تند و تیزی داشت و لهجه بوستونیاش نیز توی ذوق میزد. توی این انیمیشن هم (که از روی کمیکی با همین نام اقتباس شده) توی مبارزه ی فلش و ایبارد ثاون خط زمانی بهم ریخت. البته، بهخاطر طرفداران زیادی که پیدا کردهاند، درآمد و فروش بسیار خوبی هم دارند. و سریعترین فیلمی شد که به فروش ۴۰۰ میلیون دلاری میرسد (در هشت روز). فروشگاه اینترنتی پرشین خرید با دنبال کردن استراتژی کسب رضایت مشتریان خود توانسته است یکی از موفق ترین کسب و کارهای اینترنتی به شمار آید.

همین فیلم به مخاطب اجازه می دهد نگاهی به جنبه تحقیقاتی یک پرونده بیندازد در حالی که قاتل ماجرا را در ظلمت لباس های بتمن واقعی نگه می دارد. از آن روز به بعد، سوامپ تینگ (Swamp Thing) هم در باتلاق خودش و هم در کل دنیای دیسی شروع زد به پرسه زدن؛ آن هم بدون داشتن هر گونه لباسی! بروس اما هنوز خیلی بیتجربه است و دلیل اینکه چرا راس الغول این شهر را انتخاب کرده است را آنطور که خودش فکر میکند، نمیداند. اما همین که گاتهام برای نابودی انتخاب شده، باید بروس را به فکر دربارهی دلیل آن میانداخت. و در اینجا به همان بحثی بازمیگردیم که مقاله را با آن شروع کردم: بروس برای تبدیل شدن به نمادی جاویدان باید مرگ را شکست دهد.

لباس کلاسیک بتمن

قبلا دربارهی نقش لیگ سایهها در برقراری عدالت در جهان گفتم. در سال ۲۰۲۰ بیشتر اعضای لیگ عدالت بازنشسته شدن که یکی از اونها بتمنه. برای همین زرهی رو ساخته به نام جاستیس باستر که اگه یه وقت اعضای لیگ عدالت فاز بد گرفتشون، با این زره دخلشون رو بیاره. از طرفی، میفهمیم که بروس قابلیت خلبان اتوماتیک هواپیمایش را تعمیر کرده است و از طرفی دیگر، او را برای آخرین بار زمانی در هواپیما میبینیم که فقط پنج-شش ثانیه به انفجار بمبی که تا شعاع شش مایلیاش را نابود میکند، نمانده است. و این قولی است که او نه تنها به خاطر ریچل، که به خاطر آلفرد باید در نگه داشتن آن تلاش کند.

نقشهی راه نولان برای این شخصیت این است که «بتمن» را به قدرت نمادینی برساند که حتی با مرگ «بروس وین»، آتشش شعلهور باقی بماند.اینجا به همان پایانبندی مبهم و بحثبرانگیزی که نولان برای «برمیخیزد» طراحی کرده است، میرسیم. اما روشنترین مدرک زنده ماندن میراث بتمن را باید در افسر جان بلیک (جوزف گوردون-لویت) جستجو کنیم. این نماد برای مدتها فارق از هر بلایی که سر بروس وین میآید، زنده خواهد ماند، اما بازگشت بتمن ممکن است دوباره معنای آن را به خاطر بیاندازد.

لباس بتمن با شمشیر

و این وسط، بروس فرصت پیدا کرد تا قولی که زمانی به ریچل داده بود را عملی کند: بتمن را پشت سر بگذارد و یک زندگی معمولی داشته باشد. اینجا ما یک ابرقهرمان حیاتی کدهای اخلاقی محکم را نمیبینیم و حتی در ویدیو تازه پخششده از پشت صحنه، شاهد حملهی بتمن دارای چوب بیسبال به فردی افتاده روی زمین بودیم. وی با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار یکی از اهداف این نمایشگاه است که مورد توجه مناطق 22 گانه نیز قرار گرفته است، افزود: در این نمایشگاه از طرح پروژه باغ گلاریس در منطقه 5 رونمایی و از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای اجرایی شدن این پروژه دعوت به همکاری و همراهی شد. در این تئاتر از سیستمهای کامپیوتری سیلیکون گرافیک و سیستم حسگر Polhemus استفاده شد. در مجموع، فیلم «بتمن» ساخته مت ریوز، یک فیلم باورنکردنی، خلاقانه و منحصر به فرد است که بسیاری از شخصیتها را کاملاً به درستی نشان میدهد، و استادانه موفق میشود دنیایی زنده و پر از بازیگران شگفتانگیز و شخصیتهای جانبی و سرکش را خلق کند.

لباس های بتمن

وجود دارد، که در قدیم فقط به صورت اسباب بازی برای پسر بچه ها تولید میشدن ولی با گذشت زمان و با ورود هنرمندان به این عرصه اکشن فیگور تبدیل به یک اثر هنری که بیشتر برای کلکسیونر ها و بزرگسالان درست میشد تبدیل شد و جایگاه ویژه ای تو صنعت فیلم سازی نیز پیدا کرد به طوری که بسیاری از فیلم سازان روی فروش کالکتیبل هاشون بعد از ساخت فیلم حساب زیادی باز میکنن.مثل اکشن فیگور بتمن یا اکشن فیگور آیرون من یا همون مرد آهنی خودمون در ضمن با طرح گنجینه دالاران شما میتونید با خرید اکشن فیگور دالاران رشد سرمایه داشته باشید ! کاملکننده این روند نیز کریستوفر نولان بود که در سهگانه اختصاصی خویش به مدد کریستین بیل بر این سیاهیها و تردیدها افزود و او را تبدیل به یکی از آدمبدهای آثار خود ساخت که البته کارهای خوب میکنند! مایکل کیتون هم با دو بار ایفای این نقش، جزو پیشتازان است، ولی سه بار حضور بنافلک در نقش بتمن به این سبب که در فیلمهای جنبی مرتبط با وی یا آثار ترکیبی کمیکبوکی صورت گرفته، رسمیت لازم را ندارد و به هیچروی با دستاوردهای کریستین بیل که در سه فیلم کاملاً متمرکز بر بتمن تبدیل به وی شد، برابری نمیکند.

لباس بتمن کوچولو

این شخصیت به قدری در بین اعضای خانواده محبوب است که شرکت های تولیدی به فکر تولید لباس های بتمن برای کودکان به خصوص پسران هستند. در عوض پسر وی بهنام مایکل جی ویلسون یک تهیهکننده موفق در هالیوود شد و شماری چشمگیر از سری فیلمهای پرفروش و افسانهای و ۲۵ گانه جیمزباند را تولید کرد. این لباس برای کودکان در ردههای سنی مختلف طراحی و تولید میشود. رنگ لباس بتمن نیز متغیر خواهد بود و می توانید آن را در انواع طرح های مختلف مشاهده و خریداری نمایید. بروس نیز به سادگی با بازگشت به زندگی عادی در کنار سلینا کایل که او نیز روح گمشدهی دیگری است که نیاز به شروعی تازه دارد، این قول را عملی میکند. این شاید ما را یاد کشورها و سیاستمداران قدرتمندی میاندازد که یا چشمشان را به روی وضعیت اسفناک دیگر کشورها میبندند یا ادای کمک کردن به آنها را درمیآورند.

ما او را در تریلر اول مشغول حرف برای مراسم بزرگداشت شهردار میچل دیدیم؛ همان رویدادی که میدانیم کارماین فالکون و سلینا کایل (کت وومن) هم در آن حضور دارا هستند و بروس طی برگزاری آن حساس دومی پیام ریدلر و مرگ احتمالی کالسن مواجه میشود. بهترین نقش بعدی او «بووانگا بووانگا» در سال ۱۹۵۱ بود که بین مردم محبوب شد، اما کلاس بالایی نداشت. در پایان «شوالیهی تاریکی»، او برای ردیابی جوکر چارهای جز نفوذ به حریم خصوصی مردم و شنودِ تلفنهایشان ندارد و در پایان «برمیخیزد» نیز اگر شلیک موشکهای موتور سیکلتش نبود، کلهی بتمن منفجر میشد! شاید بروس فکر میکند با دیوانهی بیکلهای طرف هست که یک سنت کهن را بهانه کرده تا وحشتی به راه بیاندازد و شهری را با خاک یکسان کند. او از تمام توانایی خود برای اجرای نقش جوکر استفاده کرده است، بهطوریکه ممکن است گاهی از خود بپرسید که مایکل کیتن (در نقش بتمن) چگونه قرار است جلوی او را بگیرد!

تمام اینها نشان میدهد که حضور بتمن طوری روی جوانترها تاثیرگذار بوده که خیلیها موفق شدهاند مشکلاتشان را با نگاه به او فراموش کنند و سرنوشتشان را وارد مسیر دیگری کنند. بروس جلوی راس الغول را میگیرد و بعدا پیدا شدن سر و کلهی جوکر، بین او و معنایی که حرکت راس الغول داشته، فاصله میاندازد. تا اینکه در هشت سالگیاش، در راه بازگشت از سالن سینما به خانه، جو چیل پدر و مادرش را جلوی چشمانش به قتل میرساند. حتی اگر توضیحات سایت هات تویز رو بخونید راجع به آیتم هاش ( به طور مثال آیرون من مارک ۷ دایکست ) نوشته که : The 1/6th scale Iron Man Mark VII Collectible Figure specially features که این فیگور مفصل داره و اکشن فیگور حساب میشه ، امیدوارم تونسته باشم کامل توضیح بدم اگر سوالی هم داشتین حتما تو قسمت نظرات بپرسید.

لباس بتمن اصل

کاپ کیک های شکلاتی تیره با تزئین زرد و تاپر کوتاه تم بتمن هم میتونه انتخاب هیجان انگیزی برای این تم باشه. لباس های بتمن بزرگسالان نیز موجود است و اگر قصد دارید لباس را برای فرزندتان سفارشی کنید، این انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. گیفت های تولد، لوازم دکوراسیون مانند بنر، دسته های بادکنک، ظروف روی میز، دستمال و غیره؛ به شما کمک می کند تا شهر گاتهام را برای قهرمان کوچولوی خود و مهمانانش خلق کنید! مخصوصا اون لوگوی بتمن که انقدر قشنگه توی بعضی از لباس های دیگه بتمن دقیقا به همون شکل به کار رفته.

لباس بتمن کوچک

هنگامی بچهها همراه دوستانشان لباس بتمن و لباس شخصیت های کارتونی دیگر را میپوشند، روابط اجتماعی و آداب معاشرت و همکاری مهم همدیگر را یاد میگیرند. به این دلیل می قدرت گفت که شخصیت های کارتونی و ویدئویی از تاثیرگذارترین چهره ها در زندگی هر بچه و نوجوانی هستند. اگر برای کودکان قصد خرید هدیه تولد دارید می توانید گزینه های بسیاری را در نظر بگیرید که یکی از آنها لباس های شخصیت کارتونی می باشد. ۳- کاغذهای پلیسه شده را از وسط تا نمایید و کلیدی خلاقیت خود و به کارگیری از چسب، نوارهای پلیسهای رنگ زرد و مشکی را کنار نیز بچسبانید. نکته دوم این است که به سبب امتحان پسدادن ۹ نفر برای این نقش و در راه بودن نفر دهم تردیدی وجود ندارد که هیچیک از سایر قهرمانان کمیکبوکی تا به این حد ایفاکنندگان متعدد نداشتهاند و بتمنی از این بابت یک نمونه است.

نمونه بودن او از جهات دیگر نیز قابل بحث و بررسی و یک واقعیت چشمگیر است و آوردن اوصاف مردانی که از دیروز تا امروز تبدیل به مرد خفاشی شدهاند، بیش از پیش مسأله فوق و سایر خصلتهای وی را عیان و موضوعات موجود را واکاوی میکند. بعد از این که کل عالم خیال میکرد که بتمن مرده است، فرصتی پیش آمد که دیک تبدیل به بتمن شود؛ این در حالی بود که دیمین هم هویت رابین را در دست گرفت. زمانی بتمن در «شوالیهی تاریکی» گفت: «مردم حق دارن تا ایمانشون به حقیقت تبدیل بشه». لاوری بود که در سریال تلویزیونی بعدی که پیرامون بتمن درسال ۱۹۴۹ ساخته و عنوان «بتمن و رابین» به آن اطلاق شد، در قالب مرد خفاشی فرو رفت، لاوری با ۳۶ سال سن در آن زمان بازیگری باتجربه محسوب میشد و در فیلمهای حادثهای معروفی مانند «نشان زورو» (۱۹۴۰)، «شبح مومیایی» (۱۹۴۴) و «گذرگاه خطرناک» (۱۹۴۴) که بهگونهای خط و نشانهایی مشابه با بتمن داشتند و از سینمای حادثهای وام میگرفتند، بازی کرده بود، ولی حتی اگر این عامل هم درکار نبود، بهلحاظ فیزیکی و روحیات، بسیار بیشتر به بتمن میخورد.