تعویض کابل شارژر لپ تاپ مجله آچاره-شارژر لپتاپ مستر جانبی

اگر شارژر قبلی و اصلی موجود باشد با خواندن روی آداپتور به راحتی و سرعت می توان شناسه های لازم را استخراج و با جستجو در اینترنت از یک فروشگاه آنلاین معتبر آن را خرید نمایید . باطری ها همیشه عمر مشخصی دارند و پس از مدتی استفاده دوباره شارژ می شوند. باطری ها توسط آداپتورهای مخصوصی که معمولا همراه لپ تاپ ها عرضه می شوند شارژ می شوند. آداپتورها برق شهری را تبدیل به نیرو قابل استفاده برای شارژ باطری می کنند .

کابل برق سه پین آداپتور لپ تاپ دیتالایف مدل EU طول 1.5 متر

برای این کار، می‌توانید برچسب سرویس (که معمولاً پشت لپ‌تاپ شما متصل شده است) یا آجر شارژر قدرت را شارژر لپ تاپ بیابید. بهم ریختن تنظیمات لپ تاپ یکی از دلایل شارژ نشدن باتری آن است. برای اینکه وضعیت تنظیمات پاور لپ تاپ را بررسی کنید، از مسیر Control Panel به Power Option بروید و گزینه Change plan setting را انتخاب کنید.

  • تمامی لپ تاپ ها و محصولات ارائه شده، دارای دو هفته مهلت تست وتعویض و دو ماه گارانتی رایگان می باشند.
  • برای عیب یابی صحیح لپ تاپ، مراحل مختلفی وجود دارد که باید برای پیدا کردن مشکل واقعی دنبال کنید.
  • به این معنی که در زمان کوتاهی نسبت به شارژرهای عادی می توانند باتری را شارژ کنند.
  • برای گیج نشدن هنگام خرید باید بدانیم که انتخاب‌های زیادی در میان پاور بانک لپ تاپ یا شارژر همراه لپ تاپ و شارژرهای معمولی نخواهیم داشت ولی باید دقت زیادی در انتخاب ولتاژ داشته باشیم.
  • تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
  • میزان شارژدهی باطری کاملا به قدرت CPU ، اندازه صفحه نمایش ، شدت استفاده ( بازی ، رندر گیری و…) ، استفاده از وای فای ، مقدارنور صفحه نمایش ، سن باطری و غیره بستگی دارد و بر مبنای وات ساعت سنجیده میشود.
حتی بررسی دو شاخه، سایر رابط های موجود می تواند در این باره خیال شما را از منظر سلامتی باتری و شارژر خود راحت نماید و به شما کمک کند تا بهتر موضوع را تحلیل کنید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی تاپ رایان فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. برای انجام این کار مسیرStart → Control Panel → Power Options را در ویندوز طی کنید.

طیف گسترده‌ای از شارژر و آداپتور لپ تاپ در بازارهای الکترونیک جهانی وجود دارد که می‌تواند انتخاب را برای شما دشوار کند. به همین دلیل قبل از اقدام به خرید، باید فاکتورهایی که برای لپ تاپ و باتری آن ضروری هستند را مورد بررسی قرار داده و با توجه به آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. در قدم اول باید مدلی را انتخاب کنید که با مدل رایانه‌ی شما به طور دقیق همخوانی داشته باشد.

این اتصال پیوسته باعث فرسوده شدن سریعتر شارژر و قطعات داخلی آن شده و باعث می شود روزشمار خرابی آن سریتر فرارسد. بنابراین تنها هنگامی که قصد استفاده از لپ تاپ خود را دارید اقدام به اصتال آن به جریان برق نمایید. شارژر نیز همانند سایر قطعات الکترونیکی ممکن است دچار خرابی شود.

لپ تاپ 17.3 اینچی ایسوس مدل ROG Strix SCAR 17 G733ZX-LL114

تعویض کابل شارژر لپ تاپ مجله آچاره-شارژر لپتاپ مستر جانبی