کانال هواساز داکت اسپلیت فن‌کوئل کولر دریچه بازدید پیشه و مهارت مشهد، ابوطالب دیوار

به‌کارگیری رنگ‌های کوره‌ای پودری استاتیک موجب هارمونی رنگی بین رنگ دریچه و نمای اصلی فضای داخلی شده و از بدنه اصلی دریچه بازدید در برابر فرسایش و اثرات ضربه محافظت خواهد نمود. این دریچه بازدید تاسیسات نیز به مانند دریچه شیاردار ساده لولایی از شیارهای گریلی در طول 9 و 18 سانتی‌متر بر روی بدنه و قاب اصلی تشکیل شده است. اما با استفاده از ساختار سه پَری خود موجب حذف لولا و حفظ درب در قاب اصلی شده و در زمان نیاز به صورت کلی از فِرِم اصلی جدا خواهد شد. این آلیاژ در سال‌های اخیر توانسته جایگاه ویژه‌ای در سیستم هوارسانی برای خود پیدا نموده و اکثر قطعات دریچه هوا، کولر و بازدید تاسیساتی با کیفیت بالا از این گروه به دست خواهد آمد. تنوع رنگ، وزن کم، مقاومت در برابر رطوبت و فرسایش از دلایل اصلی استفاده از دریچه بازدید پلاستیکی داکت اسپلیت است.

دریچه تامین هوا/دریچه تامین هوای تازه

این دریچه بازدید داکت اسپلیت از یک معبر عبور هوای محیطی بر روی درب خود بهره دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌برد. پس از برشِ قطعه های فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به گوشه زنیِ تمام این قطعات اقدام می نماییم.پس از عملیات گوشه زنی باید به وسیله‌ی کرنرهای فلزی به صورت پِرسی این قطعات را به صورت قائم الزاویه به ‌یکدیگر متصل نماییم. این ابعاد به هر میزان که باشد با یک دریچه ترکیبیِ مشبک که اصطلاحا به آن دریچه لانه زنبوری نیز گفته می‌گردد پوشانده می‌گردد و در واقع این دریچه مشبک معبری برای تردد هوا از محیط به سمت محفظه داخلیِ دستگاه داکت اسپلیت است. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی دوطرفه نیز به صورت زاویه دار از دوطرف هوای محیط را وارد محفظه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌نماید و این دریچه بیشتر در جاهایی استفاده می‌گردد که دریچه بازدید داکت اسپلیت از دیوارها فاصله لازم را دارد و از هر دوطرف هوای محیط را جذب می‌نماید. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی را هم می‌توان به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ مخفی نصب و تعبیه کرد. اگر درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی لولایی باشد برای قفل کردنِ آن از قفل زیمنسی استفاده می‌شود.

  • هر کدام از انواع لوله فلکسیبل خصوصیات ویژه خود را داشته و وزن سبک، انعطاف بالا، نصب آسان و متناسب با شرایط متغیر از ویژگیهای مشترک آنها است.
  • نمایشگر روی صفحه ی جلویی دریچه ی برقی کنترلی رایمند وضعیت حرکت پره های عمودی و افقی دریچه را نشان می دهد .
  • همانطور که اشاره گردید با دستگاه سی ان سی همزمان بر روی درب و قابِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌توان به اصطلاح ابزارِ فانتزی با طرح ها و نقوشِ مختلف اجرا کرد.
  • با تعبیه‌ی قفل های زیمنسی در سوراخ های مربوطه همزمان باید جای پیچ های نصبِ دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی بدنه فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت انجام شود.
کانال هواساز داکت اسپلیت فن‌کوئل کولر دریچه بازدید پیشه و مهارت مشهد، ابوطالب دیوار

این اتصال برای اینکه به تمیزترین نوع ممکن درآید به صورت پِرسی و غیرجوشی صورت می‌گیرد تا پلیسه‌ یا بُراده ‌یا زایده ای روی نقاط اتصال اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی باقی نگذارد. با شکل گیریِ ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به ایجاد خزینه ‌یا جای پیچ بر روی نما یا قسمت دیواره‌ی داخلیِ پروفیل فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می نماییم. این جای پیچ ها اگر بر روی نمای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد گردد دریچه به صورت پیچ از رو و اگر در دیواره داخلیِ پروفیل ایجاد بشود به صورت پیچ مخفی در محل خود نصب می‌شود. دیکی از کارهایی که در زمان ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید انجام داد ایجاد جای پیچ یا اصطلاحا خزینه پیچ هاست.

پس از اتمام عملیات رنگ آمیزی این محصول درون کاور مشمعی ضربه گیر قرار خواهد گرفت تا صدمه ای به آن وارد نشود. در واقع ایجاد پوشش رنگی بر روی ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت هم باعث شیک تر شدن و تناسب نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با محیط می‌شود و هم ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت را در برابر صدمات و آسیب های احتمالی محافظت می‌نماید. برای ایجاد بیشترین تناسب بین نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با نمای محیط از انواع کدرنگ های متنوع می‌توان بهره گرفت. البته رنگ های سفید، کرم، مشکی، قهوه ای از جمله پرکاربردترین کدرنگ ها در این زمینه هستند ولی منعی بر استفاده از کدرنگ های خاص برای پوشش سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت نیست. از جمله نکاتی که در مراحلِ پایانیِ کار از اهمیت خاصی برخوردار است کاور کردنِ دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از خروجِ آن از کوره رنگ می‌باشد که در حین انتقال به محل پروژه جهت نصب آسیبی به ساختارِ فیزیکیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت وارد نشود. لازم به ذکر می‌باشد با توجه به نمای ظاهری و مطلوب دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی نیازی به استفاده از مقوله رنگ بر سطح این دریچه نیست.

دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب ساده لولایی

پس از انجام عملیات رنگ و بیرون آوردنِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از کوره‌ی رنگ، برای پیشگیری از هرکونه خطرِ احتمالی در زمان نقل و انتقال دریچه بازدید داکت اسپلیت به سمت پروژه و یا در مراحل انبارداری، باید بلافاصله پس از رنگ کاری دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک وزنه‌ای را در داخل پوشش های مشمعی ضخیم و ضربه گیر، کاور کرد تا هنگام فرارسیدنِ زمان نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک وزنه‌ای هیچ آسیب یا صدمه ای متوجهِ بدنه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت نشود. پس از آماده شدن درب و فریم بر روی درب جای قفل زیمنسی به تعداد لازم جاسازی میشود. این قفل ها با عملکرد خود باعث باز و بسته شدن درب دریچه بازدید داکت اسپلیت می شوند. جهت بازدید دستگاههای داکت اسپلیت که نیاز به هوای بیشتری برای محفظه ی خود دارند از دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک آلومینیومی لولایی استفاده می شود.

پس از انجام عملیات رنگ و بیرون آوردنِ دریچه داکت اسپلیت از کوره ی رنگ، برای پیشگیری از هرکونه خطرِ احتمالی در زمان نقل و انتقال دریچه داکت اسپلیت به سمت پروژه و یا در مراحل انبارداری، باید بلافاصله پس از رنگ کاری دریچه داکت اسپلیت مشبک وزنه ای را در داخل پوشش های مشمایی ضخیم و ضربه گیر، کاور نمود تا هنگام فرارسیدنِ زمان نصب دریچه داکت اسپلیت مشبک وزنه ای هیچ آسیب یا صدمه ای متوجهِ بدنه ی دریچه داکت اسپلیت نگردد. بعد از اینکه تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت به رنگ پودری الکترواستاتیک آغشته شد، این محصول درون کوره قرار می‌گیرد. در نتیجه می‌توان گفت که رنگ کوره‌ای طبق نظر کارفرما و متناسب با محیط و برای جلوگیری از استهلاک زودرس دریچه بازدید داکت اسپلیت به کار می‌رود. پس از خارج کردن دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده لولایی از کوره بلافاصله از کاور های پلاستیکی و ضخیم و ضد ضربه استفاده می‌گردد تا در برابر صدمات احتمالی از این محصول محافظت شود. در گروه صنعتی تهویه فراز هیچگونه محدودیتی جهت ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده لولایی به لحاظ سایز و ابعاد نیست و این شرکت مفتخر است تا این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت را طبق نظر کارفرما تولید و ارائه کند. اگر بخواهیم از دریچه بازدید داکت اسپلیت در فضاهایی با کاربری بهداشتی و کلین روم ها استفاده نماییم بهتر است از دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل بهره ببریم.

بهترین گزینه دریچه بازدید برای سیستم داکت اسپلیت در مناطق مرطوب کشور نظیر شمال و جنوب ایران دریچه داکت اسپلیت PVC است. همچنین برخی از معماران جهت کاهش محل تجمع حشرات در کنار تنوع رنگی بالا از این نوع دریچه بهره خواهند برد. داکت اسپلیت ها در مدلها و انواع مختلفی مانند زمینی، سقفی، دیواری، کانالی و … تولید می‌ شوند.

دریچه های داکت اسپلیت بصورت سفارشی و بر اساس ابعاد مورد نیاز از سمت کارفرما طراحی و ساخته می شوند. دریچه داکت اسپیلت در زیر دستگاه داکت اسپلیت بر روی سقف کاذب نصب میشود و محل دسترسی نصاب و تعمیرکار دستگاه محسوب می شود. در سایت فروش آنلاین تاسیسات کلاب شما می توانید دریچه برقی کنترل از راه دور رایمند را که قابل استفاده برای همه وسایل سرمایشی از جمله کولر های آبی ، داکت اسپلیت و فن کوئل است خریداری کنید. کسانی که به باد مستقیم کولر علاقه ای ندارند یا دچار بدن درد و سرماخوردگی ناشی از تمرکز باد کولر می شوند می توانند جهت وزش باد هوا را از طریق ریموت کنترل به راحتی تغییر دهند. زمانی که دمای اتاق به مقدار دلخواه می رسد می توان با بستن کامل پره های افقی ، جریان هوای ورودی دریچه را مسدود نمود.

دریچه‌های جت اسپات و جت دیفیوزر نیز از جمله دریچه‌هایی هستند که هوا را به فاصله‌های بلند پرتاب می‌کنند. در مناطق مرطوب کشور که فلزات دچار فرسایش و اکسیداسیون می‌شوند، می‌توان از دریچه‌های پلاستیکی مانند abs که پلاستیکی مرطوب است، استفاده کرد. کانال اسپیرال گالوانیزه به دلیل ظاهر زیبا و شکیل و مقاوم از کانال اسپیرال گالوانیزه در پروژه هایی که تاسیسات بصورت اکسپوز اجرا می شود.

دریچه بازدید داکت اسپلیت PVC