بهترین گوشی سامسونگ در سال 1401، 2022 مبیت

ببین یه گوشی فوق العاده جذاب و قدرتمند تقریبا توی این ۱ ماهی که خریدم یه لگد و باگی ازش ندیدم و فست شارژم که دیوونم کرده از بس که سرعتش بالاست. برخورداری از نمایشگری با تراکم پیکسلی ۴۰۷ پیکسل‌در‌هر‌اینچ و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز که توسط گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود. √برای آشنایی بیشتر با مدل‌های مختلف هر محدوده قیمتی به لینک مربوطه در باکس زیر رجوع کنید.

بهترین گوشی سامسونگ در سال 1401، 2022 مبیت

علاوه بر این موضوع در حال حاضر پرچمداران گران قیمت کمپانی‌های مختلفی مثل شرکت اپل از چنین طراحی برای ساخت گجت‌های خود استفاده می‌کند. این موضوع باعث خوش دست شدن گجت می‌شود و در دست گرفتن دستگاه می‌تواند حس خوبی را به کاربران منتقل کند. گوشی گلکسی A32 به دلیل اینکه یک میان‌رده محسوب می‌شود وجود پلاستیک در پنل پشتی و بدنه‌ی آن چندان تعجب آور نیست و این موضوع مانع از افزایش قیمت گوشی هوشمند خواهد شد. آخرین دوربین قرار گرفته در این پنل دارای کیفیت ۲ مگاپیکسلی بوده و طبق عملکرد تمام گوشی‌های میان‌رده این سنسور برای تشخیص عمق مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوربین‌ها همگی از فناوری HDR بهره می‌برند و به لطف وجود فلش LED امکان فیلم برداری و تصویر برداری در شب نیز وجود دارد.

مهمترین مزیت این موبایل مجهز بودن به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است که بین گوشی‌های هم قیمت نظیر ندارد. در معرفی هر موبایل به مزایای اصلی آن اشاره کرده‌ایم تا انتخاب مدل مناسب برایتان آسان شود. همچنین در هر بخش گوشی‌ها صرفا بر اساس قیمت مرتب شده‌اند و انتخاب مدل مناسب باید بر اساس نیازها و اولویت‌های خودتان صورت بگیرد. از مهم‌ترین دلایل انتخاب این گوشی همراه، می‌توان به نمایشگر عالی آن با رزولوشن 1080×2408 پیکسل اشاره کرد.

در نظر گرفته می‌شود.

به لطف این سیستم عامل، گوشی اندرویدی شرکت گوگل از ویژگی‌های جذابی مانند صفحه نمایش همیشه روشن (Always-on display) بهره می‌برد. در پنل پشتی این دستگاه یک ماژول دوربین وجود دارد که در آن یک سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسلی برای تصویر برداری در حالت عادی و سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برای تصویر برداری در حالت فوق عریض (اولترا واید) با زاویه ۱۱۹ درجه قرار گرفته است. علاوه بر این سنسورها، یک فلش LED نیز در ماژول دوربین قرار گرفته و به لطف این فلش تصویر برداری در نور کم (شب) بسیار ساده‌تر انجام می‌گیرد. فروشگاه اینترنتی همه چی آنلاین در راستای تسهیل خرید اینترنتی محصولات دیجیتال ایجاد شده تا تمامی هموطنان عزیز دسترسی راحت‌­تری به بازار این محصولات داشته باشند. شما در همه چی آنلاین می­توانید انواع گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی و گوشی اپل را با بهترین قیمت تهیه کنید. تنوع بالای گوشی های اقتصادی شیائومی باعث سردرگمی مردم می شود و از این جهت ما سعی کردیم در این مقاله بهترین های شیائومی که مقرون به صرفه هستند را معرفی کنیم.

بهترین گوشی زیر ۵ میلیون تومان، ردمی نوت ۱۱

نوکیا از باتری 2500 میلی آمپر ساعتی در این گوشی بهره برده که شارژدهی قابل قبولی دارد. نمایشگر 5.45 اینچی Nokia C1 2nd Edition 2021 دارای حاشیه های نسبتا زیادی است و تنها حدود 72 درصد از بخش جلویی توسط نمایشگر احاطه شده است. پنل به کار رفته در این نمایشگر از نوع TFT می باشد و رزولوشن 720×1440 را ارائه می دهد. به طور کلی نمی توان نمایشگر این گوشی را با کیفیت تلقی کرد اما با در نظر گرفتن رنج قیمتی نمی توان انتظار بیشتری نیز داشت. دوربین سلفی عریض 8 مگاپیکسلی این گوشی موبایل در قسمت ناچ قطره ای موبایل قرار گرفته و نوع لنز آن عریض است. با ورود به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، اگر سلفی‌های معمولی را دوست دارید، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی را هم دوست خواهید داشت.

پیشنهاد می‌شود برای آشنایی بیشتر با تمام جوانب این گوشی پرفروش شیائومی حتماً «بررسی شیائومی 11 لایت 5G NE» را بازدید از سایت در زومیت بخوانید. نمایشگر ۶/۵ اینچ فولHD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و باتری حجیم ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دو ویژگی محبوب «ردمی 10 پرایم» هستند که این گوشی شیائومی را درمقابل سایر رقبای چینی و کره‌ای‌اش متمایز می‌کند. برای خرید ارزان‌ترین گوشی هوشمند حدود ۲ میلیون تا ۲/۵ میلیون تومان باید هزینه کرد. اما اگر این کمپانی چنین کاری را انجام می‌داد باعث افزایش قیمت گجت می‌شد و دیگر این دستگاه در لیست بهترین گوشی های اقتصادی قرار نمی‌گرفت. پردازنده این کمپانی برخلاف دیگر گوشی‌های سامسونگ که به تراشه تولید شده شرکت کوالکام یا اگزینوس مجهز شده‌اند از چیپست تولید شده Mediatek برخوردار است.

  • مدل 5G در ایالات متحده فاقد دوربین فوق عریض است، در حالی که دوربین 8 مگاپیکسلی جلویی بریتانیا با یک واحد 5 مگاپیکسلی تعویض شده است.
  • ازآنجاکه پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو تشابهات زیادی از جمله تراشه به‌کاررفته در بطن این دو گوشی دارند، برای آشنایی بیشتر با عملکرد کلی تراشه تنسور گوگل، توصیه می‌شود «بررسی پیکسل ۶ پرو گوگل» را در زومیت بخوانید.
  • در این محدوده قیمت، گوشی‌های مختلف معمولا بر حوزه‌های مشخصی تمرکز می‌کنند اما Mi 9T علی‌رغم قیمت مناسبی که دارد، تقریبا در تمام بخش‌ها حرف زیادی برای گفتن دارد.
  • همانطور که می‌دانید این مدل هم از پورت جک 3.5 میلی متری صدا پشتیبانی نمی‌کند که امروزه اتفاق دور از ذهنی هم نبوده‌است.
  • این گوشی به تراشه Helio G37 مجهز بوده و سایر مشخصات آن کمتر از گلکسی F22 است.
اگر طرفدار آیفون هستید و یک گوشی خوشدست با تمام امکانات روز را می‌خواهید قطعاً از خرید این مدل راضی خواهید بود. جایگاه بین نسخه استاندارد و پرو این سریست و با توجه به برچسب قیمتی که دارد یک گوشی خیلی خوب برای انجام کارهای روزانه، وبگردی، گیم‌ و… در نظر گرفته می‌شود. این مدل با توجه به امکانات و مشخصاتی که ارائه می‌دهد حداقل تا چند سال انتظارات شما را برآورده می‌کند. اگر بهترین گوشی میان رده سامسونگ را می‌خواهید برای خرید این مدل شک نکنید. اگر گیمرید و به عکاسی هم علاقه‌مندید این مدل با ویژگی‌های شاخصی که دارد تمام انتظارات شما را برآورده می‌کند. البته نیازی به گفتن نیست که چنین مدل قدرتمندی بهتر از هر میانرده دیگر در عملکردهای روزانه موفق است.

۲. گوشی سامسونگ گلکسی A23

نوار اعلان‌ها، آیکون‌ها و لیست اپلیکیشن‌ها دقیقا همان چیزی هستند که در اندروید خالص شاهد آن بودیم. ذن‌فون مکس پلاس با بهره‌مندی از رابط کاربری متحول‌شده‌ی ZenUI 4.0 که مبتنی بر اندروید نوقا توسعه‌ داده شده است؛ اما هنوز چه از نظر بصری و چه عملکردی نزدیک به بهترین‌ها نیست. تنظیمات شخصی‌سازی متعدد، قفل اپلیکیشن‌ها، ابزارهای بهینه‌سازی مصرف باتری و بازگشایی قفل گوشی با تشخیص چهره از کلیدی‌ترین ویژگی‌های رابط کاربری این گوشی اقتصادی ایسوس است. بررسی نمایشگرها را با گوشی‌های هواوی آغاز می‌کنیم که دو نمونه‌ی گران‌تر آن یعنی آنر ۹ لایت و پی اسمارت نمایشگر فول اچ‌دی دارند؛ به لطف این رزولوشن شاهد تصاویری شارپ در این گوشی‌ها هستیم. روی کاغذ با دو نمایشگر یکسان روبه‌رو هستیم؛ اما در عمل پی اسمارت با ارائه‌ی روشنایی بالای ۵۰۰ نیت عملکرد بهتری دارد.

شما می‌توانید با مطالعه روزانه این بلاگ ضمن انجام معاملاتی بهتر و دقیق‌تر، از آخرین تحولات در سایت دیوار نیز مطلع شوید. پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته‌ای (۲ هسته ۲.۰۵ گیگاهرتزی Cortex A76 و شش هسته ۲.۰ گیگاهرتزی Cortex A55) است. پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته‌ای (۲ هسته ۲.۰ گیگاهرتزی Cortex A75 و شش هسته ۱.۸ گیگاهرتزی Cortex A55) است. پردازنده مرکزی گوشی موتورولا Moto G51 هشت هسته‌ای (۲ هسته ۲.۲ گیگاهرتزی Kryo 460 و شش هسته ۱.۸ گیگاهرتزی Kryo 460) است. پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته‌ای (چهار هسته ۲.۴ گیگاهرتزی Keyo 265 Gold و چهار هسته ۱.۹ گیگاهرتزی Kryo 265 Silver) است.

گلکسی A50

به همین دلیل است سامسونگ در بخش نمایشگر می‌تواند به راحتی دیگر گجت‌های مختلف تولید شده را شکست دهد. در بالای این نمایشگر یک دوربین در ناچ قطره‌ای قرار گرفته که به لطف این ناچ و حاشیه‌های مناسب صفحه نمایش، نمایشگر ۸۴.۶ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. به دلیل موجود فناوری‌های جذاب در این گوشی و قیمت ۱۶۹ دلاری، گوشی Moto G Stylus 5G شرکت موتورولا توانست در لیست بهترین گوشی های اقتصادی سال جاری قرار بگیرد و تنها نقطه ضعف اصلی این دستگاه وجود آداپتور ۱۰ واتی است. یکی دیگر از نقاط قوت این میان‌رده وجود باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است؛ زیرا به لطف این باتری افراد می‌توانند مدت زمان طولانی را بدون نیاز به آداپتور از این گوشی هوشمند استفاده کنند.