فروشگاه خرید انواع لوله فلکسی بل با لیست قیمت و مشاوره فنی

فروش لوله خرطومی فلکسیبل در گروه صنعتی پارس صنایع که عرضه کننده خرطومی فلکسیبل (فروشنده خرطومی لوله فلکسی فلکسیبل) می باشد. عایق کردن کانال‌های گالوانیزه و تهویه پس از نصب کار، کار دشواری‌ است که به کمک لوله‌های فلکسیبل عایق دار آسان شده و دیگر دردسر‌های سابق را ندارد. همچنین وجود گلند از ورود خاک، حشرات، رطوبت و نفوذ آب به داخل فلکسی جلوگیری خواهد نمود. استفاده از گلد در ساختمان‌‌های صنعتی رواج بسیاری داشته و موجب افزایش کارایی و کیفیت در طراحی سیستم برقی واحد صنعتی خواهد شد. گلندها در سایزهای مختلف وجود داشته و باید برحسب اندازه لوله فلکسی مصرف شود.

  • انعطاف بالا موجب استفاده از آن در سیستم‌‌های مکنده و دمنده شده است.
  • جهت جلوگیری از آویزان بودن کابل‌‌های برق در ارتفاع دیوار از بست لوله فلکسی می‌‌توان کمک گرفت.
  • کاربرد اصلی این لوله از جهت سیستم داکت اسپیلت برای کانال کشی می‌باشد و یکی از ارکان اصلی برای نصب و راه اندازی دوربین مداربسته می‌باشد.
  • بوده؛ اما بسته به نوع فلکسی، میزان هر کدام از این مزیت‌‌ها متغیر است.

اما به طور دقیق تر باید بگوییم که لوله های فلکسی نوعی کانل فلزی بوده که دارای سطحی مقطع و گرد می باشند، این لوله ها بسیار بلند هستند و وزن سبک آن ها اجازه می دهد به راحتی در پروژه های ساختمانی مختلف به کار گرفته شوند. لوله فلکسی بل لوله‌ای منعطف از جنس فلز است که برای محافظت و پوشش‌دهی کابل‌های برق از آن استفاده می‌شود. نام دیگر این لوله، لوله خرطومی است که در ساخت آن‌ها از آلومینیوم لمینیت و عایق پلی اتیلن استفاده شده است.

حضور 30 ساله در لاله زار، شناخت کامل بازار و برندهای معتبر به همراه تیم پشتیبانی قوی و متخصص به ما این امکان را داده است که علاوه بر فروش محصولات با بهترین قیمت بازار با ارائه مشاوره در تمامی مراحل قبل و بعد از خرید همراه شما باشیم. ساختار محصول، به صورت نوار فلزی فرم داده شده به صورت مدور با مقطع مربعی و روکش PVC است. مواد اولیه، از ورق گالوانیزه با استاندارد EN و روکش PVC ضد انتشار آتش است. درجه حفاظت محیطی لوله‌های رهورد خراسان با توجه به نوع گلند تعیین می‌شود و در محدوده IP54 تا IP67 قرار می‌گیرد.

لایه داخلی از پلی استر بوده و سیم فنری از جنس فولاد پرکربن با حضور خود در لایه میانی به افزایش خاصیت انعطاف و مقاومت این فلکسیبل کمک کرده است. در نهایت آلیاژ فلزی آلومینیوم پوشش خارجی این لوله فلکسی را بر عهده گرفته تا علاوه بر افزایش راندمان کاری، مقاومت در برابر فرسایش را بالا ببرد. لوله فلکسیبل نمره 13،در پروژه های دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری که کابل ها در محیط بیرون قرار می گیرند کاربرد بسیار دارد.این محصول با قیمت بسیار رقابتی توسط فیدار پردازش خاورمیانه عرضه می گردد.

لوله فلکسی تهران فلکس 13.5 روکشدار مشکی حلقه 25 متر

فروشگاه خرید انواع لوله فلکسی بل با لیست قیمت و مشاوره فنی

لوله خرطومی با کیفیتتحمل حرارتی بین منفی 30 الی مثبت 110 درجه سانتی‌گراد امکان استفاده از این لوله فلکسی در شبکه تهویه، سرمایش و گرمایش هوای ساختمان‌ مسکونی، تجاری و اداری را فراهم ساخته است. تسریع روند نصب در مسیر تهویه هوا و عدم‌نیاز به پوشش محافظ اضافی در کنار وزن پایین، قیمت مناسب به نسبت کارایی و مقاومت در برابر رطوبت از دلایل مهم به‌کارگیری این لوله خرطومی است. استفاده به شکل توکار و روکار موجب تنوع متریال و محل استفاده لوله فلکسیبل شده است. استفاده از لوله خرطومی به‌عنوان رابط اصلی بین دو سمت مسیر هوارسانی در شبکه تهویه هوا امری مرسوم و مهم است. طی این مقاله به‌دنبال آشنایی با اهمیت به‌کارگیری لوله فلکسیبل در صنعت هوارسانی خواهیم بود.

قیمت لوله فلکسیبل