نحوه تزریق و ماندگاری ژل لب روسی دکتر رامین مدرسی در اصفهان

حقیقتی که لازم است در ابتدای کار بدانید این است که، مهارت تزریق‌کننده در نتیجه نهایی نقش مهمی دارد. حتی ممکن است در صورت مراجعه به کلینیک نامعتبر و درمانگر ناشی، فرم ناخوشایندی در لب‌ها و صورتتان ایجاد شود. پس اگر ژل لب خود را واقعاً از نوع روسی انتخاب کرده‌اید، کلینیک زیبایی مورد نظر را نیز با دقت کافی انتخاب کنید. شاید تا به حال شما هم شنیده باشید که مردم کشور روسیه دارای زیباییی های چهره هستند که بسیاری از افراد سایر کشور ها علاقه دارند تا با استفاده از روش های زیبایی خود را به آن ها شباهت دهند.

پس اگر به لب‌های عروسکی علاقه دارید؛ تا انتها با ما همراه باشید. در صورتی که شما هم جزو علاقمندان به تکنیک های تزریق ژل لب مدل روسی هستید ادامه این مطلب را دنبال نمایید تا با این سبک پرطرفدار بیشتر آشنا شوید. نتایج به دست آمده از روش مدل لب روسی می تواند از 6 تا 12 ماه ماندگاری داشته باشد. اگر فرد حس کند که نتایج تزریق، به دلخواهش نیست، می تواند فیلرهای لب را به راحتی توسط یک آنزیم حل کننده، بردارد. توجه داشته باشید که تورم لب ها در تزریق لب مدل روسی اغلب پس از 72 ساعت به طور کامل درمان می شود.

نحوه تزریق و ماندگاری ژل لب روسی دکتر رامین مدرسی در اصفهان

افرادی که دچار سرما خوردگی یا کرونا شده اند یا آن دسته از افرادی که سابقه حساسیت به ژل یا لیدوکائین دارند، حتما باید این موضوع را به پزشک اطلاع دهند. لب ها از جمله اجزای صورت هستند که تاثیر به سزایی بر روی زیبایی صورت می گذارند و جذابیت چهره را افزایش می دهند و داشتن لب های بزرگ و برجسته، این زیبایی و جذابیت را چندین برابر خواهد کرد. اما بسیاری از افراد به طور مادرزادی و ژنتیکی لب های کوچک و باریکی دارند و همین مورد باعث شده است تا اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. ۱ – یک پزشک مسلط و با تجربه انتخاب کنید و یا به یک مرکز معتبر پوست مو و زیبایی مراجعه کنید.

پس از مطالعه و مشاهده فیلم آموزش تزریق ژل فیلر خواهید توانست به سوالات خود در این زمینه پاسخ دهید. آمریکا جهت برگزاری دوره های تئوری و عملی کار با دستگاههای پزشکی ، ابزارهای جراحی و تکنولوژی های پوست ، مو ، زیبایی ، لیزر ، جوانسازی و لاغری می باشد. در صورت رعایت این نکات مطمئنا هیچ مشکلی برای شما بعد از تزریق ژل لب به سبک روسی اتفاق نمی‌افتد. انسان ها ذاتاً زیبایی را دوست دارند و زیباترین چهره هر فرد در طول سال های جوانی او می باشد. بر اساس علم پزشکی در زمینه پوست با افزایش سن کم کم تولید پروتئین پوست به نام کلاژن کاهش پیدا می کند و در یک روند طبیعی پوست دچار پیری و چین و چروک می شود.

فیلم ماساژ لب بعد از تزریق ژل

ژل لب مدل روسی و مدل لب روسی جذابیت زیادی برای لب‌های شما به همراه دارد اما همان‌طور که گفته شد باید مطابق با حالت چهره شما انتخاب شود. تزریق ژل استاندارد یا معمولی به صورت افقی بر روی لب‌ها انجام می‌گیرد. ژل لب با طرح روسی بیشتر از اینکه بر روی حجم لب‌ها تمرکز کند، بر روی ارتفاع آنها کار می‌کند. در واقع با اعمال این تکنیک، لب‌ها تقریباً مسطح خواهند ماند اما ارتفاع آنها بیشتر خواهد شد.

آموزش تزریق ژل فیلر در زمان تزریق

بنابراین برای داشتن بهترین فرم نهایی از تزریق لازم است محلول‌های پرکننده‌ی پیشین حذف شوند. همان‌طور که می دانید ژل‌های مختلفی که برای تزریق به لب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ دوره ماندگاری متفاوتی دارند. در نتیجه لب‌های شما به حالت اولیه خود برمی‌گردند و می‌توانید به راحتی سایر مدل‌های تزریق ژل لب را بر روی آن‌ها پیاده کنید. تزریق ژل لب روسی مثل سایر سبک های تزریق ژل لب انجام می‌شود، فقط تفاوت آن با بقیه سبک های تزریق‌ژل این است که تمرکز تزریق ژل لب روسی، تزریق فیلر به ناحیه V شکل دهان که معروف به Cupid است. خیر- تزریق ژل مدل روسی بیشتر در مرزهای لب و در نقاط کوچکی انجام می شود، بنابراین کمترین میزان درد را دارد. علاوه بر این همانند سایر روش های تزریق فیلر، از مواد بی حس کننده برای این کار انجام می شود.

بعد از تزریق با این روش هیچ دردی احساس نمی شود، کبودی و التهاب ندارد و ماندگاری مناسبی دارد. روس‌ها یکی از ملیت ‌هایی هستند که به واسطه زیبایی خود در جهان شناخته می‌شوند. یکی از مسائلی که در ظاهر مدل‌های روس، نظرها را به خود جلب می‌کند، لب‌های این افراد تزریق ژل لب در انواع مختلف – https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/lip-gel-injection-type/ – است.

در هر یک از این موارد باید میزان مصرف ژل و هزینه بیمار را مدنظر قرار دهیم. اخیرا تعداد مراجعینی که قبلا تزریق ژل لب انجام داده اند وناراضی هستند زیاد شده اند. قبل از هر گونه تزریقی باید لب معاینه شود تا اگر اختلال عملکردی وجود دارد مورد توجه قرار گیرد. در این تکنیک لب‌ها به هیچ عنوان حجم غیرطبیعی پیدا نخواهند کرد. طراحان این روش و کسانی که در این کار تخصص دارند، تمام سعیشان را می‌کنند که زیبایی طبیعی خانم‌های روس را شبیه‌سازی کنند.

ماندگاری تزریق ژل لب روسی

سپس سابقه پزشکی شما و داروهایی که مصرف می‌‌کنید را ارزیابی خواهد کرد تا بتواند عوارض احتمالی آنها را بررسی کند. پزشک باید به بیمار خود بگوید که تزریق ژل لب در همه افراد نتایج یکسان را به وجود نمی‌‌آورد و از آنجایی که هر فرد شرایط جسمانی متفاوتی دارد ممکن است تزریق ژل لب روسی در یکی از بیماران نتایج حیرت انگیزی را ایجاد کند و در یک بیمار دیگر فاجعه به بار بیاورد. مشاوره قبل از تزریق ژل کاملاً ضروری است تا پزشک بتواند اطلاعات لازم را در ارتباط با شرایط بیمار خود به دست بیاورد و بیمار بداند که پس از درمان چه چیزی در انتظار او است و انتظارات واقعی داشته باشد. ژل لب روسی روشی است که به طور مشخص از روسیه گرفته شده و باعث ایجاد ظاهری شبیه به یک عروسک روسی می شود.

  • همه روزه، صدها نفر، تحت عمل جراحی برجسته کردن لب قرار می گیرند.
  • یعنی اگر بعد از اولین تزریق، از نتیجه کار خوشتان نیاید، می‌توانید با عدم تمدید آن، لب‌هایتان را به فرم اولیه‌اش برگردانید.
  • به علاوه اینکه فرم لب هر فرد با دیگری متفاوت است و مختص خود فرد است و نباید این انتظار داشته باشید تا فرم لب بعد از تزریق، مانند سایر افراد شود.
  • اما اگر عصب لب به طور کامل بی حس شود هیچ دردی هنگام تزریق ژل احساس نخواهید کرد اگرچه تزریق در این روش پیجیده تر می باشد.